harmaan norjanhirvikoiran ja lab/saksanseisojan..

Maria747

Hei!

Minulla on todella ihana 5v. labdadorinnoutajan ja sileäkarvaisen saksanseisojan sekoitus seurakoirana. Koska haluaisin että se saisi kerran elämässään kokea pentujen saannin ja on luonnostaan ollut jo kauan kiinnostunut maalla asuvasta harmaasta norjanhirvikoirauroksesta (uroksen omistajalla ei olisi mitään astutusta vastaan), niin saisikohan näiden kahden yhdistelmäpentuja hyviin koteihin Tampereella? Omalla koirallani on kyllä myös metsästysviettiä ja uros on kokenut hirvikoira. Mitä olette mieltä tällaisesta rakkaustarinasta?

4

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idioooottti

Idioottimaista... onkos molemmar koirat tutkittu ell terveeksi? Oletko ottanut jos varauksia pennuista riittävästi?
      Veikkaan että vaikeaa saada koti, koska pennuissa tulisi olemaan vain metsästyskoira rotuja... ja jos ajattelit yli 200€ pyytää niin aika turhaa touhua...
      Ja onkos koirasi edes nähnyt muita uroksia kuin tämän yhden?

• Terveitä koiria ovat, en ole ottanut varauksia. Kyllä tämä minun koirani on erinomainen perhekoira, sellaisena on ollut. Siis en ole taloudellisessa mielessä liikkeellä, vaan siksi että koirani on (siis se labbis/sileäkarvainen saksanseisojaristetytys) todella hyväluontoinen, perustottelevainen koira, joka olisi erinomainen äiti pennuille. Tästä harmaasta norjalaisesta tiedän sen verran, että terve on, ja vanhempieni naapurissa ollut jo kauan, sekin luonteeltaan hyvä. Siis tarkoitat että jos ovat metsästyskoiria, niin olisi vaikea löytää hyviä koteja? Tämä minun koirani oli hinnaltaan muistaakseni joku €500 tai €600, ja se pentue ainakin meni hyvin kaupaksi. Suosittelisitko että etsisin isäksi vaikka labbista tai muuta koiraa?

• Siis koirani on vain kaupunkilenkillä nähnyt muitakin uroksia, mutta ei ole muodostanut sen kummemin tuttavuutta, tietenkin kiinnostunut on, mutta en ole kysynyt keneltäkään..:)

• ohhhhhhoijjjjjaaaaa

Siis onko molemmat koirat tutkittu pevisan mukaan esin lk.saksanseisojan osalta ja labbiksen? Jos ei niin turhaa teettää pentuja....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      94
      5462
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4191
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      34
      2399
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2218
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1835
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1494
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1332
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1158
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1051
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      22
      1048
    Aihe