merenkulkijan kotikunnan ? Mikä koti ja verotuskunta tulee olemaan kotimaahansa palanneella. Voiko olla pelkästään "suomikuntalainen" ? Tarkoitus on asustella edelleen eri paikoissa asuntoautossa ja huvipaatissa. Kauhistus jos laitetaan johonkin Fundalistilahkolaisten kuntaan kirjoille.
Miten Maistraatti määrittelee
7
326
Vastaukset
- kysy_maistraatista
Suomessa kansalaisen on oltava kirjoilla jossain kunnassa,kaupungissa,tms.
- Tuskinpa
Irtolaislaki on lakkautettu aikaa sitten, joten asunnoton ei syyllisty mihinkään rikokseen asunnottomuutensa takia.
- khvv
Luetun ymmärtäminen:)))))))))))))
- EiYhteyttä
Mitenköhän verotuskunta ja maistraatti liittyy mielestäsi toisiinsa?
- Maihinjääneelle
Maistraatti määrittelee verovelvollisen henkikirjoituskunnan, joka taasen verottaa verovelvollista oman prosenttinsa mukaan. Esim. Kauniainen n.16%- joku Kärsämäki jopa 26%
- PaperiBoxiin
Vielä on viikko aikaa muuttaa henkikirjoituskuntaa jos aikoo saada muutoksen veroäyriinsä vuodelle 2017. Takavuosina eräät kunnat houkuttelivat postilokero asukkaita veroeduilla, jotta saivat kunnan asukasluvun nousemaan. Onkohan sellaisia Kunta-Kaupunkeja enää olemassa ?
- Durwabaikka
Mustaaplankkia päähän ja VOKKIIN niin saa kaikki edut valkoisista naisista lähtien verottomina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1034243- 1483667
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1271714
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140