Lehteilin Hevosurheilu-lehden heinäkuun numeroa. Siinä oli artikkeli hopealle ratsastaneesta nuoresta urheiljasta, joka lopetti homman välillä kokonaan ilkeiden nettikommenttien takia.
Jos antivapari luulee saman toimivan vapaa-ajattelijoihin, hän erehtyy. Vaikka minua miten haukkuisi, minä en sillä lopeta va-toimintaa. Parempi yritys olisi osoittaa va-liikkeen tavoitteet huonoiksi.
Maastoratsastajan ja vapaa-ajattelijan ero
26
282
Vastaukset
- Vaparilta
Olisi kuitenkin vapaa-ajattelulle parempi, että lopettaisit - pääosin sinun syystäsi vapaa-ajattelijoita on eronnut Vapaa-ajattelijain liitosta lähes 1000, eli melkein puolet 2000 jäsenestä, vuodesta 2010 lähtien. Mutta mikäli jatkat, niin takuuvarmaa on että erotahti jatkuu.
Kaiken lisäksi sinulla on hevoslaput silmilläsi, eli et näe etkä ymmärrä kokonaiskuvaa.Sinun mielestäsi siis olisi hyvä, että va-liiton jäsenmäärä merkittävästi kasvaisi nykyisestä? Jos, niin olemme aivan samaa mieltä!
- Mitämieltä
jori.mantysalo kirjoitti:
Sinun mielestäsi siis olisi hyvä, että va-liiton jäsenmäärä merkittävästi kasvaisi nykyisestä? Jos, niin olemme aivan samaa mieltä!
Kannattaisiko sitten ottaa vastaan palautetta myös henkilökohtaisesta toiminnasta?
- Vaparilta
jori.mantysalo kirjoitti:
Sinun mielestäsi siis olisi hyvä, että va-liiton jäsenmäärä merkittävästi kasvaisi nykyisestä? Jos, niin olemme aivan samaa mieltä!
Lukaseppas uudestaan:
Olisi kuitenkin vapaa-ajattelulle parempi, että lopettaisit - pääosin sinun syystäsi vapaa-ajattelijoita on eronnut Vapaa-ajattelijain liitosta lähes 1000, eli melkein puolet 2000 jäsenestä, vuodesta 2010 lähtien. Mutta mikäli jatkat, niin takuuvarmaa on että erotahti jatkuu.
Kaiken lisäksi sinulla on hevoslaput silmilläsi, eli et näe etkä ymmärrä kokonaiskuvaa. Vaparilta kirjoitti:
Lukaseppas uudestaan:
Olisi kuitenkin vapaa-ajattelulle parempi, että lopettaisit - pääosin sinun syystäsi vapaa-ajattelijoita on eronnut Vapaa-ajattelijain liitosta lähes 1000, eli melkein puolet 2000 jäsenestä, vuodesta 2010 lähtien. Mutta mikäli jatkat, niin takuuvarmaa on että erotahti jatkuu.
Kaiken lisäksi sinulla on hevoslaput silmilläsi, eli et näe etkä ymmärrä kokonaiskuvaa.Oletko sinä itse tai joku tuntemasi henkilö eronnut Jori Mäntysalon toiminnan vuoksi? Mihin perustat tämän väitteesi?
- Vaparilta
riku.m.salminen kirjoitti:
Oletko sinä itse tai joku tuntemasi henkilö eronnut Jori Mäntysalon toiminnan vuoksi? Mihin perustat tämän väitteesi?
Et kai noin tyhmä ole?
Vapaa-ajattelijoista on viimeisen kuuden vuoden aikana eronnut lähes tuhat jäsentä samaan aikaan kun Mäntysalo agiteeraa eri keskustelupalstoilla ja foorumeilla.
Ilmiö on sama kuin kristillisten Päivi Räsäsellä - mitä enemmän Jori on äänessä sitä enemmän ihmisiä eroaa Va-liitosta.
- NarsistinPuhetta
Eli et mielestäsi tee koskaan mitään virheitä etkä koskaan ota henkilökohtaisesta toiminnastasi mitään palautetta. Tuon jos minkä pitäisi herättää ihmiset. Sairasta, että tuollainen on yhdistyksen puheenjohtajakin! Kaikki kriittinen keskustelu sinun toiminnastasi on siis turhaa.
- LisääEroavaisuuksia
Vapaa-ajattelijat pomppivat nakuna ilman esteitä
- Lukijan.huomio
Maastoratsastajan ja vapaa-ajattelijan ero:
Maastoratsastaja ei polta kirkkoja.- eikä-myöskään
Eikä agiteeraa muita polttamaan niitä.
- Justisa
eikä-myöskään kirjoitti:
Eikä agiteeraa muita polttamaan niitä.
Just noin.
- outf
Maastoratsastaja ei monologoi.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731621
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361206- 591092
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41807
- 49740
- 67728
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78598