Nelonen Bond leffat

DanielCraig

Minkähän takia eivät esittäneet kaikki ilmestyneitä Bond-elokuvia vaan ainoastaan 21 leffaa.Daniel Craig:in tähdittämät jäävät nyt näkemättä.

8

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuvaan_3

Jos uudemmat Bondit tulee liian kalliiksi Neloselle? Sitäpaitsi ainakin 007 Spectre pyörii C Morella.

• PaljonMahdollista

Voihan se olla noinkin. Tietysti vois laittaa Neloselle palautetta ja kysyä esittävätkö ne kenties myöhemmin. Maksukanavia en ole tilannut. Minusta Filmnetin jälkeen Canalplus / Cmore menivät huonompaan suuntaan noin yleisesti ottaen ja hinnatkin on vain nousseet. Näinhän se menee lähes kaikessa Suomessa, että palvelu huononee mutta hinta pysyy samana tai nousee.

• jokuvaan_3
        PaljonMahdollista kirjoitti:

Voihan se olla noinkin. Tietysti vois laittaa Neloselle palautetta ja kysyä esittävätkö ne kenties myöhemmin. Maksukanavia en ole tilannut. Minusta Filmnetin jälkeen Canalplus / Cmore menivät huonompaan suuntaan noin yleisesti ottaen ja hinnatkin on vain nousseet. Näinhän se menee lähes kaikessa Suomessa, että palvelu huononee mutta hinta pysyy samana tai nousee.

Mulla on sekä C Moren että Viasatin leffakanavat. Paljon hyviä leffoja tullut niiltä, varsinkin viime kuukausina. Huomenna tulee Star Wars: The Force Awakens Viasatilta, just sopiva leffa Star Wars-fanille! :-)

• gfyt67567

Uusimpien Bondien esitysoikeudet maksavat liikaa Neloselle, ei ole varaa.

• dftg56

Niin ja Nelonen taisi oikein mainostaa että KAIKKI Bond-leffat.

• JuuNiin

Mainosti joko kaikki Bond-leffat tai sitten 21. Bond-leffaa. Itse näin muita reittejä pitkin nuo mitä Nelonen jätti esittämättä. Ja minun mielestä tuo Spektre oli paras noista uusimmista. Se Quantum Of Solace oli alku hyvin samantapainen kuin Spektressä vai muistanko väärin?

• drgrtyretyey

Ensi kesänä sitten tulee kaikki

• QwertyW

Tulee varmaan jo talvella kertaalleen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      63
      5162
    2. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      254
      4222
    3. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      59
      3821
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      137
      2206
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      22
      1564
    6. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      62
      1217
    7. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      6
      939
    8. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      94
      879
    9. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      137
      847
    10. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      31
      837
    Aihe