Olisit siitä 100% varma.
Mitä tekisit jos näkisit täällä viestin joka on varmasti sulle
191
2310
Vastaukset
- Anonyymi
Ottaisin yhteyttä.
- Anonyymi
😂
Kuulostaa mun tekstiltä asiakkaalle kun pitkä tarina takana ja huomaat että sormet ollu eri kohtaa näppäimistöllä
- Anonyymi
Ottaisin yhteyttä☺️
- Anonyymi
Sataprosenttiseen varmuuteen tarvittaisiin niin paljon henkilökohtaisia tietoja, että olisi vähän huolestuttavaa lukea sellaista anonyymipalstalta.
Tämä paikka on leikkiä varten.- Anonyymi
On se mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se mahdollista.
No mitä teit kun tunnisti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä teit kun tunnisti?
Siis kun tunnistit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kun tunnistit?
En ole tunnistanut 100:lla.
- Anonyymi
Älä esiinny ässänä. Maalitat taas. Hanki oma elämä.
- Anonyymi
Luulen että kaikki on mulle.
- Anonyymi
Joo mäkin, ainakin kaikki kivat.
- Anonyymi
Olen nähnyt sellaisen viestin kauan sitten, mutta en tehnyt mitään. Se ei ollut rakkausviesti. Jos olisi ollut, niin olisin saman tien lähettänyt suoran viesti kirjoittajalle.
- Anonyymi
Mikäs viesti se sitten oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs viesti se sitten oli?
Ihan täyttä pashkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan täyttä pashkaa.
No miten voi olla pashaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten voi olla pashaa?
Pashkan tyypin pashkoja aivoituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pashkan tyypin pashkoja aivoituksia.
Ja silti tykkäät hänestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti tykkäät hänestä?
En tykkää hänestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tykkää hänestä.
Mutta kuitenkin olisit ottanut yhteyttä, jos olisi ollut rakkausviesti? Nyt ei joku täsmää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kuitenkin olisit ottanut yhteyttä, jos olisi ollut rakkausviesti? Nyt ei joku täsmää...
Tykkäsin silloin, en tykkää enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäsin silloin, en tykkää enää.
Miks et tykkää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks et tykkää?
Eikö se ole luettavissa tästä keskustelusta? En tykkää ihmisestä, joka kirjoittaa minusta pashkaviestejä. Arvioin hänet alunperin täysin väärin fiksuksi ja kivaksi ihmiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ole luettavissa tästä keskustelusta? En tykkää ihmisestä, joka kirjoittaa minusta pashkaviestejä. Arvioin hänet alunperin täysin väärin fiksuksi ja kivaksi ihmiseksi.
Miksi sitten olet palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten voit olla varma, että hän on ne sinusta kirjoittanut. Olen löytänyt täältä pashaa itsestäni, mutta vaikka ensin ajattelin, että on häneltä, niin en usko hänen kuitenkaan alentuneen moiseen. Eli älä tuomitse, ettet ole varma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten olet palstalla?
Käyn näillä palstoilla silloin tällöin, mutta se liittyy ihan toiseen ihmiseen. Tuo mainittu on vuosien vanha asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten voit olla varma, että hän on ne sinusta kirjoittanut. Olen löytänyt täältä pashaa itsestäni, mutta vaikka ensin ajattelin, että on häneltä, niin en usko hänen kuitenkaan alentuneen moiseen. Eli älä tuomitse, ettet ole varma.
Olen varma, koska se ei voinut olla kukaan muu. Kyseessä on vanha asia, ei liity nykyhetken elämään mitenkään.
- Anonyymi
Pyytäisin treffeille heti kun näkisimme seuraavan kerran.
- Anonyymi
Mitä sillä hetkellä huvittaa. ;p
- Anonyymi
Joo mitä tota miettimään kun joku voi kusettaa. Pahan ilman lintuja kun on. 🩷 love
- Anonyymi
Pakenisin paikalta. Tuskin olisi toivomaltani henkilöltä. Ja jos olisi, en haluaisi että henkilö lähestyisi minua viestittäen vaan kasvokkain oikeassa elämässä tutustuen juttelemalla ensin kaverina normaalisti ym.
- Anonyymi
Ei noin voi tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noin voi tehdä.
Noin on ihan ymmärrettävää. Minunkin reaktio tuollainen.(sivu)
- Anonyymi
En tekisi mitään. En usko että se että jotain kirjoitetaan tänne välttämättä tarkoittaa että sitä haluaa viedä minnekään muualle. Tänne kirjoitettu, tänne jää. Täysin luottamuksellisesti.
- Anonyymi
Päiväkirja on salaisia kirjoituksia varten. Tämä on julkinen palsta mitä tuhannet seuraa joka päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päiväkirja on salaisia kirjoituksia varten. Tämä on julkinen palsta mitä tuhannet seuraa joka päivä.
Olet osittain oikeassa. Julkaisut ovat kuitenkin anonyymeja. Se että luulen tunnistavani jotakuta ei automaattisesti anna minulle oikeutta käyttää tuota mihinkään - vastoin tuota toivetta pysyä anonyyminä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet osittain oikeassa. Julkaisut ovat kuitenkin anonyymeja. Se että luulen tunnistavani jotakuta ei automaattisesti anna minulle oikeutta käyttää tuota mihinkään - vastoin tuota toivetta pysyä anonyyminä.
Niin, haluaako toinen edes että ottaa yhteyttä. Mutta sitähän voi kommentoida, että nyt olen tunnistanut sut, haluatko että viestitellään irl.
- Anonyymi
Riippuu sisällöstä ja keneltä on. Tuskin tietäisin keneltä on.
- Anonyymi
Menisin sängyn alle piiloon. 🫣
🛌
🧔🏻- Anonyymi
Oman vai viestin antajan? 😅
- Anonyymi
Siel on mörköjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siel on mörköjä.
Hui! 👹
- Anonyymi
Niin paljon samanlaisia tilanteita, että vaikea tietää varmuudella, onko itselle ja keneltä, varsinkin jos IRL ei sano mitään
- Anonyymi
En uskoisi enkä tekisi siksi mitään. Mahdoton uskoa että minulla olisi jotain merkitystä hänelle (naiselle).
- Anonyymi
Uskoisin et se on trollin kirjoittama. Jos ei ole kovin omalaatuinen.
- Anonyymi
Tietenkin vastaisin
- Anonyymi
Olen nähnyt sellaisia viestejä. Näimme toisemme jokaisen viestin jälkeen, mutta IRL mies ei antanut mitään merkkejä. Niin minä en tehnyt mitään.
- Anonyymi
Vastaan viestiin.
- Anonyymi
Miksi viestin kirjoittaja ei voi ottaa itse yhteyttä IRL, jos haluaa, että hänet tunnistetaan.
- Anonyymi
Samalla linjalla. Vai haluaako kypsyttää kaivattunsa? love 🩷
- Anonyymi
Koska ei ole yhteystietoja. En tiedä sukunimeä.
- Anonyymi
Tekisin kaikkeni.
Vai tekisinkö?
T. tsemppiä!
https://m.youtube.com/watch?v=hfmxO-HQ5rU - Anonyymi
Suhtautuisin irl vielä isommalla epäilyksellä. Eli kannattaa olla yhteydessä irl ennen kuin on myöhäistä.
- Anonyymi
Ihmettelisin, että keneltä, minua ei kiinnosta kuin yksi tietty ihminen.
- Anonyymi
Olen sellaisen nähnyt, mutta lähettäjästä ei ollut tunnisteita.
- Anonyymi
Etkä kysynyt?
- Anonyymi
Tallentaisin numeron takas.
- Anonyymi
Riippuu paljon, millainen viesti se olisi. Olisiko paras tehdä jotain asialle vai antaa olla.
- Anonyymi
Samalla tavalla kuin muullekin somessa tulevalle ihailijapostille. Olisin ystävällinen, mutta etäinen.
- Anonyymi
En ole sun someihailija, vaikka sinua seuraankin. Meillä on suurempi merkitys, mitä pyristelet vastaan. Haluat vain tehdä kaiken vaikeimman kautta tässä asiassa, vaikka muuten asiat on sinulle helppoja ja eteenpäin soljuvia. Tämä juttu tulee nenäsi eteen, vaikka miten yrittäisit sen työntää taka-alalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sun someihailija, vaikka sinua seuraankin. Meillä on suurempi merkitys, mitä pyristelet vastaan. Haluat vain tehdä kaiken vaikeimman kautta tässä asiassa, vaikka muuten asiat on sinulle helppoja ja eteenpäin soljuvia. Tämä juttu tulee nenäsi eteen, vaikka miten yrittäisit sen työntää taka-alalle.
Huumoria. En ole somessa.
- Anonyymi
Ottaisin tietysti yhteyttä jos olisi ihastukseltani
- Anonyymi
Taasko täältä katoaa ihan normaalit viestit? Haloo suomi24, voisiko modet vaihtaa?
- Anonyymi
Tulisin käymään luonasi missä näemme yleensä.
- Anonyymi
Sama, silloin voisi keskustella kasvotusten
- Anonyymi
Milloin voi tulla pyykkäämään?
- Anonyymi
En usko ikinä näkeväni, kaivattu ei käytä somea. Ottaisin oitis yhteyttä, jos näkisin että hän ihailee mua täällä.
- Anonyymi
Hän ei kirjoittele tänne. Omat viestini on pohdintoja meihin liittyen.
- Anonyymi
Se on aviorikos tapahtunut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on aviorikos tapahtunut!
Ei olla aviossa kumpikaan. Vielä.
- Anonyymi
En niin mitään. Helppoa lisätienestiä ”tekemättä mitään” – asiantuntijakin kehuu: ”Osa rinnastaa jopa palkkaan”
- Anonyymi
Samoin tumma tukka on tunnistettava.
- Anonyymi
Ottaisin yhteyttä pilipali asian varjolla 😅
- Anonyymi
🙄🙄🙄
- Anonyymi
Olis odotettu pilipali 😀
- Anonyymi
Ei täällä voi ikinä olla 100% varma, valitettavasti. Siksi olisikin tärkeää puhua ja mielellään, ennen kuin asiat on ihan solmussa.
Jos teitä joku joskus lähestyy, vaikka se tuntuisi kummalliselta, olkaa kilttejä ja kuunnelkaa tarkalla korvalla, mitä toisella on mahdollisesti asiaa <3 Ja ennen kaikkea, suostukaa siihen jutteluun!- Anonyymi
Täsmälleen samaa mieltä. Vaikka toinen ei lopulta kiinnostaisi niin olkaa ystävällisiä toisen tunteita kohtaan.
- Anonyymi
Vastaisin viestiin.
- Anonyymi
En haluis.
- Anonyymi
Tiedetään.
- Anonyymi
Pari kertaa on varmasti niin käynyt, mutta hyvä kun ehti lukemaan viestiä, oli jo poistettu.
- Anonyymi
Jos tunnistaisin itseni kohteeksi ja lähettäjän niin soittaisin heti.
- Anonyymi
ottaisin syleilyyn, halaisin hellästi 🤗 olisin ikionnellinen 🥰 haliystävä 💖🥀🎗️
ikävä sua 😥💔- Anonyymi
❤️🤗
- Anonyymi
Onhan noita ollut melko tarkkoja kuvauksia 😂
Eipä niitä täällä silti voi omia 😅
Ihanasti silti on aikojen saatossa kirjoitellut 🥲- Anonyymi
Vai semmoista 🥰
- Anonyymi
Menisin psy-polille ja pyytäisin, että lääkitykseni tarkistetaan epäilisin psyykelääkitystäni
- Anonyymi
🤣😂
- Anonyymi
Monte24:n aivoitus
- Anonyymi
jotain niin platinan valkoisia ei saa kovin halvalla mutta vapuksi voi saada pinkin värisiäkin peuukkwja vapuksi hauskaksi..
- Anonyymi
Pyytäisin lähestymään/ottamaan yhteyttä.
- Anonyymi
Monista miljoonistatrijoonista ko?koko suomen väestöstä? Aika hokkuspokkus enemmän kuin lottovoitto. Eikö?
- Anonyymi
Nämä mielikuvitus toiveet on yleensä toiveita,vailla todellisuus pohjaa. Kun sen jokaa voi ja alkaa mennä eteenpäin,jotain parempaa/oikeampaa.
- Anonyymi
Tämä esitys "essee" miten tekisimme sen jos kohtaisimme ja haluttaako minua; kohtaisin suoralta tai epäsuoralta ja kävisin asiaan, kai vapaitakin Naisia löytyy, miehenä minä en ehdottele, mutta naisista on puute "halusin näin suorana lausumiltani esitellen sinulle itseni, olethan nainen - olethan mies?" ruudun molemmin puolin olemme kysyttyä
- Anonyymi
100 prosentin ehdottomuus on sisällöltään nykyisin naisissa ja miehissä yhtä varamaa kuin on Jack arvonnan kohde osuminen - naiset lähtee kävelemään ja miehet ei ennätä - molemmissa puree rangaistuksen osallisuus - mutta kysäisen sivumennen salaiselta poliisilta EU:ssa myös?
- Anonyymi
En uskaltaisi tehdä mitään, koska oon niin epäluuloinen
- Anonyymi
Olisin varma lääkityksen tarpeellisuudesta.
- Anonyymi
Ooks sää se hiippari kun kirjoitteli, että nainen näyttää kauniilta pimeässä? Marco polo?
- Anonyymi
Joko tämä sinun reseptisi sekä joka päiväinen leipäsi, jonka meille auot on muuttunut faktaksi suhteessa äijän aloituksiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooks sää se hiippari kun kirjoitteli, että nainen näyttää kauniilta pimeässä? Marco polo?
Niin vinoilu ei ole laitonta herkkis tyhjäntoimittaja tahi muurahainen missiolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vinoilu ei ole laitonta herkkis tyhjäntoimittaja tahi muurahainen missiolla.
Hävytöntä ja laitonta tämä targetointi on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko tämä sinun reseptisi sekä joka päiväinen leipäsi, jonka meille auot on muuttunut faktaksi suhteessa äijän aloituksiin?
Ps exit only ois hyvä sun yläpään suhteen
- Anonyymi
Vastaisin viestiin ja kysyisin vielä jotain varmistukseksi. Jos se olisi hän, yrittäisin saada jotenkin yhteyden. Yhteystiedot puuttuu tällä hetkellä.
- Anonyymi
Rikosilmoituksen.
🙂- Anonyymi
Tehkää kaikki iha simona
- Anonyymi
Se voisi olla hetkellinen mielenhairiö joten en menisi suoralta kädeltä panemaan itseäni likoon.
- Anonyymi
Miksi mielenhäiriö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mielenhäiriö?
Tarkoittaa sukupuolierityistä sapetusta, josta on hyvä ottaa kerrasta opiksi, ettei tuu sitä kertaakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaa sukupuolierityistä sapetusta, josta on hyvä ottaa kerrasta opiksi, ettei tuu sitä kertaakaan
Ja siten juhlava seppuku hai
- Anonyymi
Kriisi muttei keski-iän
- Anonyymi
Huh, nyt sai sormet kyytiä kun pitkä oli ketju.
Oliko fontit hukassa välillä? Salaista koodikieltä. Pitäiskö heittää google kääntäjälle jos sais suomennoksen🤗- Anonyymi
Onko toi siansaksa aloittajan tekosia siis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuka tämä mystinen ja myyttinen the aloittaja sitten olisi suuren kysymyksensä kera? Sie tarvit appuu ja noppee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko hän, palstasetä siis käyttänyt googlen työkaluja? Jännittävvee.
