Moi
Kirjoitin tämän vahingossa väärälle palstalle, laitetaanpa sama oikealle paikalle.
Olen aika herkkä tuntemaan ahdistusta muutenkin, kahvi , jotkut lääkkeet lisäävät ahdistusta.
Rogainea aloin käyttämään nyt pitkän tauon jälkeen ja tuntui jotta siitäkin tuli hieman ahdistuksen tunteita.
Onko rogaine jollakin lisännyt ahdistusta?
Laitoin rogainea päähän ja tuntuu siltä kuin ahdistus olisi lisääntynyt,, sellainen ihmeellinen paineen tunne myös sekä kuumotus?
rogaine ja sivuoireet?
4
468
Vastaukset
- Sitäsattuu
Samoin kävi minulle kun käytin Minoksidiili valmistetta. Sydän pampaili ja ahdisti.
- o69o
Muistaakseni Minoxidil pakkauksessa kerrotaan mahdollisina sivuvaikutuksina
sydämentykytys,verenpaineen vaihtelut ynm..
Myös itselläni lääke aiheutti rytmihäiriöitä ja pahoinvointia mikä ehkä olisi mennyt
ohitse mutta en jäänyt odottelemaan vaan lopetin käytön n.viikon jälkeen. - samateräs
Päivää
Olen ketjun aloittaja, sitä en tiedä aiheuttiko rogaine jotain ahdistusta kun sen aloitin mutta nyt olen käyttänyt rogainen elokuusta lähtien ja ei ole tullut sivuoireita. - Ahdistaa
Kyllä tuli samat sivuoireet. Jos minoksidiilia erehtyi laittamaan illalla niin unen laatu kärsi, kaiken lisäksi aiheutti ihan hirveän kutinan päänahassa ja punoituksen. Kutina oli niin kamala että oli pakko sivellä kortisonia päänahkaan ja lopettaa käyttö. Nuokin mainitaan sivuoireissa...päänahan ärsytys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1085766Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453773Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503265Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4612647Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681690- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321353Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521230