heips
Olen ollut työtön tammikuun lopusta lähtien tänä vuonna. Saanko siis mitään työttömyyskorvausta ? pitääkö sitä hakea ? Mistä ? Olen 40-v nainen, vammainen. Ja kysymys Kelalle: kun maksoin tässä viime su yhden laskun, huomasin, että Kelalta joku oli ottanut aikamoisen sum- man sieltä, yli 630 euroa. Miksi ? Kohta siellä ei ole enää yhtään, kun joku tuntematon ihminen Kelalta ottaa sieltä liian paljon. Haluan ne rahat takaisin. Kiitos.
saanko työttömyyskorvausta ?
4
439
Vastaukset
Työttömyyskorvauksen saamiseksi sinun tulee ilmoittautua työttömäksi työnhakijaksi. Työttömyyskorvauksen saamisen ehdoista sinulle kertoo oma työttömyyskassasi. Jos et ole työttömyyskassan jäsen, työttömyysturvaan ja muihin esittämiisi kysymyksiin sinulle antaa neuvoa Kela.
Voit esittää kysymyksiä Kelalle alla olevan linkin kautta avautuvasta Kysy lisää -palvelusta
http://www.kela.fi/kysy-kelasta- beethooven
DDR-henkinen kuulu Suomalainen byrokratia siis elää ja voi edelleen sangen hyvin näemmä taas kerran.
- tanttaseksiä
Suomalainen sosiaaliturva koskee ainoastaan oikean suojavärin ja uskontotaustan omaavia maahantunkeutujia. Oma kansa saa sitten mitä sattuu sossutanttaa kulloinkin huvittaa antaa.
- beethooven
Pitää pitkälle paikkansa kävin viikolla varmuuden vuoksi Myllyssä melkein päivä meni ennen kuin löysin vielä yhden toimivan läheltä Eduskuntataloa. Maalismurteella puhuvat fiksun oloiset nuoret miehet palvelivat parhaan kykynsä mukaan ulkomaaneläviä joita edelläni olleista 13 oli ainakin 10. Hieman taisivat nämä uudenajan koulutetut vähän olevan ymmällä kun katoavaa kansanperinnettä katoava hoiti asiansa jo vuosikymmenten tuomalla varmuudella tietenkin. Yhtään mitään kainostelematta ilman muuta kun kerran on Lähi-Itäkin tullut jo nuorena kloppina kierrettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131176- 2271169
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2601024Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81979- 141950
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179933Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15899- 71787
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33782