Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt miksi mustis ja kateus.
Minkä kultakimpaleen
35
1122
Vastaukset
- Anonyymi
Laita viesti ja tule nauttimaan minusta/meistä.
- Anonyymi
Uskaltaisinpa niin heti laittaisin
- Anonyymi
Jos et ole varattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ole varattu
Sinkku olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskaltaisinpa niin heti laittaisin
Jos oikeasti tykkäät/ haluat niin laita rohkeasti vaan. Tiedät, että olen ihan lääpälläni suhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oikeasti tykkäät/ haluat niin laita rohkeasti vaan. Tiedät, että olen ihan lääpälläni suhun.
Hitto kun olisit rehellisempi mulle IRL
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen rehellinen ja avoin. Saisit heti myöntävän vastauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä oikein haluat?
- Anonyymi
Kultakimpaleesi odottaa ;)
- Anonyymi
Kyllä saat 😘
- Anonyymi
Odottavan aika on pitkä..🙄❤️
- Anonyymi
No sanopas muuta🩶
- Anonyymi
Et menetä, saat kyllä😘
- Anonyymi
Näinkö moni kokee olevansa kultakimpale ja että peräänsä itketään täällä itsesäälissä. Voi pyhät pyssyt
- Anonyymi
Täälläkin yksi kultakimpale, mutta mun ihastus ei käy näillä palstoilla.
- Anonyymi
Missä numero? En tiedä edes nimeä
- Anonyymi
Oikeasti, et tiedä nimeä? Missä näette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti, et tiedä nimeä? Missä näette?
Se ei sulle kuulu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei sulle kuulu
🤣 No hyvä. Onneksi en ole hän sitten.
Vinkkinä vain, että jos on joku yleinen paikka jolla some, niin esim. Sieltä selaamalla jäseniä, niin saattaa löytyä naama ja sille nimi. Onnea etsintään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣 No hyvä. Onneksi en ole hän sitten.
Vinkkinä vain, että jos on joku yleinen paikka jolla some, niin esim. Sieltä selaamalla jäseniä, niin saattaa löytyä naama ja sille nimi. Onnea etsintään.Me kommunikoidaan livessä enemmänki. Tämä on vain harrastus meille. Ajankulua you know
- Anonyymi
Et tiedä nimeä? Voi pyhä yksinkertaisuus. Teinejäkö olette.
- Anonyymi
Rakastan sua enempi kuin ketään toista maan päällä. Loukkaat mun tunteita tolla tavalla kun et usko mun sanoihini. Kerro sinä vuorostaan merkitsenkö sinulle mitään. Tämä alkaa mennä aika vaikeaksi. Totuus vaikka se aluksi sattuu se myöhemmin parantaa. 🩷
- Anonyymi
Tiedät tunteeni kyllä
- Anonyymi
Mikä tämä teidän tarina on? Suhde joka ei alkanut, ystävä johon hetäsi tunteita, ex joka jäi mieleen?
- Anonyymi
Kiitos sinulle mutta en minä kultakimpale ole
- Anonyymi
Jos olette vapaita niin mikäpä siinä.
- Anonyymi
Hyvä ihminen, tee sitten jotain jos joku saa sussa noin voimakkaita tunteita aikaan ja koet hänet spessuksi ihmiseksi.
- Anonyymi
Älä menetä kultakimpaletta.
- Anonyymi
Itseä harmittaisi naisen menettäminen vaan jos hän välittäisi minusta ja rakastaisi. Turha murehtia sellaisen menettämistä jolle ei merkitse mitään.
- Anonyymi
Ota selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota selvää.
Selvää on ottamattakin. En ole osannut tehdä itsestäni merkityksellistä koskaan. Ei tarvita tieteellistä ja vertaisarvioitua tutkimusta.
- AnonyymiUUSI
Olet ihana mies 💋
- AnonyymiUUSI
Kultakimpale odottaa kohtaamista!
- AnonyymiUUSI
Kuin myös😘
- AnonyymiUUSI
Väärin ,hän ei noin kirjoita mutta hyvä yritys no niin no hyvä ja hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232518- 1341925
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631266Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151261Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771121HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio251083Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451069Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831029Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse57963