Moi
Kirjoitin tämän vahingossa väärälle palstalle, laitetaanpa sama oikealle paikalle.
Olen aika herkkä tuntemaan ahdistusta muutenkin, kahvi , jotkut lääkkeet lisäävät ahdistusta.
Rogainea aloin käyttämään nyt pitkän tauon jälkeen ja tuntui jotta siitäkin tuli hieman ahdistuksen tunteita.
Onko rogaine jollakin lisännyt ahdistusta?
Laitoin rogainea päähän ja tuntuu siltä kuin ahdistus olisi lisääntynyt,, sellainen ihmeellinen paineen tunne myös sekä kuumotus?
rogaine ja sivuoireet?
4
542
Vastaukset
- Sitäsattuu
Samoin kävi minulle kun käytin Minoksidiili valmistetta. Sydän pampaili ja ahdisti.
- o69o
Muistaakseni Minoxidil pakkauksessa kerrotaan mahdollisina sivuvaikutuksina
sydämentykytys,verenpaineen vaihtelut ynm..
Myös itselläni lääke aiheutti rytmihäiriöitä ja pahoinvointia mikä ehkä olisi mennyt
ohitse mutta en jäänyt odottelemaan vaan lopetin käytön n.viikon jälkeen. - samateräs
Päivää
Olen ketjun aloittaja, sitä en tiedä aiheuttiko rogaine jotain ahdistusta kun sen aloitin mutta nyt olen käyttänyt rogainen elokuusta lähtien ja ei ole tullut sivuoireita. - Ahdistaa
Kyllä tuli samat sivuoireet. Jos minoksidiilia erehtyi laittamaan illalla niin unen laatu kärsi, kaiken lisäksi aiheutti ihan hirveän kutinan päänahassa ja punoituksen. Kutina oli niin kamala että oli pakko sivellä kortisonia päänahkaan ja lopettaa käyttö. Nuokin mainitaan sivuoireissa...päänahan ärsytys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713508
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851526Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745