Eli siis miltä teidän mielestänne eri alkoholijuomat maistuivat ekalla kerralla? Usein ne taitavat ekalla kerralla maistua aika pahoilta, mutta "totuttelun" jälkeen niitä juo joskus jopa enemmänkin maun kuin päähänmenon takia.
Omasta mielestäni vaalea lagerolut maistui aluksi ihan pahalta mutta tumma, siirappisen makuinen olut menetteli. Vahvat oluet oli aluksi suorastaan hirveitä. Mutta yliopiston fuksivuonna aloin pikkuhiljaa tykätä monenlaisista oluista ja nyt tekee välillä mieli ostaa mitä erikoisempiakin oluita maistiaisiksi.
Viinit taas tuppasivat alussa tökkimään suussa ja kurkussa, mutta viinien makuun minä pääsin ehkä noin vuotta-paria ennen oluen makua. Punaviiniä tulee myös maun takia nautiskeltua, mutta kuohuviiniä tulee juhlissa juotua vaan ihan koska muutkin... en oikein maun takia.
Lonkero maistuu ihan kuin limulta johon on vähän lisätty viinaa, ja sen juominen onkin väistynyt minulla oluen tieltä. Kuiva omenasiideri on maistunut ihan hyvältä alusta alkaen, mutta makeat siiderit on aina olleet minulle ihan liian makeita ja suorastaan pahoja.
Kirkkaissa ei hirveesti ole muuta makua kuin alkoholi, eikä ne maistukaan minusta kovin hyviltä. Joku pähkinäinen brandy on maistunut hyvältä ihan sellaisenaan kun sitä tuli ainejärjestömme vuosijuhlissa nautittua, viski tai rommi taas maistuu hyvältä lähinnä kolan kanssa.
Miltä maistui ekalla kerralla?
2
5245
Vastaukset
- 434
Jumalauta on tyhmä viesti
- eiväkevätpanimotuotteet
Eka kerralla vuonna 1986. Join ensimmäisen kaljan hyi stana mitä santaa se oli?
Olin silloin koulukaverin luona Rautalammella. Hän antoi toisen lasillisen samaa juomaa. Siemailin vähitellen. Kaveri haki lisää kolmas lasillinen oli jo tujumpaa ainetta.
Se sai minut irvistelemään. Ja oli pahaa kitkerää. Neljäs lasillinen oli mieto kirkas poreleva rypäleen makuinen viini. Hän antoi juoda pullon pohjaan asti. Valkoviini oli paras ensijoumani mikään punaviini ei käy. Liijan kirkaskaan ei käy kuten viinat. Tummat oluet ja valkoviinit kuten Italialaiset viinit ja tummista oluista Aura - tölkkiolut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2267017Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3334909"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1503710Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1203507Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m763446Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi562945Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2702769Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.842480- 252406
Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas972039