Eli siis miltä teidän mielestänne eri alkoholijuomat maistuivat ekalla kerralla? Usein ne taitavat ekalla kerralla maistua aika pahoilta, mutta "totuttelun" jälkeen niitä juo joskus jopa enemmänkin maun kuin päähänmenon takia.
Omasta mielestäni vaalea lagerolut maistui aluksi ihan pahalta mutta tumma, siirappisen makuinen olut menetteli. Vahvat oluet oli aluksi suorastaan hirveitä. Mutta yliopiston fuksivuonna aloin pikkuhiljaa tykätä monenlaisista oluista ja nyt tekee välillä mieli ostaa mitä erikoisempiakin oluita maistiaisiksi.
Viinit taas tuppasivat alussa tökkimään suussa ja kurkussa, mutta viinien makuun minä pääsin ehkä noin vuotta-paria ennen oluen makua. Punaviiniä tulee myös maun takia nautiskeltua, mutta kuohuviiniä tulee juhlissa juotua vaan ihan koska muutkin... en oikein maun takia.
Lonkero maistuu ihan kuin limulta johon on vähän lisätty viinaa, ja sen juominen onkin väistynyt minulla oluen tieltä. Kuiva omenasiideri on maistunut ihan hyvältä alusta alkaen, mutta makeat siiderit on aina olleet minulle ihan liian makeita ja suorastaan pahoja.
Kirkkaissa ei hirveesti ole muuta makua kuin alkoholi, eikä ne maistukaan minusta kovin hyviltä. Joku pähkinäinen brandy on maistunut hyvältä ihan sellaisenaan kun sitä tuli ainejärjestömme vuosijuhlissa nautittua, viski tai rommi taas maistuu hyvältä lähinnä kolan kanssa.
Miltä maistui ekalla kerralla?
2
4879
Vastaukset
- 434
Jumalauta on tyhmä viesti
- eiväkevätpanimotuotteet
Eka kerralla vuonna 1986. Join ensimmäisen kaljan hyi stana mitä santaa se oli?
Olin silloin koulukaverin luona Rautalammella. Hän antoi toisen lasillisen samaa juomaa. Siemailin vähitellen. Kaveri haki lisää kolmas lasillinen oli jo tujumpaa ainetta.
Se sai minut irvistelemään. Ja oli pahaa kitkerää. Neljäs lasillinen oli mieto kirkas poreleva rypäleen makuinen viini. Hän antoi juoda pullon pohjaan asti. Valkoviini oli paras ensijoumani mikään punaviini ei käy. Liijan kirkaskaan ei käy kuten viinat. Tummat oluet ja valkoviinit kuten Italialaiset viinit ja tummista oluista Aura - tölkkiolut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662398Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822068Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452017Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301748Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1161734Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1741408Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2071359Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261205En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91002- 801001