Kallis pysäköinti

Avomersun kuljettajan taskupysäköinti epäonnistui pahemman kerran – Ferrari 458 Speciale jäi alle


http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000001237120.html

Hyvin sujuva taskuparkkeeraus on perinteinen koetinkivi matkalla ajokortin omistajaksi.
Ajokortista huolimatta, kaikilta kuljettajilta pysäköinti väljäänkään tilaan ei onnistu.

Viime lauantai ei ollut paras mahdollinen päivä kahdelle autoilijalle Virginiassa Yhdysvalloissa.

Mercedes-Benzin kuljettaja epäonnistui pahemman kerran kadunvarsipysäköinnissään Great Fallsissa.

Pysäköinnin lopputuloksena avomallinen Mersu päätyi hulppean Ferrari 458 Specialen keulan päälle. Silminnäkijän mukaan Mersun kuljettaja oli järkyttynyt kolaroinnistaan.

Ferrarin arvoksi kerrotaan 270 000 euroa.

Molempien autojen kuljettajat olivat osallistumassa autoharrastajien tapahtumaan.

Paikallinen poliisi auttoi kuljettajia tapauksen sovittelussa.

7

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no.mitä.sitten

      Niin mitä sitten?

    • Scania110

      Esimerkki siitä kuinka jokin matala este voi yllättää oli se sitten verrari tai betonipossu.
      Kannattaa siis hankkia jokin tylppänokkainen ja korkea auto, jottei kanssa-autoilijat pussaile sitä.

    • ladamies_

      Mitä eroa siihen minkä merkkiseen autoon osui. Jos olisi ladaan osunut niin tuskin olisi uutisoitu. Noita samanlaisia peltikolhuja sattuu päivittäin. Vakuutusyhtiö sen maksaa ja pelti on rautaruukilta lähtiessä saman hintaista €/neliö. Sitäpaitsi pienet lommot kuuluvatkin asiaan käyttöautoissa. Antaa lommon olla ja vähän sipasee miranolia jos on maali lähtenyt.

    • Totta! se tulee kalliiksi

      liikennevakuutus korvaa tosien vahingot ja ei ole omavastuuta

      kasko korvaa omat vahingot noin 200€ omavastuulla

      eli 200€ tulee tuo maksamaan

      • klo2004

        Ainakin vakuutusyhtiölle tulee kalliiksi onko se mersu tai lada


      • Totta :D

        (Ja sitten odottelemaan uutta avausta)


    • kehityOpiskele

      Jihuu, mikä pässi. vanha juttu joka on ollut vähän joka tuutissa jo päiviä sitten. Upeaa elää muiden elämää ja olla pihalla kuin lumiukko sateella.
      Sellaista taitaa olla peräkammarin vanhanpojan elämä kun tatti on ruvella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe