Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina joskus. Se on ihanaa vaikka edelleen hyvin vaikea uskoa että hän rakastaa minua
Ikävä on häntä
63
1486
Vastaukset
- Anonyymi
Vtun horror :D
Kuvittelet ehkä vain. - Anonyymi
Rakastan sua. Haluan sua/sut. Olet niin kaunis ja ihana, että epäilen sinun odottavan jotain parempaa itsellesi. Saisit minut omaksesi milloin vaan.
- Anonyymi
Odotan sinua, senkin urpå
- Anonyymi
Olet jotain parempaa❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jotain parempaa❤️❤️
Et vain näe itseäsi niin kuin minä. Olemme samaa puuta monessakin mielessä. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan sinua, senkin urpå
😘😘😘
- Anonyymi
Olet ihana ❤️😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä meinaa ihan herkistyä. 🫶 Haluaisin halata sua ja olla lähelläsi. Voisinpa paljastaa vihdoin nämä patoutuneet tunteeni. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo puu on jo kaadettu, se on moro.
T.et vielä tiennytkään, hyvästi.
Ikuisesti. Fi
https://m.youtube.com/watch?v=pVZ2NShfCE8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä meinaa ihan herkistyä. 🫶 Haluaisin halata sua ja olla lähelläsi. Voisinpa paljastaa vihdoin nämä patoutuneet tunteeni. ❤️
Anna patojen murtua, tiedän kyllä. Voit puhua minulle ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikuisesti. Fi
https://m.youtube.com/watch?v=pVZ2NShfCE8Kaadetusta puusta saa työstettyä vaikka mitä. Rakennetaan pönttö! Sopii luonteeseesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän! 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvotusten haluaisin kertoa sinulle ja jutella muutenkin meistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvotusten haluaisin kertoa sinulle ja jutella muutenkin meistä.
Muuta kuin laitat irl kutsun. Tiedät kyllä että tulen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikuisesti. Fi
https://m.youtube.com/watch?v=pVZ2NShfCE8No mimmone puusavotta sulla on sitten palstasetä ollu? Toivottavasti on sullakin saha käyttökunnossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sääkö oot se puhetaitoinen tiplomaatti
- Anonyymi
TOTTA
- Anonyymi
No ei o.
- Anonyymi
🦥 otakko kii jos päästän kädet irti 😂
- Anonyymi
Sitähän tässä on kokoajan odotettu... 🧺
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän tässä on kokoajan odotettu... 🧺
SivustaSun vastapestyt lakanat, no ei siinä mitään menkööt 🤭
Oisin sun oven takana tossa kopassa ja lappu roikkuis varpaassa: löytäjä saa pitää 😂❤️
Oisin maailman onnellisin että se ois sun ovi 🚪 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun vastapestyt lakanat, no ei siinä mitään menkööt 🤭
Oisin sun oven takana tossa kopassa ja lappu roikkuis varpaassa: löytäjä saa pitää 😂❤️
Oisin maailman onnellisin että se ois sun ovi 🚪Pestköhän sinäkään äijä ikinä mitään petivaatteita
- Anonyymi
Tekisin kaikkeni, että olisit onnellinen 🥹
- Anonyymi
Jätä se toinen vähemmälle huomiolle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä se toinen vähemmälle huomiolle
Pääs taitaa olla sökö
- Anonyymi
Mul on erittäin pienet viiruiset silmät ja korvat teräväkärkiset. Miten ois pari lipasuu jos ei tunnu hyvälle ni lopetetaan? 😂
- Anonyymi
Ihanan syntinen tonttumies, sen tattiin kun pääsisi käsiksi... 🫦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍄🟫 pääsispä itekkin tohon kyytiin 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍄🟫 pääsispä itekkin tohon kyytiin 🤭
Olin täällä ensin, hanki itsellesi oma!! 😤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sin tattisi taitaa olla kompleksit aihe sinulle mies, joka kirjoittelee hönöille hönöjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sin tattisi taitaa olla kompleksit aihe sinulle mies, joka kirjoittelee hönöille hönöjä
Tässä se julma totuus tuli kertaa kaks jopa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä se julma totuus tuli kertaa kaks jopa
Miten kukaan voi olla niin julma en keztä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kukaan voi olla niin julma en keztä
Onko momenttia onko pykälää
- Anonyymi
Koskaan. Ja se on tiedossa, kysymys kuuluu mitä hyötyä on enää tässä vaihteessa esittää tuulihousuille laidalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskaan. Ja se on tiedossa, kysymys kuuluu mitä hyötyä on enää tässä vaihteessa esittää tuulihousuille laidalta?
Kohta tippuu viivettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä erehdy juuri noin tekstisi ilmi osoittaa ... Haah Ah, Yes, vedä mua hanasta, Aah haah Yes ... "Duurissa ja sextioissa"
- Anonyymi
Sydämeni soi unelmaa susta ❤️
Sussa kulta yhdistyy kaikki mistä oon aina haaveillu.
Oot mun peilikuvani🪞syntisen ihana ja suorapuheinen. Jäät aina epäilemään riittääkö rakkaus mutta mä rakastan sua. Ihastuminen ois pinnallisempaa.
👯♀️- Anonyymi
Sinua vain yhä odotan. Anna terävän kieleni laulaa totuuden lauluja korvaasi. Rakkaus riittää, jos on tahto. Tahdon sinua. ❤️❤️🔥❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua vain yhä odotan. Anna terävän kieleni laulaa totuuden lauluja korvaasi. Rakkaus riittää, jos on tahto. Tahdon sinua. ❤️❤️🔥❤️
❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että te äijät mitään kestä kuulla heijaamatta huoneen nurkas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että te äijät mitään kestä kuulla heijaamatta huoneen nurkas.
Onneksi sinne voi saartaa henkistä terroria varten
- Anonyymi
Olisit. Usko vaan. Tiedät kyllä itsekin, miksi olet niin epävarma?
- Anonyymi
Minä en ole kokenut ketään ihmistä rakkaaksi ja tärkeäksi lähes pariinkymmeneen vuoteen! Haluan olla yksin ja ainoat ihmiset joiden kanssa voin asua ova omat lapseni!
- Anonyymi
Ei todellakaan kiinnosta olla ns. kodin hengetär kenellekään enää koskaan! Elämä on helppoa ja ihanaa ja ainoat joita haluan auttaa ovat lähisukulaiseni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan kiinnosta olla ns. kodin hengetär kenellekään enää koskaan! Elämä on helppoa ja ihanaa ja ainoat joita haluan auttaa ovat lähisukulaiseni!
Onko naisia esittävä setä äippä jättäny puurot keittämättä? Voi voi
- Anonyymi
Niin Italiassa esim tosiaan gubbe luuhaavat kotona oikein aikuisiksi saakka maman pojat ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Italiassa esim tosiaan gubbe luuhaavat kotona oikein aikuisiksi saakka maman pojat ym
Niin ja meilläkin, mites tämä selitetään, mitä puhutaan kaupungilla - Italian tienoon naiset olette ainakin Suomessa kokeneet minut silmäillen/Jumala Italiassa ja Suomessa Siunatkoon Äitiä ja Isiä ja Omia Lapsia?
- Anonyymi
Joskus elämä yllättää ja monia asioita voi olla vaikeaa uskoa.
- Anonyymi
Sama tunne ollut joskus. Nyt ollut vähän "hiljaista" ja ikävä on kova.
- Anonyymi
Erotomaninen ja alkoholinen ja oliko muitakin Harhoja-mutta naiset. Ne naiset/Ne miehet ja eheytyshoito ja rangaistuksen muistamme ainakin
- Anonyymi
Tässä olemme selvillä; ASIAN OMISTAJAN, ASIAN OSAISTEN HARHAISESTA SUHTEESTA? Joten mitä tässä seuraavaksi, naiset, miehet?
- Anonyymi
Niin? Koestan sanoja tilastolta 2025 Tammikuu alkaen! "MEILLÄ FILMILLÄ MENEE 'VALITUT' "KIINNOSTAVA KOKONAISUUS YHTEISESTÄ KOKEMUKSESTA NIVOUTUA SEXUALI ENEMMISTÖÖN" Muistakaa mua rukouksin mitä Jumalakaan enää voi, ei aiheuttaa esille marssia raamatun lukijain! Jumalalla teidän osassanne parhainta toivoen ex sex. UltraMies on naisiin sekaantujana? Hei!
- Anonyymi
Tässä olisi lääkärille asiantuntija lääkärille tutkimuslaitos psygologia alalla ryhmän silmälläpidon alaisen tutkimus ainesta. Seurata mitä aiheutti yleisön ja osallistujain seuraamuksiksi, ollaan menossa Kesäleiriä, tai vaihdan alaa? Kiinnostus kirjoitella aiheesta kuin aiheesta aiheuttaa myös osallisuuden ...? Osallistujana? Osallistuneille? Osallistuneina? "Osallisuus Parantaja pyytää katsomaan eteesi?"
- Anonyymi
Tumoelo rock kanava heh.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303671Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91738Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131503Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2271358Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1461039Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923- 62918
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243915Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ71909Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98859