Nelonen Bond leffat

DanielCraig

Minkähän takia eivät esittäneet kaikki ilmestyneitä Bond-elokuvia vaan ainoastaan 21 leffaa.Daniel Craig:in tähdittämät jäävät nyt näkemättä.

8

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuvaan_3

Jos uudemmat Bondit tulee liian kalliiksi Neloselle? Sitäpaitsi ainakin 007 Spectre pyörii C Morella.

• PaljonMahdollista

Voihan se olla noinkin. Tietysti vois laittaa Neloselle palautetta ja kysyä esittävätkö ne kenties myöhemmin. Maksukanavia en ole tilannut. Minusta Filmnetin jälkeen Canalplus / Cmore menivät huonompaan suuntaan noin yleisesti ottaen ja hinnatkin on vain nousseet. Näinhän se menee lähes kaikessa Suomessa, että palvelu huononee mutta hinta pysyy samana tai nousee.

• jokuvaan_3
        PaljonMahdollista kirjoitti:

Voihan se olla noinkin. Tietysti vois laittaa Neloselle palautetta ja kysyä esittävätkö ne kenties myöhemmin. Maksukanavia en ole tilannut. Minusta Filmnetin jälkeen Canalplus / Cmore menivät huonompaan suuntaan noin yleisesti ottaen ja hinnatkin on vain nousseet. Näinhän se menee lähes kaikessa Suomessa, että palvelu huononee mutta hinta pysyy samana tai nousee.

Mulla on sekä C Moren että Viasatin leffakanavat. Paljon hyviä leffoja tullut niiltä, varsinkin viime kuukausina. Huomenna tulee Star Wars: The Force Awakens Viasatilta, just sopiva leffa Star Wars-fanille! :-)

• gfyt67567

Uusimpien Bondien esitysoikeudet maksavat liikaa Neloselle, ei ole varaa.

• dftg56

Niin ja Nelonen taisi oikein mainostaa että KAIKKI Bond-leffat.

• JuuNiin

Mainosti joko kaikki Bond-leffat tai sitten 21. Bond-leffaa. Itse näin muita reittejä pitkin nuo mitä Nelonen jätti esittämättä. Ja minun mielestä tuo Spektre oli paras noista uusimmista. Se Quantum Of Solace oli alku hyvin samantapainen kuin Spektressä vai muistanko väärin?

• drgrtyretyey

Ensi kesänä sitten tulee kaikki

• QwertyW

Tulee varmaan jo talvella kertaalleen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      186
      5329
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1661
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1477
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      69
      1028
    5. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      827
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      827
    7. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      57
      804
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      788
    9. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      759
    10. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      76
      751
    Aihe