Osuuspankki / erääntyvä maksu miten poistaisin ?

12222222222

Menin maksamaan laskun 12.8.2016 ja piti hyväksyä lasku mutta tulikin ihan jotain muuta tekstiä ja en lukenut niin tarkkaan sitä ja painoin pois ja kuinka ollakkaan se meni sellaiseen paikkaan kuin OMAT TILIT JA MAKSUT ja siintä klikkaus MAKSUT ja siintä kilikkaus ERÄÄNTYVÄT MAKSUT. Nyt se on siellä ja siinä lukee mm.että tila PERUTTU ? sain maksettua sen muun kautta, kun vahvistin tekstiviestilläni avainlukulistan numeron.
Miten saan se roikkuvan "erääntynyt lasku " POIS kun se samana päivänä on siis maksettu ja tilitapahtumista näkee, että on maksettu.
Ja jos jätän sen laskun sinne niin meneekö palvelumaksu tuostakin ?
Huom ! minulla ei ole tehty sopimusta E-Laskuista enkä ota ...

3

6104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paidtöway

olid paljon helpompaa opetella käyttämään älypuhelimella mobiilisovellusta. Siellä valitaan tili jolle se lasku on laitettu, valittua lasku , niin valitaan yläkulmassa muokkaa-symbolia ( se on sellainen kynän kuva) ja tämän jälkeen sitten joko muokataan laskukentissä olevia tietoja tai valitaan avoinna olevan lomakkeen yläpuolelta roskakorin-kuva, joka on tämä laskun ko. laskun poisto.... lopuksi muutos vahvistetaan avainlukulistalla olevalla lukuparilla.

Nettipankissa tuio tehdään silä, että oikeassa palkissa on sellainen " pudotus laatikko"- pikavalikko , josta valitaan erääntyvät maksut. Erääntyvän maksun oikealla puolella on sellainen linkki kuin, muokkaa. Valitun laskumääräyksen alalaidassa vasemmalla on nappi POISTA, jolloin taas vahvistetaan avainlukulistalla olevalla lukuparilla.

BTW, poistettavatkin maksut jää joksikin aikaa roikkumaan oleviin maksuihin...

• E-laskuksi_vaan

Kun itse maksaminen tuntuu tuottavan vaikeuksia, olisi viisainta siirtyä e-laskuihin ja laittaa niihin automaattinen maksatus. Homma toimii eikä tarvitse enää sekoilla valikoiden kanssa.

Tosin kannattaa tarkkailla tulevia laskuja silti. Kävin tuossa kuukausi sitten vaihtamassa nettiliittymän tyyppiä ja firman perkele laskuttaa nyt heinäkuulta sekä vanhaa että uutta liittymää. Onneksi kävin tarkistamassa.

• valintakysymys

Siis käyttäjävirhe poistuu automaattisesti myöhemmin.
      Tuohon E-lasku juttuun en kyllä lähtisi mukaan, koska hoitovastikkeissa tapahtuu aina muutoksia ..... maksun osalta ja summa on eri. Olet sitten näitä selvittämässä ja minulla muutama lasku kuukaudessa ....sen verran koneella pitää olla.
      Minusta hankala, toisilta helppo.
      Ja laskujan tarkkailua .... parempi olla itsensä herra ja maksaa ne omin avuin eikä E- lasku muodossa.
      Valinta kysymys, mutta ehkä olen vähän takapajulassa asunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3664
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1991
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1323
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1210
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1073
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1055
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1010
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe