Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
123
2518
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkei ole mitään haluttavaa?
- Anonyymi
Aijaa. Ajattelin vaan, että jos jostain tykkää niin kai sitä myös silleen haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa. Ajattelin vaan, että jos jostain tykkää niin kai sitä myös silleen haluaa.
Ei aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään, Joo, ja haluan vaikka miten. Sitä en tiedä yhtään että miten sua sopii lähestyä.
Nyt öitä sulle.
Naiselle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina.
Ok. No aika erikoista on. Minä ainakin haluan sitä kaivattua miestä. Jos mies ei halua minua, niin eihän siitä mitään tule. Ei väkisin tietenkään. Voi etsiä naisen joka kiihottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. No aika erikoista on. Minä ainakin haluan sitä kaivattua miestä. Jos mies ei halua minua, niin eihän siitä mitään tule. Ei väkisin tietenkään. Voi etsiä naisen joka kiihottaa.
Milloin ja kenen haluista parisuhteessa harrastetaan seksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ymmärtänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ymmärtänyt.
No miten sitä seksiä aletaan harrastaa? Miten se tapahtuu? Onko jompi kumpi aina aloitteellinen jne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään, Joo, ja haluan vaikka miten. Sitä en tiedä yhtään että miten sua sopii lähestyä.
Nyt öitä sulle.
NaisellePuhelimen kautta soitto ja näkemisestä sopiminen?
- Anonyymi
Näinkö sinä harmaavarpunen visiot, ettei naisessa jonka palstaäijän tilalla näet ole mitään nähtävää? Ite sää nostat numeroa hänestä ja pidät paradoksia yllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mietippä sitä neropatti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tämä itsestäsi kolmannessa persoonassa kirjoittelu on narsistista mies. Tervein eräs nainen, haluaako joku haastaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, mut jotain omaakin. Haluja on, mut mitä jos tuntuu siltä, että o. Liikaakin ja sen takia ei itse usko siihen, että tulisi hyvällä tavalla ymmärretyksi? Varovainen olen ja vain siksi, etten usko hyvään tapahtuvan omalla kohdallani 🤔 väärin ymmärtäjiä kohdannut ja tuntuu, et ne osuu aina omalle kohdalleni.
Uskallus puhua vaatii oikein ymmärtämistä, mut jos toinenkin on vähänkin epävarma kääntyy se yleensä minunlaisen miehen harmiksi. En ole silloin kovin helppo lähestyttävä, jos vähänkin tuntuu jännitteitä olevan ilmassa. Olen huomannut, että aistin asioita ja siten minimoin niitä pettymyksiä, jotka tuntuvat mahdollisilta.
Uskon, että ymmärtävän ihmisen kanssa kanssakäyminen voisi olla jopa hauskaa, eikä silloin huomaisi edes ajankulua normaalilla tavalla. Itse olen enempi epäileväinen hyvän suhteen, koska kohdannut ilmeisesti liikaa heitä, joiden mielet ovat enemmän myrkytettyä jo valmiiksi.
Minua on helppo syyllistää kaikesta naisen kokemasta, vaikka todellista syytä sille ei olisi. Kohdannut todellisen uhriutujankin, joka oli itselle katastrofi näin jälkeenpäin ajateltuani kokemaani.
Vaikea on tiedostaa toisen menneisyyttä, mut traumatisoituneita uskon olevan paljon ja siten syyttömiä syyllistettyjä myös, joilla vaara on katkeroitua myös kokemastaan. Itse koen olevani sellainen ja ehkä kärsin tästä lopun elämäni, jollen kohtaa sellaista, jolla olisi ymmärrystä huijatuksi tuntevan miehen ymmärtämistä?
Luottamusta toiseen ei ole helppoa luoda, jos on vähänkin epäilyä siitä, että toinen ei ole läsnä tilanteessa, eikä synnytä sitä luottamuksen ilmapiiriä mikä vaatii toisten ymmärtämistä molemmin puolin. Tällainen kokema olisi itselle lottovoittoon verrattavissa oleva tuntemus? Tuskin tulen sellaista kokemaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, mut jotain omaakin. Haluja on, mut mitä jos tuntuu siltä, että o. Liikaakin ja sen takia ei itse usko siihen, että tulisi hyvällä tavalla ymmärretyksi? Varovainen olen ja vain siksi, etten usko hyvään tapahtuvan omalla kohdallani 🤔 väärin ymmärtäjiä kohdannut ja tuntuu, et ne osuu aina omalle kohdalleni.
Uskallus puhua vaatii oikein ymmärtämistä, mut jos toinenkin on vähänkin epävarma kääntyy se yleensä minunlaisen miehen harmiksi. En ole silloin kovin helppo lähestyttävä, jos vähänkin tuntuu jännitteitä olevan ilmassa. Olen huomannut, että aistin asioita ja siten minimoin niitä pettymyksiä, jotka tuntuvat mahdollisilta.
Uskon, että ymmärtävän ihmisen kanssa kanssakäyminen voisi olla jopa hauskaa, eikä silloin huomaisi edes ajankulua normaalilla tavalla. Itse olen enempi epäileväinen hyvän suhteen, koska kohdannut ilmeisesti liikaa heitä, joiden mielet ovat enemmän myrkytettyä jo valmiiksi.
Minua on helppo syyllistää kaikesta naisen kokemasta, vaikka todellista syytä sille ei olisi. Kohdannut todellisen uhriutujankin, joka oli itselle katastrofi näin jälkeenpäin ajateltuani kokemaani.
Vaikea on tiedostaa toisen menneisyyttä, mut traumatisoituneita uskon olevan paljon ja siten syyttömiä syyllistettyjä myös, joilla vaara on katkeroitua myös kokemastaan. Itse koen olevani sellainen ja ehkä kärsin tästä lopun elämäni, jollen kohtaa sellaista, jolla olisi ymmärrystä huijatuksi tuntevan miehen ymmärtämistä?
Luottamusta toiseen ei ole helppoa luoda, jos on vähänkin epäilyä siitä, että toinen ei ole läsnä tilanteessa, eikä synnytä sitä luottamuksen ilmapiiriä mikä vaatii toisten ymmärtämistä molemmin puolin. Tällainen kokema olisi itselle lottovoittoon verrattavissa oleva tuntemus? Tuskin tulen sellaista kokemaan?Tuli turhan pitkä stoori itseltä, sori siitä, eikä kannata lukea, jos tuntuu vähemmän mielekkäältä, eikä omalta. Paljon kirjoitusvirheitä, oletus kirjoittaa myös niitä, vaikka näppäilisin ne oikein. Korjannut monesti ja nähnyt, et olettaa myös väärin joskus.
Tämän huomannut aiemmin 🥲 aloitus tuntui siltä, että tällaisia olen voinut kokeakin yllättäen itseni samalla? Yllättävän hyvänkin tuntuisilta naisilta aistimuksia. Tai sit on vain kokemaani harhaa?
Tunnen olevani epäonninen elämässäni monella tapaa ja siksikin, en ole aloitteellinen mm. naisten suhteen 🫣 ikävä todeta näin. Epävarma olen ja siksi myös luottamukseni muihin aika nollassa. Anteeksi ei voi pyytää omaa käytöstään, ku ei toista sillai tunne? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaali madon.
Boikotti.Säästää.
Luontoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tämä itsestäsi kolmannessa persoonassa kirjoittelu on narsistista mies. Tervein eräs nainen, haluaako joku haastaa?
Yksilönä kimpassa tai
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos vähän nainen laihtuisi niin ehkä kelpaisi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naisilla on vain kulli mielessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuli turhan pitkä stoori itseltä, sori siitä, eikä kannata lukea, jos tuntuu vähemmän mielekkäältä, eikä omalta. Paljon kirjoitusvirheitä, oletus kirjoittaa myös niitä, vaikka näppäilisin ne oikein. Korjannut monesti ja nähnyt, et olettaa myös väärin joskus.
Tämän huomannut aiemmin 🥲 aloitus tuntui siltä, että tällaisia olen voinut kokeakin yllättäen itseni samalla? Yllättävän hyvänkin tuntuisilta naisilta aistimuksia. Tai sit on vain kokemaani harhaa?
Tunnen olevani epäonninen elämässäni monella tapaa ja siksikin, en ole aloitteellinen mm. naisten suhteen 🫣 ikävä todeta näin. Epävarma olen ja siksi myös luottamukseni muihin aika nollassa. Anteeksi ei voi pyytää omaa käytöstään, ku ei toista sillai tunne?Harhaa ne on kaikki tuntemukset, jotka lupaa liikoja. Elämä on sen opettanut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mietippä sitä neropatti
Jakorasiat ovat liikaa tyrkyllä.
- Anonyymi
Ehkä uskon puutetta vain hyvään?
- Anonyymi
Juu juu hyvän päästi varmasti menemään ellei montakin aah hah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu juu hyvän päästi varmasti menemään ellei montakin aah hah
Tarkoitin hyvällä enempi itselle sopivaa, koska jollei synkkaa yksiin, silloin kokema voi olla todella huonokin, itse voi kokemalleen olla yhtä lailla syypää, koska kaikki luonteet eivät vain sovi yhteen. Itse näitä toisinaan pohtinut mielessä.
Itse näen heikkouteni ja rajallisuuteni tietyllä tavalla käyttäytyvän kohdalla? Mennyt jättää kaikkiin oman jälkensä ja sillä voi olla vaikutusta tuleviin tuttavuuksiinkin tai siihen, että ne jää kokonaan kokematta, koska ensivaikutelman merkitys voi olla suuri?
- Anonyymi
Mua on satutettu ignooraamalla, ghostaamalla ja estämällä niin usein etten usko enää mahdollisuuksiin lähentyä yhdenkään naisen kanssa.
- Anonyymi
Toi on vaan hyvä. Ei tarvi miettiä yhtään mitä ehkä menetti tutustumisessa, jos noin käyttäytyvän ihmisen ohittaa.
- Anonyymi
Oletko sinä gubbe sitä mieltä, että tämä tällainen estäminen on vallankäyttöä? Voimia sinne
- Anonyymi
EI SEISO
- Anonyymi
Nykyään on vaikka mitä lääkkeitä erektio-ongelmiin. Terveelliset elintavat voivat myös palauttaa erektiokyvyn.
- Anonyymi
EI OTA ETEEN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI OTA ETEEN
...entä takaapäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...entä takaapäin?
No jos katkun kestät ja dikkis ei sula niin anna palaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI OTA ETEEN
Onhan sinulla terveet kädet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sinulla terveet kädet
Olen kädetönnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kädetönnä.
No suulla sitten voi partnerin tyydyttää. Älä ole laiska ja avuton!
- Anonyymi
Mikä siinä on syynä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos katkun kestät ja dikkis ei sula niin anna palaa.
Ooh miten aistikasta tekstiä
- Anonyymi
Senkö takia sinä iso mies näitä aloituksia rustailet?
- Anonyymi
minulla todettiin uni apnea se johti aikaisemmin siihen että seksi ei onnistu vaikka mieli tekisi väsymys voittaa kaiken
- Anonyymi
Ukraina kaipaa minua ja on todellinen.
- Anonyymi
Omituista! Ei ketään voi pakottaa tykkäämään! Haloo!
- Anonyymi
en voisi elää ilman kaivattuani 😥 ikävä 💔 anteeksi että ikävöin 😔🫣
- Anonyymi
on ollu paha päivä 😥 anteeksi 😔💔
- Anonyymi
En tajua naisena näitä päällekäyviä himoaloituksia naisilta. Ei ole ikinä tarvinnut kerjätä seksiä keltään. Ei edes kaivatulta, vaikka hän himoittava ja suudeltava onkin. Jos natsaa, niin natsaa. Kokeilen joskus taas varmaan irl, jos uskallan ;) Tai kenties hän, ei voi tietää...
- Anonyymi
Täällä toinen nainen. En minäkään tajua.
- Anonyymi
Vähän päälleliimattu juonto aloittajasetä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä aiheestako meinasit palstaäijä tämään itsesi kanssa keskustella? Eniten juttua tuntuu tosiaan toisinaan olevan mitä kauempana todellisuudesta omat tai muiden saannit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä aiheestako meinasit palstaäijä tämään itsesi kanssa keskustella? Eniten juttua tuntuu tosiaan toisinaan olevan mitä kauempana todellisuudesta omat tai muiden saannit
Eli tässätapauksessa tämä päättymätön projisointi suhteessa palstaäijän juttuihin
- Anonyymi
Jos mies sanoisi naiselle noin, niin se katsottaisiin varmaan misogyniaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies sanoisi naiselle noin, niin se katsottaisiin varmaan misogyniaksi
Sinäpä erikoiseen larppaukseen keskitie huomiosi tässä miehen esityksessä naisen ajatusmaailmasta. Miesten tasa-arvo Oy tai joku muu magatason tuhertavja voisi ottaa sinut siipien suojaan varjelemaan herkkyyttäsi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko vaihtanut sukupuolta!?
- Anonyymi
Olen ollut näkevinäni ilmeistäsi jotain, epäröinnin väläyksen, ja jokin tunnelmassa muuttuu hieman. Ei nyt. Ei vielä. Se on jotain, mitä olen tehnyt itse usein, punnitessani, mitä kaikkea oli varaa riskeerata, juuri sillä hetkellä, että tunnistin sen välittömästi. Oli kuin peiliin katsoisi. Vanhemmiten on enemmän huomioon otettavaa.
- Anonyymi
Se tunnisti sut sarjapettäjä iso egoa kannattelija mies
- Anonyymi
Joo ri varmaan kahvilan Marja-Liisa tmv kaipaa enempiä ku rahat pois nisusta sufeesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tunnisti sut sarjapettäjä iso egoa kannattelija mies
Mutta eihän sulla aloittajaäijä o ensimmäistäkään ketä pettää. Tarkoitan sanoa, että tämä itsesi näkeminen valossa jota ei ole naurattaa. Ja muiden tyhmyys myös
- Anonyymi
Tai sitten vastasit jo itse. Hän ei ole enää teinipoika.
- Anonyymi
Koska en halua häiritä sinua jos haluat olla rauhassa.
- Anonyymi
En ole mikään ajatustenlukija! Ihmeellistä käytöstä naiselta!
- Anonyymi
No se ei kyllä teiän laji välttämättä ole
Tyypillisesti mies ole halukas mikäli nainen on wanha taikka rumapainoinen.
- Anonyymi
Yleistät toki mutta nyt ei tiedetä taustoja.
- Anonyymi
Paljonko maksaisit irti ruuvatusta satulasta?
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko maksaisit irti ruuvatusta satulasta?
Arvelinkin että joku sodomiitti tietenkin kiihottuu uudesta hahmostani, mutta sillä on terveet ja pitemmät juuret kun tiedätkään.
T: P. Layboy- Anonyymi
Layboy kirjoitti:
Arvelinkin että joku sodomiitti tietenkin kiihottuu uudesta hahmostani, mutta sillä on terveet ja pitemmät juuret kun tiedätkään.
T: P. LayboySehä on gubbe ihan yks lysti minkä susihahmon väsäät näille ruutanoille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehä on gubbe ihan yks lysti minkä susihahmon väsäät näille ruutanoille
Sitäpaitsi et vastannut kysymykseen
- Anonyymi
Mietityttää tuleva yhteiselo. Kun on ollut pitkään yksin, tekeekö siinä sitten itselleen ja toiselle "karhunpalveluksen". Yhteiselämä ei ehkä enää suju. Olemme tapojemme orjia.
- Anonyymi
Pitää olla haluttava että halut syttyy.
- Anonyymi
Millainen on haluttava?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen on haluttava?
Haluttava voi olla monella tavalla – kyse ei ole yhdestä mallista. Se on enemmän tunnetta kuin listaa ominaisuuksista. Haluttava ihminen herättää jotain, saa sut tuntemaan että haluat olla lähellä. Joskus se on katse, joskus tapa liikkua tai puhua. Usein se on se, että ihminen viihtyy omissa nahoissaan, eikä yritä väkisin olla jotain muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen on haluttava?
Haluttava ei ole se joka on vaan kiva – vaan se, jonka kanssa on vähän vaarallisen kivaa. Kaveruus on lämmin, mut halu tarvitsee kipinää ja flirttiä
- Anonyymi
Layboy kirjoitti:
Nuori, hoikka, nöyrä ja tottelevainen.
Tapa juusto ittes haha.
- Anonyymi
En ole erityisen halukas. Seksi on ihan kivaa, mutta yliarvostettua mielestäni. Jotkut hankkivat ongelmia, koska vietti on niin kova. Itsellä ei ole sitä ongelmaa.
- Anonyymi
Rakastelu on tärkeää, mutta tärkeää on myös seurustelu. m>n
- Anonyymi
Pitäs nähdä ensin että vois haluta.
- Anonyymi
Olet oikeassa. Nähtäis jossakin.
- Anonyymi
Tällane garantii mieles
- Anonyymi
En ymmärrä ihmisiä, jotka erottavat seksin ja tunteet. Maksullisten kanssa ymmärrän, koska siinä on selkeät säännöt. Jos on pelkkää.seksiä, niin aima on riski, että vähintään toinen toivoo enemmän.
- Anonyymi
Se etten ole ryhtynyt kovin tungettelevaiseksi vaikka herätät minussa himoa. Sitä pitää itsensä kurissa koska arvostaa haluaan, ja suhtautuu epäillen noihin raakalaismaisiin tapoihin, jotka purkavat yksilöllisen kiintymyksen solmun. En ole aina onnistunut tässä. Katseeni on ollut myös saalistajan katse. Se että olen kuitenkin myös asettunut tiellesi odottaen vaatimattomasti puoleltasi jotain mitä ikinä suot. Sen on oltava kaiken perusta vaikkei varmasti rakkauden viimeinen sana. Se on perusta sen myöhemmille hienovaraisille julmuuksille, se tuo arvoa ja makeutta esiintunkevalle röyhkeydelle. Ilman alkuvaatimattomuutta en voisi saada tai oikeutetusti arvostaa sitä rohkeaa ja puhdasta rehellisyyttä, joka on yhtä aikaa rakkauden teon lopullinen sanoma ja sen vilpittömyyden sinetti.
- Anonyymi
Olen halukas koko ajan. Halu konkretisoituu vain silloin, kun sille on tarjolla halullinen kohde.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan halukas? Rajan takana sitten jos ei muuta, voimia palstasetä
- Anonyymi
Elämä on liian lyhyt rakkauden kätkemiseen ja liian pitkä jos rakkaasi menetät.
Et voi kuitenkaan menettää häntä ennen, kuin olet hänet itsellesi saanut.
🤭🤗- Anonyymi
Olipa palstasetä sekä AP hengellinen text
- Anonyymi
Varattuun ihastuminen aiheuttaa kaikenlsista päänsekaista. Myöhäistä enää unohtaa.
- Anonyymi
No sinun täytyy enää vakuuttaa ellimiia tmv, että olisit parempi mies👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinun täytyy enää vakuuttaa ellimiia tmv, että olisit parempi mies👍
En pysty. Olen liian vähän kaikkea hänelle.
- Anonyymi
Juuri kukaan aikuinen mies ei halua teiniä rahareikää.
Ehkä joku hyvin rikas ja lapsellinen voisi olla sun juttu?- Anonyymi
No olen nämä "teini" ilmaisut Professuuri tason ihmisiltä kohdannut silloin kun paperia olivat lehdet, kahisivat setelit - mutta eivät ruudun molemmin puolisissa ja teinit ovat täysi ikäisiä ja voidaan tilata "Poliisi asiana" arvatenkin kenen on saatava eheytyshoitoja näin vuosien vierittyä ja kaman vanhettua - olisinko 30 vuotias ja 72 vuotiaan kanssa, lopettakaa salapoliisi työt - Naiset ei anna rahasta ja palautetta ei luonnossakaan - Raha on velka? Seurantaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olen nämä "teini" ilmaisut Professuuri tason ihmisiltä kohdannut silloin kun paperia olivat lehdet, kahisivat setelit - mutta eivät ruudun molemmin puolisissa ja teinit ovat täysi ikäisiä ja voidaan tilata "Poliisi asiana" arvatenkin kenen on saatava eheytyshoitoja näin vuosien vierittyä ja kaman vanhettua - olisinko 30 vuotias ja 72 vuotiaan kanssa, lopettakaa salapoliisi työt - Naiset ei anna rahasta ja palautetta ei luonnossakaan - Raha on velka? Seurantaan!
Maailmantalouden Naiset seurannassa täältä löytyy ... 72 ikäinen mies seurantaan, täysi ikäiset ja vanheneva saa tehdä itsekseen jotain kivaa vihjaillen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailmantalouden Naiset seurannassa täältä löytyy ... 72 ikäinen mies seurantaan, täysi ikäiset ja vanheneva saa tehdä itsekseen jotain kivaa vihjaillen
Nyt en Suostu!
- Anonyymi
Yhdyn lausuntoihisi repliikki suoraan teatteri ilmaisuista kulttuurin hengähdys tauolla? Tässä kaikki hyvin Tuomari, jäljempänä seuraaviin monisanaisiin argumentteihin viitaten? Kiitos! Kiitos! Olet tehnyt Hyvää Työtä anonyymi, anonymous jatketaan kivaa? Olemme kaiketi Täysi ikäisyys, näissä puhumme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin juovuksissa, raamattu on totta, vain on säilytettävä Secret Loving to you? Kohdataan sitten kun koemme asuntoihimme tunkeutuvan hiljaisuuden/I some have nothing ...
- Anonyymi
🥰🥰😍😍🥳🥳
- Anonyymi
Jos ei halua niin sitten teet kivoja asioita itseksesi.
- Anonyymi
Erehdys oli elämäni laittomuuksista kokeneimman hoidettavana? Vrt. Naiset ei anna rahasta ja palautetta ei luonnossakaan - Raha on velka? Seurantaan! 72 ikäisen on osoitettava miten se sinun ehdottamasi itsekseni kivoja, vaikka rahalla ei saisikaan enenevässä määrässä kuin sanoin jo; "Erotonomianisen orgasmin" Kokeile kanssani? Kiva!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erehdys oli elämäni laittomuuksista kokeneimman hoidettavana? Vrt. Naiset ei anna rahasta ja palautetta ei luonnossakaan - Raha on velka? Seurantaan! 72 ikäisen on osoitettava miten se sinun ehdottamasi itsekseni kivoja, vaikka rahalla ei saisikaan enenevässä määrässä kuin sanoin jo; "Erotonomianisen orgasmin" Kokeile kanssani? Kiva!
Tässä lääketalouden/ - tieteen asioivana vapaa kiva Raha miesten mies peruuttaa harhaan johtavia lausuntojaan: Selvitys miten naidessa raha on halukkaimmillaan tai professuuri, molemmin puolisuus, 'verraten teini salakavala ilmaisu' kirjoituksensa matematica asianana selittääkin, velka on velkaa, tarkoituksessa, en suorittaisi ehdotelmana lukijoiden kokemattomuuden perusteeksi, noin. noin. mitähän tässä, mitäs tässä, ei siinä mitään.
- Anonyymi
Tää ei enää tyydytä minua
- Anonyymi
Voi kun olo on kuin teinipojalla. Kyllähän minun piti alunperin kiinnittää huomiota siihen omaan seksuaaliseen olemukseen ja näyttää et nimenomaan haluan, mutta kun rytmi on niin verissä, musiikin rytmin vie mennessään. Sitten onnettomana paitakin märkänä; enhän voi enää hakea naista tanssimaan kun olen ihan märkänä, eikä ole vielä tapahtunut mikään. Sitten vain manailen ad hoccimaisuuttani ja intensiivisyyttäni ja olen maani myynyt - no hetken päästä olen taas virtaa ja odotuksia täynnä, no seuraavan kerran sitten.
- Anonyymi
Ei seiso tiät kyllä,, palasit A luokse ; Olkaatte onnellisia vaan:: lykkyä pyttyy mettä kyllään ¥ @
- Anonyymi
En voisi olla aseksuaalin miehen kanssa muuta kuin ystävä.
- AnonyymiUUSI
Ei minulta tämä mies.
- AnonyymiUUSI
Ikä tuo monille miehille myös viisautta olla astumatta pahimpiin miinoihin.
- AnonyymiUUSI
Koska naisilla on nykyään kyky tuhota miehen elämä pelkästään kolmella sanalla, niin kuka uskaltaa lähestyä naista tänä päivänä ilman että kohta syytetään kaiken maailman häirinnästä ja sitten aletaan vaatimaan korvauksia valheellisesti. Koska kuka muka uskoisi miehiä enää missään.
- AnonyymiUUSI
Ootkos katsonut peiliin, kokovartalopeiliin???
- AnonyymiUUSI
Sitä on kaksijakoinen kaikessa mihin ryhtyy sillä halu paeta on ihmisessä. Mikään ei tahdo pysyä omavalintaisten muodonmuutosten vuoksi. Elämän olosuhteita, suhdetta tai työtä koskevissa mietteissä paon ajatus voi auttaa ymmärtämään omaa vastahakoisuutta. Sitä on ehkä jopa inhimillisimmillaan kun osan itsestä tuntee olevan haluton olemaan siellä missä on tai ainakin tietämätön siitä kuinka siellä olisi. Ja läsnäolonsa ymmärtää ja toteuttaa täysin vain ymmärtämällä tämän perimmäisen vastahakoisuutensa ilmaantua kokonaisuudessaan mihinkään. Vain osittain. Ja ymmärtääkseen sen osan itseään, joka ei haluaisi olla missään tekemisissä kaiken tarpeellisena pidetyn kanssa on opittava nöyryyttä jotta kaiken näkisi armollisessa hieman huvittuneessakin valossa.
- AnonyymiUUSI
Ei vttu mitä valetta
- AnonyymiUUSI
Tästä tuli hieman hämmentävä olo. Ehkä oli runsas sanavarasto, mutta juttu ei oikein edennyt tehokkaasti ja suoraviivaisesti. Vähän kuin ammattikieltä, jossa höylätään asian vierestä ja odotellaan et aika tulee täyteen 😀
- AnonyymiUUSI
Yhdessä selostuksessa oli esillä Tatti noin seitsemän miljardiaTattia, Uskotteko? Pyrin kiivaasti nostamaan itsetuntoani niinkuin Tattianikin, yksi ainoa Tatti ja kaikki kadehtivat - Jumalan Haluaisin antavan minulle lisää aikaa? En ymmärrä strategia siinä kauneimmassa iässä ei tuottanut mitään hyvää, vaikka ette tunnusta, joten mitä seuraavaksi? Jos Jumala ennenkuin tämä onnistuu on paikalla, uskon myös olevani vielä ajassa, Naisen kanssa, viesti olisi 100% Jumalalta minulle? "valitut"
- AnonyymiUUSI
Ei multa. Feministinä en odota miehiltäkään mitään automaatiohaluja tai muutenkaan mitään. Vaikka jokainen kaipaava kyllä uskoo kaivattunsa haluavan mutta aina ei tiedä onko itse halutuin.
- AnonyymiUUSI
Halutuin tietenkin ja niin olen kyllä sellaisen ymmärryksemme yhtä -
- AnonyymiUUSI
Minä tässä en esiinny esittelyssä älymystön mukaan vaan: "Naiset Haluatteko antaa minun ymmärtää Haluatko? ", nimeni mukaan, varojen hoitamisen maailmassa mutta sanotaan naisille näin: aloitin kun siinä iässä ei aiota olla haluamatta ja jatketaan loppuun asti, kehityksen odottavalla kannalla naisen kuin naisen kokea - Nainen näin helppo harrastustani kontrolloida? Terveisin I am some Have Nothing seurannassa haluamanasi.
- AnonyymiUUSI
Anteeksipyynnöin sitten tämä seuraavaa kaiken välistä vetämisen tarkoituksia lukeneena - olenhan minä kokonaisen työskentelyä ja työhän valmentatumista ja ammattiin suuntautumisen kokeiluissa ja paremman väen kokoontuessa sessioihinsa oliko ne nyt musiikkia, viiniä ja järjen menoa, minulta tämän kaiken seuraaminen vei kaiken! Siis, itse asiassa haluan aina ja ja jatkuvalla ymmärryksellä mitä olen ja nainen, mitä olisimme tekemässä, joten kysymyksesi kiihoitti minut jo vauhtiin, voi minua?
- AnonyymiUUSI
Nykypolitiikka vie kaikki halut ja parempi onkin että ei anna itsestään yhtään mitään mihinkään kun on näin )(/=&/¤&"#W¤%&//&%( päättäjät ja poliitikot.
- AnonyymiUUSI
Mieti miten sä olet mua kohtaan käyttäytynyt
- AnonyymiUUSI
Niin alkaen aamuisista kosteista ja aina valmiina, nyt kirjoitan naiselleni, niin valmiudesta, mutta ajan mittaan se menee kyllä kiireessä tilanne ohi ja ainakin vuorokausi viikossa olisi suotavampaa kohteliastakin sinua ja minua kohtaan mietittynä, voit ulla luokseni vapaa päivänikin mukaan lukien nyt vaate ostoksia tekemään ... suhteuta nyt sinäkin parhaasi rukouksessa Herran eteen? Pysytään näin parhaimin anonyymisti -
- AnonyymiUUSI
nämä viimeiset ja edelliset oli sinulle ja minulle "nyt kirjoitan naiselleni"
- AnonyymiUUSI
viimeiset miehen - naisen välien selvittelystä
- AnonyymiUUSI
Miehesi ei miehesi tämä valuu jo, uutta pesukonetta emme tarvitse, käytän aina vanhoja, haluan aina, en ole pitkästynyt, enkä viivästynyt ... NAINEN! Want ...
- AnonyymiUUSI
Aika säälittävää, jos täytyy Suoli24 kautta yrittää keskustella.
- AnonyymiUUSI
Mies pitää välillä houkutella ja vietellä "yllättäviin tempauksiin"! Jos se siitä piristyisi!
- AnonyymiUUSI
Et osoittanut vastavuoroisuutta kunnolla nainen.
- AnonyymiUUSI
Niin. En ole enää poikanen, vaikka poikanen siinä missä miehet ennätti ennen mua, naiset panisitteko te mua nyt?
- AnonyymiUUSI
Varman 100% tuntemuksen etumuksessa tunnen, tunnen kun tuuli soi sun sydämessäs autiutta, millään ei saa seisostua enää - soitin Taivaalliselle Tohtorille, joten Turvallisella linjalla Nainen, mitä kohdataan, koen sen vielä voivan sinut tyydyttää sisaresi Rikkauteni?
- AnonyymiUUSI
Somen ihmeellisenä aikana näiden munallaan ajattelevien miesten on helppo metsästää. Se on kuitenkin pieni osa miehistä mitkä höylää suurinta osaa naisista. Kukin saa tykätä tietysti mistä haluaa. Yleensä ne tietää mistä naiset tykkää.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232518- 1341925
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631266Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151261Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771121HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio251083Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451069Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831029Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse57963