Nelonen Bond leffat

DanielCraig

Minkähän takia eivät esittäneet kaikki ilmestyneitä Bond-elokuvia vaan ainoastaan 21 leffaa.Daniel Craig:in tähdittämät jäävät nyt näkemättä.

8

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuvaan_3

Jos uudemmat Bondit tulee liian kalliiksi Neloselle? Sitäpaitsi ainakin 007 Spectre pyörii C Morella.

• PaljonMahdollista

Voihan se olla noinkin. Tietysti vois laittaa Neloselle palautetta ja kysyä esittävätkö ne kenties myöhemmin. Maksukanavia en ole tilannut. Minusta Filmnetin jälkeen Canalplus / Cmore menivät huonompaan suuntaan noin yleisesti ottaen ja hinnatkin on vain nousseet. Näinhän se menee lähes kaikessa Suomessa, että palvelu huononee mutta hinta pysyy samana tai nousee.

• jokuvaan_3
        PaljonMahdollista kirjoitti:

Voihan se olla noinkin. Tietysti vois laittaa Neloselle palautetta ja kysyä esittävätkö ne kenties myöhemmin. Maksukanavia en ole tilannut. Minusta Filmnetin jälkeen Canalplus / Cmore menivät huonompaan suuntaan noin yleisesti ottaen ja hinnatkin on vain nousseet. Näinhän se menee lähes kaikessa Suomessa, että palvelu huononee mutta hinta pysyy samana tai nousee.

Mulla on sekä C Moren että Viasatin leffakanavat. Paljon hyviä leffoja tullut niiltä, varsinkin viime kuukausina. Huomenna tulee Star Wars: The Force Awakens Viasatilta, just sopiva leffa Star Wars-fanille! :-)

• gfyt67567

Uusimpien Bondien esitysoikeudet maksavat liikaa Neloselle, ei ole varaa.

• dftg56

Niin ja Nelonen taisi oikein mainostaa että KAIKKI Bond-leffat.

• JuuNiin

Mainosti joko kaikki Bond-leffat tai sitten 21. Bond-leffaa. Itse näin muita reittejä pitkin nuo mitä Nelonen jätti esittämättä. Ja minun mielestä tuo Spektre oli paras noista uusimmista. Se Quantum Of Solace oli alku hyvin samantapainen kuin Spektressä vai muistanko väärin?

• drgrtyretyey

Ensi kesänä sitten tulee kaikki

• QwertyW

Tulee varmaan jo talvella kertaalleen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      8
      2504
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      76
      2348
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1324
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      116
      1155
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      72
      1118
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      243
      1034
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      929
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      11
      884
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      809
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      54
      796
    Aihe