Illat näyttää pidentyvän ja kretujen

KylläSeSiitä

mielenterveys näyttää sitä mukaa myös horjuvan, kun katsotaan mitä Yurki, jyri ja Biblia tänne kirjoittavat.
Toivottavasti ette jää yksin noiden ongemien kanssa...

18

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulluus tunnetaan

      1Kor:
      1:18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
      1:20 Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi?
      1:21 Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
      1:23 me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
      2:14 Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.
      3:19 Sillä tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on: "Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa"

      • kreationismi_on_sairaus

        Tarkoitatko että olet sinut hulluutesi kanssa hörhö?


      • kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        Tarkoitatko että olet sinut hulluutesi kanssa hörhö?

        Mikäs tässä ollessa. Jumalan hullut ovat pelastettuja hulluja. He ovat lampaita. Heillä on paras mahdollinen osa. He ovat autuaita eli kadehdittavia ja onniteltavia:)

        Matt:
        25:31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        25:32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        25:33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        25:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
        25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
        25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

        Tule Herra Jeesus!

        https://www.youtube.com/watch?v=7ZnKeMiXInc


      • ghnjvbnbvn
        yurki1000js kirjoitti:

        Mikäs tässä ollessa. Jumalan hullut ovat pelastettuja hulluja. He ovat lampaita. Heillä on paras mahdollinen osa. He ovat autuaita eli kadehdittavia ja onniteltavia:)

        Matt:
        25:31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        25:32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        25:33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        25:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
        25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
        25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

        Tule Herra Jeesus!

        https://www.youtube.com/watch?v=7ZnKeMiXInc

        Sinun kaltaista päästä sairasta ei voi kyllä kun sääliä. Huomaako sinun läheiset tuon sairautesi?.


      • Hihhuuli

        Huomaatko sinä sitten edes sitä, että KENEN henki sinuun on mennyt? Varoitan, pelleilemästä Perkeleen kanssa, siitähän Apulantakin viimeisimmässä biisissään varoittaa: "Kun otat Perkeleen sisään huoneeseesi, se jää eikä lähde.". Ja."Samoin käy tämän pahan sukupolven, poisajettu demoni tulee seitsenkertaisesti rauhallisemmin vomin takaisin, ja he kaikki ovat sen jälkeen riivattuja".
        Tästä syystä ei kenestäkään PIENTÄ demonia kannata ajaa pois, koska JOS SEN ajaa pois, se hakee seitsemän kertaa pahemmat toverinsa ja asettuu uudelleen tuohon ihmiseen, näin Jeesus opetti. Minussa ei ole silti pahaa henkeä, toivottavasti ei sinussakaan...


      • Mikäiteoot
        kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        Tarkoitatko että olet sinut hulluutesi kanssa hörhö?

        Mikä ite oot?
        Alkaako täällä kohta haista narsistinen paska?


      • Hihhuuli kirjoitti:

        Huomaatko sinä sitten edes sitä, että KENEN henki sinuun on mennyt? Varoitan, pelleilemästä Perkeleen kanssa, siitähän Apulantakin viimeisimmässä biisissään varoittaa: "Kun otat Perkeleen sisään huoneeseesi, se jää eikä lähde.". Ja."Samoin käy tämän pahan sukupolven, poisajettu demoni tulee seitsenkertaisesti rauhallisemmin vomin takaisin, ja he kaikki ovat sen jälkeen riivattuja".
        Tästä syystä ei kenestäkään PIENTÄ demonia kannata ajaa pois, koska JOS SEN ajaa pois, se hakee seitsemän kertaa pahemmat toverinsa ja asettuu uudelleen tuohon ihmiseen, näin Jeesus opetti. Minussa ei ole silti pahaa henkeä, toivottavasti ei sinussakaan...

        miks uskot henkiin ?


      • Mikäiteoot kirjoitti:

        Mikä ite oot?
        Alkaako täällä kohta haista narsistinen paska?

        EDELLEEN

        - Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
        - Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.

        Pelastus voidaan löytää, kun Luoja kutsuu.

        - Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta.

        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm


    • Seonhyvä

      Tyhmä, mitä epäjärkevää näet tuossa uudessa jyrin avauksessa jossa hän suosittelee krissemoraalia ateisteillekin?

      • PsykolJyrinmiete

        Krissemoraali on tietenkin ylivertainen onnellisuuden tae, ja jotenkin tuntuu hassulta että evokkiateistinuoret naiset ja miehet mieluummin tyytyvät pilaamaan elämänsä jakorasioina joita kukaan ei halua lastensa vanhemmiksi muuten kuin pakosta kun abortti pelottaa ja elättäjä täytyy saada.

        Minua ainakin iljettäisi maata jakorasian kanssa. En voisi missään olosuhteissa kuvitella tekeväni niin. Vain puhdas on hyvä, silloin tuntee itsekin olevansa puhdas.
        Jos puhdas makaa jakorasian kanssa niin siinä likaantuu itsekin.
        Ja kuka tosiaan haluaa lastensa äidiksi evokkijakorasian? Eihän siitä saa muuta kuin pahan mielen loppuiäkseen.


    • Ja.sitten.asialinjalle

      Minun on päivä päivältä mahdottomampi ymmärtää tämän palstan kreationisteina esiintyvien ihmisten motiiveja.

      • spällymälöö

        Ehkäpä palstan patologiset valehtelijat, kuten jyrki ja bibliaaaaa ovat huomanneet että täällä voi puhua pajattaa aivan mitä tahansa ilman rekisteröitymistäkin. Siinä mielessä tämä on aika harvinainen saitti.

        Mark5 on aito uskonharhainen jonka päätä ei käännä mikään fakta, Yurki1000js on muuten vain sen lajin harhainen joita ei ole syytä yllyttää.


      • Ateisteille. Pyydän teitä palaamaan asiaan jos ja kun LUOMINEN kiinnostaa.


      • Ja.sitten.asialinjalle
        yurki1000js kirjoitti:

        Ateisteille. Pyydän teitä palaamaan asiaan jos ja kun LUOMINEN kiinnostaa.

        Yurki. Mitä hyötyä toimintatavastasi on? Mitä tavoittelet sillä?


      • Ja.sitten.asialinjalle kirjoitti:

        Yurki. Mitä hyötyä toimintatavastasi on? Mitä tavoittelet sillä?

        Ateismi on kadottavaa epäuskoa. Henkimaailma on TODELLINEN.


      • Ja.sitten.asialinjalle kirjoitti:

        Yurki. Mitä hyötyä toimintatavastasi on? Mitä tavoittelet sillä?

        Kaveriparka yrittänee pitää itseään ja uskoaan edes jotenkin jaloillaan.


      • Gfjyrihyj

        No eihän Sodomalaisetkaan ymmärtäneet Lootin motiiveja kun hän ei hyväksynyt homoraiskaajia.

        Niin että kaltaisiaisi on ennenkin ollut.


    • Jyriontämännähnytkinh

      Noh, uskosta on ainakin se hyöty ettei tarvitse ottaa vaimoksi kaikkien makamaa evokkijakirasiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe