Tämä 60+ palsta on monipuolisin

Tenattaako

Ei taida millään muulla ikäryhmäpalstalla olla yhtä monipuolinen keskusteluaiheiden kirjo:)) Mitä enemmän mielikuvitusta aiheissa, sen parempi. Kuka nyt iän kaiken jaksaisi keskustella pelkästään kaurapuuron keitosta ja kahvikupposen suuhun kumoamisesta?

12

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitsiiii-kun-kivaaaaaa

      Niin.
      Täällä on koko kirjo.
      Ei ole väliä vaipattaako, panettaako, syötättääkö, seksittääkö, marjattaako, huone kaluttaako - kaikkeen löytyy asiantuntevia ja asian tuntemattomia mielipiteitä. Jopa ralli-auton viritys onnistuu tai matonpesu korpijärven laiturilla. Muuallahan se ei ole mahdollista :D
      Sitä paitsi en syö kaurapuuroa. Tiedä mitä myrkkyjä saa elimistöön. Mieluumin sitten mukillinen kahvia ja hermosavut, on terveellisempää. Jotkut kahjot lähtevät kävelylle, juoksemaan, pyöräilemään heti aamusta. Se jos mikä tekee pumpulle hallaa.
      Kyllä tälläinen rauhallinen aamukeskustelu palstalla ei nosta syketasoa liian korkealle.

    • Oliskohan parempi että ei lue iltapäivälehtiä eikä paljon muitakaan uutisia. Tulee äreä olo heti aamusta. Nyt luin että Ylen johtajat ovat menneet Rion olympialaisiin veronmaksajien rahoilla.
      Pitäisi ajatella positiivisesti, ei maailma siitä miksikään muutu että alan murehtia muiden tekemisiä.

      • Se mikä koskee tavallista kansaa ei kokse "herroja". Eli sanovat että älkää tehkö niin kuin minä teen vaan tehkää niin kuin minä sanon. Syö kyllä uskottavuutta.


      • allwaysultra

        Missähän vaiheessa vai eikö koskaan alkavat kansalaiset vaatia omiaan pois "herroilta".


      • siilimuori4 kirjoitti:

        Se mikä koskee tavallista kansaa ei kokse "herroja". Eli sanovat että älkää tehkö niin kuin minä teen vaan tehkää niin kuin minä sanon. Syö kyllä uskottavuutta.

        Mitä herroilla sitten tarkoitetaan.
        Itse olen ihmetellyt naisten kärsivällisyyttä.
        Ne jaksaa näitä julleja paappoa. Aina näkee, että parempi se paha olo purkaa täällä, kun muualla.
        Jos jollakin jullella on vuosikausia paha olo, ei minun ymmärrys enää riitä.


      • k-kotton kirjoitti:

        Mitä herroilla sitten tarkoitetaan.
        Itse olen ihmetellyt naisten kärsivällisyyttä.
        Ne jaksaa näitä julleja paappoa. Aina näkee, että parempi se paha olo purkaa täällä, kun muualla.
        Jos jollakin jullella on vuosikausia paha olo, ei minun ymmärrys enää riitä.

        No ainakin tässä yhteydessä minä tarkoitin näitä Ylen herroja mistä mielikkimummo kertoi. Ja voisi kai sen yleistää minkä organisaation vaan eliittiin.


      • kenen.rahoilla

        Ulkoministerimmekin on seuraamassa kisoja paikan päällä.


    • eppu2

      Voi, voi taas sataa ja eilen tuli rakeita. Sää se on kuulkaas niitä mukavia aiheita.
      Koskaan ei voi sanoa väärin, sataa tai paistaa.
      Kisun kanssa nukuttiin kylki kyljessä, pari koiraa taas tulee tänään.
      Illan virkku kun olen, ei mua saisi erkkikään lähtemään aamulla juoksemaan.

    • Älä. Mä saan sydärin. Ensimmäinen palstaa kiittävä aloitus aikoihin! Enemmän on ollut niin haukkuvia.

      Kiva sinä :)

      • eppu2

        Ihan kiva tosiaankin näin päin välillä, kyllä tuota motkotusta onkin ollut tarpeeksi.
        Et kai vaan saanut sitä sydäriä?
        Yläpeukku aloittajalle.


      • eppu2 kirjoitti:

        Ihan kiva tosiaankin näin päin välillä, kyllä tuota motkotusta onkin ollut tarpeeksi.
        Et kai vaan saanut sitä sydäriä?
        Yläpeukku aloittajalle.

        Vähän tuo aloittajan nimimerkki herättää epäilyksen, että hänellä saattaa olla ketunhäntä kainalossa.
        Mutta ei se mitään, tämä on todellakin aivan mahtava palsta, mukavia kirjoittajia ja rento tunnelma.


      • eppu2
        Ancelina kirjoitti:

        Vähän tuo aloittajan nimimerkki herättää epäilyksen, että hänellä saattaa olla ketunhäntä kainalossa.
        Mutta ei se mitään, tämä on todellakin aivan mahtava palsta, mukavia kirjoittajia ja rento tunnelma.

        Tuossa taas näin eläimen älykkyyttä.
        Sanoin kissalle, että kuppisi täytyy nostaa pöydälle, kun koirat tulee.
        Laittelin sitten petiä valmiiksi pojalle, kissa makasi tuolilla ja seurasi koko ajan.
        Noin puolen tunnin kuluttua meni tiellä auto, kissa loikkasi salamana pöydän alle istua kököttämään.
        Sanoin, ettei ne vielä tulleet, hetken päästä tuli pois pöydän alta.
        Tuo ketunhäntä on kyllä sellainen, että se vilahtelee täällä toisinaan. Aina sitä ei huomaa, joskus kyllä.
        Onneksi ei ainakaan vielä tenata, ryppynaru on kunnossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe