Ei mene paperia ja työntekijät irtisanotaan.
MYY
9
3353
Vastaukset
- ostan
perusteena syklisyys. Metsissä ei ole ollut havaittavissa samanlaista nousua kun hex-nokia muuten. Ei toki lyhyeen kauppaan sopiva taktiikka, mutta osta-pidä periaatteeseen hyvä vaihtoehto tällä erää...
- kumpiakin tarvitaan
ei voi myydä ,eikä ostaa jos ei ole kumpiakin.
- aina löytyy
kumpiakin tarvitaan kirjoitti:
ei voi myydä ,eikä ostaa jos ei ole kumpiakin.
koskaan ei lopu ostajat semmoisilta yhtiöiltä kuin stora,upm,nokia eivätkä ole milloinkaan konkurssissa.nämä nappifirmat on sit asia erikseen.
- systeri
Menekkiä on.
Toiminnot järkiperäistetty. Hyvä johto.
Osinkotuottokin ihan hyvä.- sijoittaja m
yhtiö yrittää vain estää osakkeenarvon romahtamisen maksamalla osinkoa.Sama kuin kusisi
pakkasella housuun lämmitelläkseen.
- Pyttymies
En oo korvaavaa tuotetta vielä keksinyt ja kädensyrjää en ota käyttöön ellei hätätila ole todellinen.
- sijoittaja m
Nyt kun saksalaiset painotalot ovat ilmoittaneet
rupeavansa valmistamaan paperia itse.MYYN
Painotalojen ei tarvitse saada voittoa paperista.
Ihme kun eivät aikasemmin ole itse ruvenneet
valmistamaan- amatööri!!
Ostin viime rähinän tietämissä ja myin tänään hätäpäissäni tietämättä mihin sijoittaa.
Olen ennenkin toiminut turhan hätäisesti mutta turha on tuijottaa taksepäin muuten kuin oppimismielessä. - S.Saarion ohjeen
amatööri!! kirjoitti:
Ostin viime rähinän tietämissä ja myin tänään hätäpäissäni tietämättä mihin sijoittaa.
Olen ennenkin toiminut turhan hätäisesti mutta turha on tuijottaa taksepäin muuten kuin oppimismielessä.Mukaisesti: Älä mene paniikkiin, mutta jos menet, mene ennen muita.
Metsäteollisuus on järkyttävästi yliarvostettu kaikilla mittareilla.
Jo ennen kurssinousua.
Rekyyli tulee kun järki saa taas vallan, mutta markkinat reagoivat aina yli. Eli laskusyöksy on nopea ja syvä.
Kurssitaso todennänköisesti pitää osingonmaksuun asti, jollei suuret operoijat päätät vetää hillot ennen muita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017833Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?455591HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3042990Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki462792- 1812543
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92160- 252005
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121852Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411752Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111658