Eli siis miltä teidän mielestänne eri alkoholijuomat maistuivat ekalla kerralla? Usein ne taitavat ekalla kerralla maistua aika pahoilta, mutta "totuttelun" jälkeen niitä juo joskus jopa enemmänkin maun kuin päähänmenon takia.
Omasta mielestäni vaalea lagerolut maistui aluksi ihan pahalta mutta tumma, siirappisen makuinen olut menetteli. Vahvat oluet oli aluksi suorastaan hirveitä. Mutta yliopiston fuksivuonna aloin pikkuhiljaa tykätä monenlaisista oluista ja nyt tekee välillä mieli ostaa mitä erikoisempiakin oluita maistiaisiksi.
Viinit taas tuppasivat alussa tökkimään suussa ja kurkussa, mutta viinien makuun minä pääsin ehkä noin vuotta-paria ennen oluen makua. Punaviiniä tulee myös maun takia nautiskeltua, mutta kuohuviiniä tulee juhlissa juotua vaan ihan koska muutkin... en oikein maun takia.
Lonkero maistuu ihan kuin limulta johon on vähän lisätty viinaa, ja sen juominen onkin väistynyt minulla oluen tieltä. Kuiva omenasiideri on maistunut ihan hyvältä alusta alkaen, mutta makeat siiderit on aina olleet minulle ihan liian makeita ja suorastaan pahoja.
Kirkkaissa ei hirveesti ole muuta makua kuin alkoholi, eikä ne maistukaan minusta kovin hyviltä. Joku pähkinäinen brandy on maistunut hyvältä ihan sellaisenaan kun sitä tuli ainejärjestömme vuosijuhlissa nautittua, viski tai rommi taas maistuu hyvältä lähinnä kolan kanssa.
Miltä maistui ekalla kerralla?
2
4510
Vastaukset
- 434
Jumalauta on tyhmä viesti
- eiväkevätpanimotuotteet
Eka kerralla vuonna 1986. Join ensimmäisen kaljan hyi stana mitä santaa se oli?
Olin silloin koulukaverin luona Rautalammella. Hän antoi toisen lasillisen samaa juomaa. Siemailin vähitellen. Kaveri haki lisää kolmas lasillinen oli jo tujumpaa ainetta.
Se sai minut irvistelemään. Ja oli pahaa kitkerää. Neljäs lasillinen oli mieto kirkas poreleva rypäleen makuinen viini. Hän antoi juoda pullon pohjaan asti. Valkoviini oli paras ensijoumani mikään punaviini ei käy. Liijan kirkaskaan ei käy kuten viinat. Tummat oluet ja valkoviinit kuten Italialaiset viinit ja tummista oluista Aura - tölkkiolut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851