Minkähän takia eivät esittäneet kaikki ilmestyneitä Bond-elokuvia vaan ainoastaan 21 leffaa.Daniel Craig:in tähdittämät jäävät nyt näkemättä.
Nelonen Bond leffat
8
314
Vastaukset
- jokuvaan_3
Jos uudemmat Bondit tulee liian kalliiksi Neloselle? Sitäpaitsi ainakin 007 Spectre pyörii C Morella.
- PaljonMahdollista
Voihan se olla noinkin. Tietysti vois laittaa Neloselle palautetta ja kysyä esittävätkö ne kenties myöhemmin. Maksukanavia en ole tilannut. Minusta Filmnetin jälkeen Canalplus / Cmore menivät huonompaan suuntaan noin yleisesti ottaen ja hinnatkin on vain nousseet. Näinhän se menee lähes kaikessa Suomessa, että palvelu huononee mutta hinta pysyy samana tai nousee.
- jokuvaan_3
PaljonMahdollista kirjoitti:
Voihan se olla noinkin. Tietysti vois laittaa Neloselle palautetta ja kysyä esittävätkö ne kenties myöhemmin. Maksukanavia en ole tilannut. Minusta Filmnetin jälkeen Canalplus / Cmore menivät huonompaan suuntaan noin yleisesti ottaen ja hinnatkin on vain nousseet. Näinhän se menee lähes kaikessa Suomessa, että palvelu huononee mutta hinta pysyy samana tai nousee.
Mulla on sekä C Moren että Viasatin leffakanavat. Paljon hyviä leffoja tullut niiltä, varsinkin viime kuukausina. Huomenna tulee Star Wars: The Force Awakens Viasatilta, just sopiva leffa Star Wars-fanille! :-)
- gfyt67567
Uusimpien Bondien esitysoikeudet maksavat liikaa Neloselle, ei ole varaa.
- dftg56
Niin ja Nelonen taisi oikein mainostaa että KAIKKI Bond-leffat.
- JuuNiin
Mainosti joko kaikki Bond-leffat tai sitten 21. Bond-leffaa. Itse näin muita reittejä pitkin nuo mitä Nelonen jätti esittämättä. Ja minun mielestä tuo Spektre oli paras noista uusimmista. Se Quantum Of Solace oli alku hyvin samantapainen kuin Spektressä vai muistanko väärin?
- drgrtyretyey
Ensi kesänä sitten tulee kaikki
- QwertyW
Tulee varmaan jo talvella kertaalleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504