Maastoratsastajan ja vapaa-ajattelijan ero

Lehteilin Hevosurheilu-lehden heinäkuun numeroa. Siinä oli artikkeli hopealle ratsastaneesta nuoresta urheiljasta, joka lopetti homman välillä kokonaan ilkeiden nettikommenttien takia.

Jos antivapari luulee saman toimivan vapaa-ajattelijoihin, hän erehtyy. Vaikka minua miten haukkuisi, minä en sillä lopeta va-toimintaa. Parempi yritys olisi osoittaa va-liikkeen tavoitteet huonoiksi.

26

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaparilta

      Olisi kuitenkin vapaa-ajattelulle parempi, että lopettaisit - pääosin sinun syystäsi vapaa-ajattelijoita on eronnut Vapaa-ajattelijain liitosta lähes 1000, eli melkein puolet 2000 jäsenestä, vuodesta 2010 lähtien. Mutta mikäli jatkat, niin takuuvarmaa on että erotahti jatkuu.

      Kaiken lisäksi sinulla on hevoslaput silmilläsi, eli et näe etkä ymmärrä kokonaiskuvaa.

      • Sinun mielestäsi siis olisi hyvä, että va-liiton jäsenmäärä merkittävästi kasvaisi nykyisestä? Jos, niin olemme aivan samaa mieltä!


      • Mitämieltä
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Sinun mielestäsi siis olisi hyvä, että va-liiton jäsenmäärä merkittävästi kasvaisi nykyisestä? Jos, niin olemme aivan samaa mieltä!

        Kannattaisiko sitten ottaa vastaan palautetta myös henkilökohtaisesta toiminnasta?


      • Vaparilta
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Sinun mielestäsi siis olisi hyvä, että va-liiton jäsenmäärä merkittävästi kasvaisi nykyisestä? Jos, niin olemme aivan samaa mieltä!

        Lukaseppas uudestaan:

        Olisi kuitenkin vapaa-ajattelulle parempi, että lopettaisit - pääosin sinun syystäsi vapaa-ajattelijoita on eronnut Vapaa-ajattelijain liitosta lähes 1000, eli melkein puolet 2000 jäsenestä, vuodesta 2010 lähtien. Mutta mikäli jatkat, niin takuuvarmaa on että erotahti jatkuu.

        Kaiken lisäksi sinulla on hevoslaput silmilläsi, eli et näe etkä ymmärrä kokonaiskuvaa.


      • Vaparilta kirjoitti:

        Lukaseppas uudestaan:

        Olisi kuitenkin vapaa-ajattelulle parempi, että lopettaisit - pääosin sinun syystäsi vapaa-ajattelijoita on eronnut Vapaa-ajattelijain liitosta lähes 1000, eli melkein puolet 2000 jäsenestä, vuodesta 2010 lähtien. Mutta mikäli jatkat, niin takuuvarmaa on että erotahti jatkuu.

        Kaiken lisäksi sinulla on hevoslaput silmilläsi, eli et näe etkä ymmärrä kokonaiskuvaa.

        Oletko sinä itse tai joku tuntemasi henkilö eronnut Jori Mäntysalon toiminnan vuoksi? Mihin perustat tämän väitteesi?


      • Vaparilta
        riku.m.salminen kirjoitti:

        Oletko sinä itse tai joku tuntemasi henkilö eronnut Jori Mäntysalon toiminnan vuoksi? Mihin perustat tämän väitteesi?

        Et kai noin tyhmä ole?

        Vapaa-ajattelijoista on viimeisen kuuden vuoden aikana eronnut lähes tuhat jäsentä samaan aikaan kun Mäntysalo agiteeraa eri keskustelupalstoilla ja foorumeilla.

        Ilmiö on sama kuin kristillisten Päivi Räsäsellä - mitä enemmän Jori on äänessä sitä enemmän ihmisiä eroaa Va-liitosta.


    • NarsistinPuhetta

      Eli et mielestäsi tee koskaan mitään virheitä etkä koskaan ota henkilökohtaisesta toiminnastasi mitään palautetta. Tuon jos minkä pitäisi herättää ihmiset. Sairasta, että tuollainen on yhdistyksen puheenjohtajakin! Kaikki kriittinen keskustelu sinun toiminnastasi on siis turhaa.

    • LisääEroavaisuuksia

      Vapaa-ajattelijat pomppivat nakuna ilman esteitä

    • Lukijan.huomio

      Maastoratsastajan ja vapaa-ajattelijan ero:

      Maastoratsastaja ei polta kirkkoja.

      • eikä-myöskään

        Eikä agiteeraa muita polttamaan niitä.


      • Justisa
        eikä-myöskään kirjoitti:

        Eikä agiteeraa muita polttamaan niitä.

        Just noin.


    • outf

      Maastoratsastaja ei monologoi.

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1206
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 67
      728
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe