Hei, olen koukussa Isännaan puolesta - sarjaan. Missasin kolme ekaa jaksoa Maikkarilta ja niitä ei löydy enää edes maksullisilta Katsomolta tai Mtvmaxilta arkistosta. Olen ladannut netistä Overplay- palvelun,jolla pystyn katsomaan joitain ulkomaisia kanavia. En kuitenkaan mistääån löydä tätä 5 kautta. Showtime palvelussa olisi,mutta sitä en saa näkyviin edes maksamalla.
Voisiko joku ottaa haasteen vastaan ja selvittääö mistä tämä kausi 5 olisi nähtävissä, kiiitos.
homeland kausi 5 ?
aikkua
1
99
Vastaukset
Moi
Isänmaan puolesta on myös mun lempparisarja. Meinasin itsekin missata vitoskauden alun kun sitä ei taidettu kauheesti mainostaa etukäteen. Eipä sitä taida mistään muualta ainakaan vielä löytää. Mutta vinkkinä voin antaa että sarja on myynnissä Dvd muodossa mm. cdon.comissa.
http://cdon.fi/elokuvat/isänmaan_puolesta_-_homeland_-_kausi_5_(4_disc)-30502869
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147354
- 594722
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434674- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995- 311799
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271786Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441647- 361547
- 1431307