mielenterveys näyttää sitä mukaa myös horjuvan, kun katsotaan mitä Yurki, jyri ja Biblia tänne kirjoittavat.
Toivottavasti ette jää yksin noiden ongemien kanssa...
Illat näyttää pidentyvän ja kretujen
18
157
Vastaukset
hulluus tunnetaan
1Kor:
1:18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
1:20 Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi?
1:21 Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
1:23 me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
2:14 Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.
3:19 Sillä tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on: "Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa"- kreationismi_on_sairaus
Tarkoitatko että olet sinut hulluutesi kanssa hörhö?
kreationismi_on_sairaus kirjoitti:
Mikäs tässä ollessa. Jumalan hullut ovat pelastettuja hulluja. He ovat lampaita. Heillä on paras mahdollinen osa. He ovat autuaita eli kadehdittavia ja onniteltavia:)
Matt:
25:31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
25:32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
25:33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
25:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Tule Herra Jeesus!
https://www.youtube.com/watch?v=7ZnKeMiXInc- ghnjvbnbvn
yurki1000js kirjoitti:
Mikäs tässä ollessa. Jumalan hullut ovat pelastettuja hulluja. He ovat lampaita. Heillä on paras mahdollinen osa. He ovat autuaita eli kadehdittavia ja onniteltavia:)
Matt:
25:31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
25:32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
25:33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
25:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Tule Herra Jeesus!
https://www.youtube.com/watch?v=7ZnKeMiXIncSinun kaltaista päästä sairasta ei voi kyllä kun sääliä. Huomaako sinun läheiset tuon sairautesi?.
- Hihhuuli
Huomaatko sinä sitten edes sitä, että KENEN henki sinuun on mennyt? Varoitan, pelleilemästä Perkeleen kanssa, siitähän Apulantakin viimeisimmässä biisissään varoittaa: "Kun otat Perkeleen sisään huoneeseesi, se jää eikä lähde.". Ja."Samoin käy tämän pahan sukupolven, poisajettu demoni tulee seitsenkertaisesti rauhallisemmin vomin takaisin, ja he kaikki ovat sen jälkeen riivattuja".
Tästä syystä ei kenestäkään PIENTÄ demonia kannata ajaa pois, koska JOS SEN ajaa pois, se hakee seitsemän kertaa pahemmat toverinsa ja asettuu uudelleen tuohon ihmiseen, näin Jeesus opetti. Minussa ei ole silti pahaa henkeä, toivottavasti ei sinussakaan... - Mikäiteoot
kreationismi_on_sairaus kirjoitti:
Mikä ite oot?
Alkaako täällä kohta haista narsistinen paska? Hihhuuli kirjoitti:
Huomaatko sinä sitten edes sitä, että KENEN henki sinuun on mennyt? Varoitan, pelleilemästä Perkeleen kanssa, siitähän Apulantakin viimeisimmässä biisissään varoittaa: "Kun otat Perkeleen sisään huoneeseesi, se jää eikä lähde.". Ja."Samoin käy tämän pahan sukupolven, poisajettu demoni tulee seitsenkertaisesti rauhallisemmin vomin takaisin, ja he kaikki ovat sen jälkeen riivattuja".
Tästä syystä ei kenestäkään PIENTÄ demonia kannata ajaa pois, koska JOS SEN ajaa pois, se hakee seitsemän kertaa pahemmat toverinsa ja asettuu uudelleen tuohon ihmiseen, näin Jeesus opetti. Minussa ei ole silti pahaa henkeä, toivottavasti ei sinussakaan...miks uskot henkiin ?
Mikäiteoot kirjoitti:
Mikä ite oot?
Alkaako täällä kohta haista narsistinen paska?EDELLEEN
- Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
- Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.
Pelastus voidaan löytää, kun Luoja kutsuu.
- Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta.
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm
- Seonhyvä
Tyhmä, mitä epäjärkevää näet tuossa uudessa jyrin avauksessa jossa hän suosittelee krissemoraalia ateisteillekin?
- PsykolJyrinmiete
Krissemoraali on tietenkin ylivertainen onnellisuuden tae, ja jotenkin tuntuu hassulta että evokkiateistinuoret naiset ja miehet mieluummin tyytyvät pilaamaan elämänsä jakorasioina joita kukaan ei halua lastensa vanhemmiksi muuten kuin pakosta kun abortti pelottaa ja elättäjä täytyy saada.
Minua ainakin iljettäisi maata jakorasian kanssa. En voisi missään olosuhteissa kuvitella tekeväni niin. Vain puhdas on hyvä, silloin tuntee itsekin olevansa puhdas.
Jos puhdas makaa jakorasian kanssa niin siinä likaantuu itsekin.
Ja kuka tosiaan haluaa lastensa äidiksi evokkijakorasian? Eihän siitä saa muuta kuin pahan mielen loppuiäkseen.
- Ja.sitten.asialinjalle
Minun on päivä päivältä mahdottomampi ymmärtää tämän palstan kreationisteina esiintyvien ihmisten motiiveja.
- spällymälöö
Ehkäpä palstan patologiset valehtelijat, kuten jyrki ja bibliaaaaa ovat huomanneet että täällä voi puhua pajattaa aivan mitä tahansa ilman rekisteröitymistäkin. Siinä mielessä tämä on aika harvinainen saitti.
Mark5 on aito uskonharhainen jonka päätä ei käännä mikään fakta, Yurki1000js on muuten vain sen lajin harhainen joita ei ole syytä yllyttää. - Ja.sitten.asialinjalle
yurki1000js kirjoitti:
Ateisteille. Pyydän teitä palaamaan asiaan jos ja kun LUOMINEN kiinnostaa.
Yurki. Mitä hyötyä toimintatavastasi on? Mitä tavoittelet sillä?
Ja.sitten.asialinjalle kirjoitti:
Ateismi on kadottavaa epäuskoa. Henkimaailma on TODELLINEN.
Ja.sitten.asialinjalle kirjoitti:
Kaveriparka yrittänee pitää itseään ja uskoaan edes jotenkin jaloillaan.
- Gfjyrihyj
No eihän Sodomalaisetkaan ymmärtäneet Lootin motiiveja kun hän ei hyväksynyt homoraiskaajia.
Niin että kaltaisiaisi on ennenkin ollut.
- Jyriontämännähnytkinh
Noh, uskosta on ainakin se hyöty ettei tarvitse ottaa vaimoksi kaikkien makamaa evokkijakirasiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282045Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101778Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse581307Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801175Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804