- Anonyymi
Tais olla small talkkia 🤗🤭😂
- Anonyymi
No mitäs jos en kuitenkaan?
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Kuinka vaan
- Anonyymi
Olisiko sävy ystävällinen, tuttavallinen jotain muuta, mitä?
- Anonyymi
Niin, tämäkin merkkaa. Ne tunnisteelliset on ollut yhtä ivaavia kuin katseensa. Siitä niitä tunnistaakin. Huoh. Eihän tämä ole vain minun syytäni vaan siinä puolessavälissä.
- Anonyymi
Miksi kukaan kirjoittaisi tällä palstalla mulle, kun puhelimella tai sähköpostilla tavoittaa?
- Anonyymi
Lähinnä täällä onkin ihmisiä, jotka ei syystä tai toisesta saa yhteyttä kaivattunsa...
- Anonyymi
Jos mulle viesti 100% varma - varma? Seuratkaa kirjoitteluani? Rukoilemme johdatusta 100% varma! Viesti pronomin varma/kielitomisto varma? Vastaan ottajan vastuu ja vastuun kantajan vastuu ja vastuussa viestin osoitetoimisto. Mutta Tatti ymmärrys on liukuvampaa, 100% ehdotelmissa Tuomari!
- Anonyymi
Thank You Woman? You prayer for ... Masturbation and Selibatoren ...? For me? All Women over alla The World!
- Anonyymi
Joo ja jäisin varmana onaniaa harjoittamatta? Suorittaisin masturbatonisen Tyydytyksen ... sinulle ja minulle! Suorittaisin näytännön ehtiäksemme tarkastamaan olenko miehesi?
- Anonyymi
Exältäni? Nauraisin.
- Anonyymi
Arviolta varma 100% minulle viesti vuosikymmeniltä Jumalalla? Ei ole ottanut yhteyttä, mutta yhteyttä ottamattomat katukaa ja yhteyttä ottaneet?
- Anonyymi
Ovat 100% kohdentuneet oikeille henkilöille ja ohi oikeiden henkilöiden, mutta ei käy kieltäminen, mitä tarkoitan, se on nyt julkisuus kihonnut nuppiin ja seuraamuksin siristelen naisillle sillai silmiäni, jotta uskovat - olen tosissani
- Anonyymi
Mä oon ollut parista viestistä varma. Se tavallaan teki tästä helpompaa, kun tajusin, etten ole kuvitellut hänen tunteitaan, mutta toisaalta vaikeampaa, koska on epäselvää, mitä hän haluaisi minusta vai haluaako mitään.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Mitä sitten itse tunsit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten itse tunsit?
Pystyttekö juttelemaan siitä?
- Anonyymi
Jokainen osallistuva silmäpari valitkoon 100% viestin näissä henkilökohtaisesti? Tämän tapahtuman virittää aamulla kahvia, illalla kahvia, yöllä kahvia? Tuolloin on selvä mitä 100% kohdentunut viesti on: "vetäkää näille muistisivuille" Tehdä?
- Anonyymi
En mitään. En ole tehnyt tähänkään asti, enkä tule tekemään jatkossakaan.
- Anonyymi
7LL
- Anonyymi
gaugee myös kidutan
- Anonyymi
oon haluan tietty julistaa globaalisti ug sodan h&m ja kiduttaa likaisia kans cops oxford b'
: nii jos aiotte teillähän ne stationit = domain rui etc telephasic workshop -- ~ ilmanmuutå
---sitte!oon,saatanan.palvoja90-??!~nothing++jajOSettePåärjääMä_ammunteiätkid|'~||| - Anonyymi
tätä mä vaan sitte kans globaalisti pysyvät tilat ymmärryksellä ett aiotte livistää esim hm
ihan ekax että oon rptu hyginian oAITO uugeee BASEd evil ONE, :' +!!=()???kelloGS, ..- ~ ,
teijjähän se omanne netti verkostonne on nii voitte ite hälytellä omianne kuinka jo ajoiss - Anonyymi
rääkkään teitä AS only cops oxford AITOINA elämän muotoina valkeina naisina --+- pahis
- Anonyymi
eikä lopu ikinä varsinkaan kostot ja muut veri työt murha poltot iskut war kiduttaminen g
- Anonyymi
evilone
- Anonyymi
ready+
- Anonyymi
2i57
- Anonyymi
€*
T - Anonyymi
r
s
i' - Anonyymi
kinder//,
- Anonyymi
fill
torture
you
all
^ - Anonyymi
**
* - Anonyymi
HORROR
- Anonyymi
kauhua
- Anonyymi
nightmares
- Anonyymi
painajaisia olen minäkin nähnyt muutamien viime vuosien aikana aivan liian monta kertaa, sekin kertoo siitä, että on parasta unohtaa kaikki tapahtunut ja mennä eteenpäin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
painajaisia olen minäkin nähnyt muutamien viime vuosien aikana aivan liian monta kertaa, sekin kertoo siitä, että on parasta unohtaa kaikki tapahtunut ja mennä eteenpäin
_
-- - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
_
--attak
- Anonyymi
RÄÄKÄTÄ
- Anonyymi
saatana
- Anonyymi
kidUttA
- Anonyymi
" mulle se kaikki on kuisuutta ))(-
, kokemus pohjalta sci~fi '' , : ;; ,
ootte mulle omanne fantasiaa ~
.,,
;'
~all '
( - Anonyymi
((
) - Anonyymi
,
ahh,that.soundCbDlexicon.DREAM,t.torrent$;~
:
;
..:,
,,, !??.
,,
,
#REM
echo@
.still
*** -~ - tRSi,
.. - Anonyymi
En ole koskaan ollut 100% varma yhdestäkään viestistä, että se olisi juuri minulle!
- Anonyymi
g+map$ whois //, ahh,that.soundCbDlexicon.DREAM,t.torrent$;~ ~
- Anonyymi
ahh,that.soundCbDlexicon.DREAM,t.torrent$;~
- Anonyymi
;
:
. - Anonyymi
,
:: - Anonyymi
No mitäpä sitä täällä asialle voisi tehdä tuskin yhtään mitään
https://youtube.com/shorts/iIEjyb6OLvQ?si=AUHxyr1LJldWeffT
Enkä mä täällä odota edes näkeväni suoraan itselleni tarkoitettua viestiä myöskään - Anonyymi
"Mitä tekisit jos näkisit täällä viestin joka on varmasti sulle"
Olisin 100% varma että se on Anonyymille.
Nimeni on Anonyymi. - AnonyymiUUSI
si
+ - AnonyymiUUSI
++
+
+
+
+
+ - AnonyymiUUSI
DRIL
- AnonyymiUUSI
t
r
i
l
l - AnonyymiUUSI
g ++
r EVA
i
l
l
+ s
p
p
|
wFF
()
()
() - AnonyymiUUSI
ma
ke
. - AnonyymiUUSI
girl
friends
.DS
, - AnonyymiUUSI
}
{{ - AnonyymiUUSI
FAK
itREAR - AnonyymiUUSI
ååP
- AnonyymiUUSI
.. , https://photos6.spartoo.fi/photos/280/28046860/28046860_1200_A.jpg
JANNE - AnonyymiUUSI
,
: - AnonyymiUUSI
Lähtisin heti pihalle tekemään kuperkeikkoja ja sitten joisin kahvin ja rauhoittuisin.
- AnonyymiUUSI
Tämä voisi olla hyvä :D
Olisin aika hämmentynyt ja miettisin keltä ihmeeltä se olisi tullut.
- AnonyymiUUSI
selvä selvä/naisen ja miehen kohtaaminen 100%
- AnonyymiUUSI
Selvää se on vain silloin, kun molemmat ovat ikäluokkaa 60 v. Ei koskaan paljon nuorempaa!
Ketjusta on poistettu 163 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713428
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541929Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471849Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591784- 771634
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3481609Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811449The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201288Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251199- 1581192