Tämä 60+ palsta on monipuolisin

Tenattaako

Ei taida millään muulla ikäryhmäpalstalla olla yhtä monipuolinen keskusteluaiheiden kirjo:)) Mitä enemmän mielikuvitusta aiheissa, sen parempi. Kuka nyt iän kaiken jaksaisi keskustella pelkästään kaurapuuron keitosta ja kahvikupposen suuhun kumoamisesta?

12

231

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitsiiii-kun-kivaaaaaa

Niin.
      Täällä on koko kirjo.
      Ei ole väliä vaipattaako, panettaako, syötättääkö, seksittääkö, marjattaako, huone kaluttaako - kaikkeen löytyy asiantuntevia ja asian tuntemattomia mielipiteitä. Jopa ralli-auton viritys onnistuu tai matonpesu korpijärven laiturilla. Muuallahan se ei ole mahdollista :D
      Sitä paitsi en syö kaurapuuroa. Tiedä mitä myrkkyjä saa elimistöön. Mieluumin sitten mukillinen kahvia ja hermosavut, on terveellisempää. Jotkut kahjot lähtevät kävelylle, juoksemaan, pyöräilemään heti aamusta. Se jos mikä tekee pumpulle hallaa.
      Kyllä tälläinen rauhallinen aamukeskustelu palstalla ei nosta syketasoa liian korkealle.

• Oliskohan parempi että ei lue iltapäivälehtiä eikä paljon muitakaan uutisia. Tulee äreä olo heti aamusta. Nyt luin että Ylen johtajat ovat menneet Rion olympialaisiin veronmaksajien rahoilla.
      Pitäisi ajatella positiivisesti, ei maailma siitä miksikään muutu että alan murehtia muiden tekemisiä.

• Se mikä koskee tavallista kansaa ei kokse "herroja". Eli sanovat että älkää tehkö niin kuin minä teen vaan tehkää niin kuin minä sanon. Syö kyllä uskottavuutta.

• allwaysultra

Missähän vaiheessa vai eikö koskaan alkavat kansalaiset vaatia omiaan pois "herroilta".

• siilimuori4 kirjoitti:

Se mikä koskee tavallista kansaa ei kokse "herroja". Eli sanovat että älkää tehkö niin kuin minä teen vaan tehkää niin kuin minä sanon. Syö kyllä uskottavuutta.

Mitä herroilla sitten tarkoitetaan.
        Itse olen ihmetellyt naisten kärsivällisyyttä.
        Ne jaksaa näitä julleja paappoa. Aina näkee, että parempi se paha olo purkaa täällä, kun muualla.
        Jos jollakin jullella on vuosikausia paha olo, ei minun ymmärrys enää riitä.

• k-kotton kirjoitti:

Mitä herroilla sitten tarkoitetaan.
        Itse olen ihmetellyt naisten kärsivällisyyttä.
        Ne jaksaa näitä julleja paappoa. Aina näkee, että parempi se paha olo purkaa täällä, kun muualla.
        Jos jollakin jullella on vuosikausia paha olo, ei minun ymmärrys enää riitä.

No ainakin tässä yhteydessä minä tarkoitin näitä Ylen herroja mistä mielikkimummo kertoi. Ja voisi kai sen yleistää minkä organisaation vaan eliittiin.

• kenen.rahoilla

Ulkoministerimmekin on seuraamassa kisoja paikan päällä.

• eppu2

Voi, voi taas sataa ja eilen tuli rakeita. Sää se on kuulkaas niitä mukavia aiheita.
      Koskaan ei voi sanoa väärin, sataa tai paistaa.
      Kisun kanssa nukuttiin kylki kyljessä, pari koiraa taas tulee tänään.
      Illan virkku kun olen, ei mua saisi erkkikään lähtemään aamulla juoksemaan.

• Älä. Mä saan sydärin. Ensimmäinen palstaa kiittävä aloitus aikoihin! Enemmän on ollut niin haukkuvia.

Kiva sinä :)

• eppu2

Ihan kiva tosiaankin näin päin välillä, kyllä tuota motkotusta onkin ollut tarpeeksi.
        Et kai vaan saanut sitä sydäriä?
        Yläpeukku aloittajalle.

• eppu2 kirjoitti:

Ihan kiva tosiaankin näin päin välillä, kyllä tuota motkotusta onkin ollut tarpeeksi.
        Et kai vaan saanut sitä sydäriä?
        Yläpeukku aloittajalle.

Vähän tuo aloittajan nimimerkki herättää epäilyksen, että hänellä saattaa olla ketunhäntä kainalossa.
        Mutta ei se mitään, tämä on todellakin aivan mahtava palsta, mukavia kirjoittajia ja rento tunnelma.

• eppu2
        Ancelina kirjoitti:

Vähän tuo aloittajan nimimerkki herättää epäilyksen, että hänellä saattaa olla ketunhäntä kainalossa.
        Mutta ei se mitään, tämä on todellakin aivan mahtava palsta, mukavia kirjoittajia ja rento tunnelma.

Tuossa taas näin eläimen älykkyyttä.
        Sanoin kissalle, että kuppisi täytyy nostaa pöydälle, kun koirat tulee.
        Laittelin sitten petiä valmiiksi pojalle, kissa makasi tuolilla ja seurasi koko ajan.
        Noin puolen tunnin kuluttua meni tiellä auto, kissa loikkasi salamana pöydän alle istua kököttämään.
        Sanoin, ettei ne vielä tulleet, hetken päästä tuli pois pöydän alta.
        Tuo ketunhäntä on kyllä sellainen, että se vilahtelee täällä toisinaan. Aina sitä ei huomaa, joskus kyllä.
        Onneksi ei ainakaan vielä tenata, ryppynaru on kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      93
      7639
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4673
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3392
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2457
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe