Lain käyttäjät tuomiolle

Palautetta1

Vuonna 2003 toiminut apulaisoikeuskansleri syntyi ensimmäisen elämänsä maan päällä Aadamin pojan Kainin sukuun ja toisen elämänsä maan päällä Jaakobin pojan Eesaun sukuun. Nainen joka eli noin 800 jaa. Kalevalassa ja toimi tuolloin eksytyksen hengessä ollen jo tuolloin valmis eksyttämään, eli myöhemmin 2002 Heinäkuussa vuonna notaarina tai varatuomarina. Mitä tapahtuu kun Kainin sukuun kuuluva oikeuskansleri kääntyy tukemaan eksyttävää notaaria?

11

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuomiot

      Kysymykseesi vastaus:
      Sinä olet tuomiosi ansainnut, niin maan päällä (käräjäoikeus) kuin taivaissa.

      • Hävitetty

        Sinulla taitaa olla hyvät välit eksyttäjien ja Kainin seuraajien kanssa. Minun tuomio oli summaarinen ja siksi sen tiedot hävitettiin 10 vuotta tuosta tapahtumasta.


    • Eikorppikorpinsilmäänoki

      Tuossa oikeuskanslerille 2003 osoittamassani kantelussa oli ainakin seuraavat asiat. ”Heinäkuussa vuonna 2002 Tampereen käräjäoikeudesta minulle soitti Miia Luukko (notaari) jolloin hän soitettuaan minulle haasteeseen liittyen sanoi että ”olemme löytäneet kyseisen Juhani Liimataisen” jolloin minä kysyin häneltä ”oliko kyseessä Juhani Liimatainen” haluten varmistaa oliko kyseinen henkilö etunimeltään Juhani, johon hän vastasi että ”kyllä””.

      ”Miia Luukko ei antanut minulle aikaa ajatteluun tai aikaa perääntyä vaan heti tuon keskustelun jälkeen Miia Luukko kysyi lähetetäänkö tuo haaste, joka oli toinen haasteeni Tampereen käräjäoikeudelle, Jyväskylän käräjäoikeuteen, aikoen lopettaa puhelun ellen minä vastaisi nopeasti, jolloin minä hätääntyneenä myönnyin vaikka hänen olisi lain mukaan kuulunut lähettää tuo kanne ensin minulle kotiin hyväksytettäväksi mitä hän ei suinkaan tehnyt”.

      Nuo ylläolevat kanteluuni liittyvät tiedot tuolloinen apulaisoikeuskansleri Jaakko Jonkka hylkäsi ja palautti minulle takaisin ja hyväksyi sen sijaan lausuntoonsa erittäin voimakkaasti eksytykseen taipuvaisen henkilön, Miia Luukon, valheelliset selostukset. Tuolloin minulle kävi selväksi että Jaakko Jonkka halusi pelastaa virkasisarensa tuosta tilanteesta minun kustannuksellani.

      • thrgy

        "jolloin minä hätääntyneenä myönnyin vaikka hänen olisi lain mukaan kuulunut lähettää tuo kanne ensin minulle kotiin hyväksytettäväksi mitä hän ei suinkaan tehnyt”."

        Häh? Siis lähettää haaste ensin sinulle kotiin hyväksyttäväksi? Tiesin kyllä, että tässä aikanaan esittämässäsi jutussa oli kaikenlaista mätää, mutta paljastat aina vain lisää.

        Ei ihme, että laillisuusvalvoja ei ole asiassa virhettä nähnyt, kun sinun osaltasi tavara on tuota.


      • Eikorppikorpinsilmäänoki
        thrgy kirjoitti:

        "jolloin minä hätääntyneenä myönnyin vaikka hänen olisi lain mukaan kuulunut lähettää tuo kanne ensin minulle kotiin hyväksytettäväksi mitä hän ei suinkaan tehnyt”."

        Häh? Siis lähettää haaste ensin sinulle kotiin hyväksyttäväksi? Tiesin kyllä, että tässä aikanaan esittämässäsi jutussa oli kaikenlaista mätää, mutta paljastat aina vain lisää.

        Ei ihme, että laillisuusvalvoja ei ole asiassa virhettä nähnyt, kun sinun osaltasi tavara on tuota.

        Tässä vielä tarkempi selostus tuosta eksytyksestä jotka tiedot olen muistanut vasta myöhemmin. Eikö minulla sitten ole oikeutta puolustautua ja paljastaa tuo kierous jos minulle tehdään vääryyttä?

        Heinäkuussa vuonna 2002 Miia Luukko (notaari tai varatuomari) Tampereen käräjäoikeudesta soitti minulle haasteeseen liittyen ja sanoi että ”olemme löytäneet kyseisen Juhani Liimataisen” jolloin minä kysyin häneltä ”oliko kyseessä Juhani Liimatainen” haluten varmistaa oliko kyseinen henkilö etunimeltään Juhani, johon hän vastasi että ”kyllä” vaikka tuon henkilön jonka hän esitteli minulle Juhani Liimataisena, vasta kolmas etunimi oli Juhani. Sen jälkeen ihmettelin puhelimessa tuon Miia Luukon ehdottaman Liimataisen asuinpaikan olevan Jyväskylä kun haastehakemuksessani olin merkinnyt hänen asuinpaikakseen Kangasala (tuolloin Miia Luukko ilmoitti minulle tuon Juhani Liimataisen tarkan asuinpaikan Jyväskylä) mutta tuolloin Miia Luukko johdatteli puhetta asuinpaikan muutoksesta sanomalla että monet muuttavat asuinpaikkaa ja ettei tuo asuinpaikka tieto enää välttämättä pidä paikkaansa vähätellen tuon asuinpaikka tiedon merkitystä tuossa haasteessani (Miia Luukko kumosi tuon asuinpaikka tiedon Kangasalla omalla näkemyksellään) vaikka minä yritinkin tarrautua tuohon asuinpaikkaa koskevaan seikkaan. Heti kun Miia Luukko joutui paljastamaan tuon asuinpaikan Jyväskylä hänen asenteensa ja toimintansa muuttui. Miia Luukko pyrki tuolloin saamaan minut uskomaan että tuo minun antamani asuinpaikkatieto ei ollut enää oikea. Miia Luukko sanoi että Juhani Liimatainen oli jossain vaiheessa muuttanut Kangasalalta ensin jonnekin muualle (hän viittasi siihen yhden kerran puhuessaan) antaen sen jälkeen ymmärtää että tuo Kangasalalainen Juhani Liimatainen oli sama kuin Jyväskyläläinen Juhani Liimatainen ja ikäänkuin hän olisi halunnut varmistaa että minä varmasti hyväksyisin tuon Jyväskyläläisen Liimataisen etsimäkseni henkilöksi. Miia Luukko yritti taivutella minua tuolloin uskomaan että tuo Jyväskyläläinen Juhani Liimatainen oli minulle se oikea henkilö jota etsin. Niin kovin Miia Luukko hyökkäsi tuota asuinpaikkatietoa (Kangasala) kohtaan että hän oli valmis manipuloimaan. Miia Luukko osallistui tuon haasteen asuinpaikasta koskevien ristiriitaisten tietojen kumoamiseen joka esti minua hyväksymästä tuon haasteen eteenpäin viemistä mutta noissakaan kohdissa Miia Luukko ei antanut minulle aikaa ajatteluun tai aikaa perääntyä vaan heti tuon keskustelun jälkeen Miia Luukko kysyi lähetetäänkö tuo haaste, joka oli toinen haasteeni Tampereen käräjäoikeudelle, Jyväskylän käräjäoikeuteen, aikoen lopettaa puhelun ellen minä vastaisi nopeasti, jolloin minä hätääntyneenä myönnyin vaikka hänen olisi lain mukaan kuulunut lähettää tuo kanne ensin minulle kotiin hyväksytettäväksi mitä hän ei suinkaan tehnyt. Jos Miia Luukko olisi toiminut lakien mukaan ja lähettänyt minulle tuon haastehakemuksen hyväksyttäväksi olisi varsin pian selvinnyt että kyse oli väärästä henkilöstä jonka etunimi ei ollut Juhani. Missään vaiheessa tuon toisen puhelinkeskustelun aikana Miia Luukko ei tehnyt selväksi että kyseessä ei ollut etunimeltään Juhani Liimataista.
        Minua painostettiin, taivuteltiin, kieroiltiin ja annettiin vääriä tietoja saadakseen tuon haluamansa läpi (tässä tapauksessa haasteen lähettäminen Jyväskylään) syytä en tiedä.


      • Aikaisemmatelämät

        Miia Luukko eli aikaisemmin Kalevalassa 800 jKr ja tuolloin hän toimi eksytyksen hengessä ollen jo tuolloin valmis eksyttämään.

        Jaakko Jonkka syntyi ensimmäisen elämänsä maan päälle Kainin sukuun ja toisen elämänsä maan päällä Iisakin pojan Eesaun sukuun.


    • Täydellinenselostus

      Tässä on vielä täydellinen selostus noista kahdesta puhelinsoitosta.

      Nainen joka eli noin 800 jaa. Kalevalassa ja toimi tuolloin eksytyksen hengessä ollen jo tuolloin valmis eksyttämään, eli myöhemmin Heinäkuussa vuonna 2002 nimellä Miia Luukko (notaari tai varatuomari) ollen töissä Tampereen käräjäoikeudesta jolloin hän soitettuaan minulle toisen kerran haasteeseen liittyen sanoi että ”olemme löytäneet kyseisen Juhani Liimataisen” jolloin minä kysyin häneltä ”oliko kyseessä Juhani Liimatainen” haluten varmistaa oliko kyseinen henkilö etunimeltään Juhani, johon hän vastasi että ”kyllä” vaikka tuon henkilön jonka hän esitteli minulle Juhani Liimataisena, vasta kolmas etunimi oli Juhani. Sen jälkeen ihmettelin puhelimessa tuon Miia Luukon ehdottaman Liimataisen asuinpaikan olevan Jyväskylä kun haastehakemuksessani olin merkinnyt hänen asuinpaikakseen Kangasala (tuolloin Miia Luukko ilmoitti minulle tuon Juhani Liimataisen tarkan asuinpaikan Jyväskylä) mutta tuolloin Miia Luukko johdatteli puhetta asuinpaikan muutoksesta sanomalla että monet muuttavat asuinpaikkaa ja ettei tuo asuinpaikka tieto enää välttämättä pidä paikkaansa vähätellen tuon asuinpaikka tiedon merkitystä tuossa haasteessani (Miia Luukko kumosi tuon asuinpaikka tiedon Kangasalla omalla näkemyksellään) vaikka minä yritinkin tarrautua tuohon asuinpaikkaa koskevaan seikkaan. Heti kun Miia Luukko joutui paljastamaan tuon asuinpaikan Jyväskylä hänen asenteensa ja toimintansa muuttui. Miia Luukko pyrki tuolloin saamaan minut uskomaan että tuo minun antamani asuinpaikkatieto ei ollut enää oikea. Miia Luukko sanoi että Juhani Liimatainen oli jossain vaiheessa muuttanut Kangasalalta ensin jonnekin muualle (hän viittasi siihen yhden kerran puhuessaan) antaen sen jälkeen ymmärtää että tuo Kangasalalainen Juhani Liimatainen oli sama kuin Jyväskyläläinen Juhani Liimatainen ja ikäänkuin hän olisi halunnut varmistaa että minä varmasti hyväksyisin tuon Jyväskyläläisen Liimataisen etsimäkseni henkilöksi. Miia Luukko yritti taivutella minua tuolloin uskomaan että tuo Jyväskyläläinen Juhani Liimatainen oli minulle se oikea henkilö jota etsin. Niin kovin Miia Luukko hyökkäsi tuota asuinpaikkatietoa (Kangasala) kohtaan että hän oli valmis manipuloimaan. Miia Luukko osallistui tuon haasteen asuinpaikasta koskevien ristiriitaisten tietojen kumoamiseen joka esti minua hyväksymästä tuon haasteen eteenpäin viemistä mutta noissakaan kohdissa Miia Luukko ei antanut minulle aikaa ajatteluun tai aikaa perääntyä vaan heti tuon keskustelun jälkeen Miia Luukko kysyi lähetetäänkö tuo haaste, joka oli toinen haasteeni Tampereen käräjäoikeudelle, Jyväskylän käräjäoikeuteen, aikoen lopettaa puhelun ellen minä vastaisi nopeasti, jolloin minä hätääntyneenä myönnyin vaikka hänen olisi lain mukaan kuulunut lähettää tuo kanne ensin minulle kotiin hyväksytettäväksi mitä hän ei suinkaan tehnyt. Jos Miia Luukko olisi toiminut lakien mukaan ja lähettänyt minulle tuon haastehakemuksen hyväksyttäväksi olisi varsin pian selvinnyt että kyse oli väärästä henkilöstä jonka etunimi ei ollut Juhani. Missään vaiheessa tuon toisen puhelinkeskustelun aikana Miia Luukko ei tehnyt selväksi että kyseessä ei ollut etunimeltään Juhani Liimataista.
      Minua painostettiin, taivuteltiin, kieroiltiin ja annettiin vääriä tietoja saadakseen tuon haluamansa läpi (tässä tapauksessa haasteen lähettäminen Jyväskylään) syytä en tiedä. Tein tuolloin kaksi kannetta Tampereen käräjäoikeuteen laittaen kummassakin kanteessa etunimeksi Juhani Liimatainen ja asuinpaikaksi Kangasala vaikka toiseen (myöhempään) haasteeseen olinkin laittanut ensin etunimeksi Juhani ja sitten toiseksi ja kolmanneksi tuon Jyväskylässä asuneen kolmannelta etunimeltään olleen Juhanin ensimmäisen ja toisen etunimen jolloin en vielä tiennyt että hän asui Jyväskylässä. Tuon Jyväskylässä asuneen Liimataisen nimen olin saanut edellisessä puhelinkeskustelussa useita päiviä ennen Miia Luukolta. Miia Luukko lausui ensimmäisen puhelinkeskustelun aikana yhden kerran tuon Jyväskylässä asuneen Liimataisen nimen oikein sanoen että ”meillä on yksi Liimatainen johon sinun tietosi sopivat,” käyttäen ensin hänestä hänen ensimmäisiä etunimiään ja vasta kolmanneksi nimeä Juhani (Miia Luukko ei missään vaiheessa sanonut mikä noista kolmesta nimestä oli etunimi mutta antoi ymmärtää että kyseessä oli Juhani Liimatainen). Minulle jäi epäselväksi mikä tuon Liimataisen etunimi oli ja siksi laitoinkin toiseen haasteeseeni etunimeksi Juhani ja lisäksi kysyin sitä heti toisen puhelinkeskustelun alussa Miia Luukolta. Miia Luukko sanoi että nuo tiedot jotka olin antanut sopivat hänen ehdottamaansa Juhani Liimataiseen (sen jälkeen hän vertaili noita syntymäaikoja jotka olin antanut että ne sopivat toisiinsa hänen esittämänsä Juhani Liimataisen kanssa ja sanoi että ne sopivat. Miia Luukko meinasi sanoa jotain tuosta syntymäajasta mutta hän muuttikin mielensä kesken lauseen.

      • Jatkoaedelliseen

        Lisäksi Miia Luukko vertaili ensimmäisessä puhelinsoitossaan antamani Juhani Liimataisen ja hänen ehdottamansa Juhani Liimataisen ammatteja ja hän sanoi että ne vastasivat toisiaan. Myöhemmin kun sain haasteen Jyväskylästä sain tietää Jyväskylässä asuneen Liimataisen ammatin eikä ammattinimike ollut sama kuin minun antamissani tiedoissa). Kun kysyin Miia Luukolta ensimmäisen puhelinkeskustelun aikana heinäkuussa 2002 tuon hänen ehdottamansa Juhani Liimataisen tarkempaa asuinpaikkaa haluten selvittää oliko hänen kotikuntansa Kangasala, olin nännyt tuon hakemani Juhani Liimataisen kotikunnan Kangasala hänen passistaan (Miia Luukko sanoi tuon ehdottamansa Juhani Liimataisen olevan kotoisin Jyväskylän tuomiopiirin alueelta, ei Jyväskylästä), hän vastasi että ”sitä minulla ei ole lupa kertoa”. Hän sanoi sen jälkeen että lain mukaan hänellä ei ollut lupa paljastaa asuinpaikka tietoa tuosta Juhani Liimataisesta jota hän ehdotti (Miia Luukko viittasi lakiin vain yhden kerran ensimmäisen puhelinsoiton aikana). Miia Luukko oli ensimmäisen puhelinkeskustelun aikana hyvin ystävällinen eikä hän tuolloin sanonut missään kohtaa että tuo hänen ehdottamansa Juhani Liimatainen ei sopisi minun tietoihini. Koska sain ensimmäisen puhelinsoiton aikana ristiriitaista tietoa (etunimi, kotikunta) halusin selvittää oliko tuo Miia Luukon ehdottama Liimatainen kotoisin Kangasalta ja laitoin siksi toisessa haasteessani hänen etunimekseen Juhani ja asuinpaikakseen Kangasala. Tiesin myös ettei Miia Luukko voinut viedä tuota lähettämääni toista haastetta eteenpäin ilman minun lupaani. Miia Luukko kertoi tuon Jyväskyläläisen Juhani Liimataisen tarkemman asuinpaikan vasta toisen puhelinkeskustelumme aikana. Tuo Juhani Liimatainen josta yritin tehdä haasteen varasti minulta lompakosta rahaa.


      • piaterantapreessa

        "Tuo Juhani Liimatainen josta yritin tehdä haasteen varasti minulta lompakosta rahaa. "

        Olet moneen otteeseen tätä samaa asiaa kertonut tällä palstalla. Mutta kertaakaan et ole vastannut järkevästi tähän kysymykseen: Jos Juhani L on sinulta varastanut lompakosta rahaa, eli tehnyt rikoksen, niin miksi olet lähtenyt viemään asiaa riita-asiana etkä tehnyt hänestä rikosilmoitusta?


      • eksytetty

        Ehkä siksi koska asuin itse etelä-suomessa ja ajattelin tuolloin että saisin paremmin hänet vastuuseen tuolla tekemälläni tavalla.


      • eksytetty

        Enkä toki tiennyt että minulle soittaisi erittäin voimakkaasti eksytykseen taipuvainen henkilö jossa heräsi halu eksyttää minut toisen puhelinsoiton alussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4490
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2228
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1437
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      289
      1315
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      60
      1011
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe