MYY

JIM Jones

Ei mene paperia ja työntekijät irtisanotaan.

9

3301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostan

perusteena syklisyys. Metsissä ei ole ollut havaittavissa samanlaista nousua kun hex-nokia muuten. Ei toki lyhyeen kauppaan sopiva taktiikka, mutta osta-pidä periaatteeseen hyvä vaihtoehto tällä erää...

• kumpiakin tarvitaan

ei voi myydä ,eikä ostaa jos ei ole kumpiakin.

• aina löytyy
        kumpiakin tarvitaan kirjoitti:

ei voi myydä ,eikä ostaa jos ei ole kumpiakin.

koskaan ei lopu ostajat semmoisilta yhtiöiltä kuin stora,upm,nokia eivätkä ole milloinkaan konkurssissa.nämä nappifirmat on sit asia erikseen.

• systeri

Menekkiä on.
      Toiminnot järkiperäistetty. Hyvä johto.
      Osinkotuottokin ihan hyvä.

• sijoittaja m

yhtiö yrittää vain estää osakkeenarvon romahtamisen maksamalla osinkoa.Sama kuin kusisi
        pakkasella housuun lämmitelläkseen.

• Pyttymies

En oo korvaavaa tuotetta vielä keksinyt ja kädensyrjää en ota käyttöön ellei hätätila ole todellinen.

• sijoittaja m

Nyt kun saksalaiset painotalot ovat ilmoittaneet
      rupeavansa valmistamaan paperia itse.MYYN

Painotalojen ei tarvitse saada voittoa paperista.
      Ihme kun eivät aikasemmin ole itse ruvenneet
      valmistamaan

• amatööri!!

Ostin viime rähinän tietämissä ja myin tänään hätäpäissäni tietämättä mihin sijoittaa.

Olen ennenkin toiminut turhan hätäisesti mutta turha on tuijottaa taksepäin muuten kuin oppimismielessä.

• S.Saarion ohjeen
        amatööri!! kirjoitti:

Ostin viime rähinän tietämissä ja myin tänään hätäpäissäni tietämättä mihin sijoittaa.

Olen ennenkin toiminut turhan hätäisesti mutta turha on tuijottaa taksepäin muuten kuin oppimismielessä.

Mukaisesti: Älä mene paniikkiin, mutta jos menet, mene ennen muita.
        Metsäteollisuus on järkyttävästi yliarvostettu kaikilla mittareilla.
        Jo ennen kurssinousua.
        Rekyyli tulee kun järki saa taas vallan, mutta markkinat reagoivat aina yli. Eli laskusyöksy on nopea ja syvä.
        Kurssitaso todennänköisesti pitää osingonmaksuun asti, jollei suuret operoijat päätät vetää hillot ennen muita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe