Olisko kellään Halloweenjuhla-ideoita?

Juhlafriikki-elv

Olisiko kellään idoeeoita halloweenjuhliin? Vieraina ovat 4 aikuista, jotka ei kyllä paljoa osallistu, ovat aiempina vuosina vain jutelleet, syöneet ja katsoneet telkkaria. Eli siis meillä olisi osallistujia vieraita kaksi 9 vuotiasta tyttöä, yksi 10 vuotias ja itse olen 11 v. Haluttaisiin aika pelottavat juhlat, viime vuosina on ollut semmosta pikkulasten jännityshömpötyksiö, nyt olis kiva jos olis jotain oikeesti pelottavaa. Mänoon vähän aatellu, että vois tehä jonkun radan ulos, mut vieraat jää yöks niin jotain muutakin tekemistä! Spotify-soittolistaa oon tehny, mut jos tulee joku biisi mieleen, nii. Kirjota vaan. (sori muuten jos tässä tekstissä on paljon kirjotusvirheitä. Puhelin temppuilee) ja siis oisin TOSI kiitollinen jos vastaisitte. Ja siihen rataankin jos ois ideoita nii ois ihanaa. Itse asiassa ihan kaikkee juhliin liittyvää saa ja kannattaa ehdotella. Asuja, koristelua, ruokia, musaa, ohjelmaa, ihan kaikkee! Kiitti kaikille jotka vastaa, yritän vastata takaisin! Saatan joittenkin mielestä laittaa tätä viestiä hieman ajoissa, mutta oon juhlafriikki. Mä suunnittelen kaiken aina tosi aikasin. Ja Halloween on yks mun lemppari juhlista niin mä oon ihan kikseissä kun halloweeniinhan on enää joku kaks ja puol kuukautta!!😂

5

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhlafriikki-elv

Muuten toinen niistä 9 vuotiaista on mun pikkusisko, mut se ei tiedä mitään mun suunnitelmista muuta kun et mä oon käsin ommellu sille merenneidon pyrstön

• Pilli15

Hercules

• juhlafriikki-elv

Tarkotitko tolla siis että vois pukeutua Herkulekseksi? :)

• Täti-Monika

Jos kaipaat todella hyytäviä koristeita, niin kannattaa tsekata Punanaamion halloween-tavarat: http://www.punanaamio.fi/teemat/halloween-ja-kauhu.html
      Niiden joukossa on kyllä tosi karmaisevia kapistuksia. Jos teillä on oma piha, niin puihin voi laittaa roikkumaan jotain kauhuhahmoja, jotka heiluvat tuulessa. Ja tietysti sisälle myös, ikkunoihin ja oviaukkoihin kummituksia ja hämähäkinseittejä.
      Tuolta Punanaamiosta löytyy myös kauhuasuja lapsille: http://www.punanaamio.fi/teemat/halloween-ja-kauhu/kauhuasut-ja-viitat-lapsille.html
      Oletpas sinä kiva ja viitseliäs , kun olet järjestämässä tällaisia juhlia. Hyytävän hauskoja halloween-juhlia sinulle ja vieraillesi! :)

• Kurpitsakummitus

Itse teen tänä vuonna pannacotta-vanukkaan aivomuottiin, ja noidankattilan mallisia kuppikakkuja. Ostan myös yleensä "kauhuteemaisia" karkkeja, kuten matoja, hämähäkkejä ja pääkalloja.

Rataan voisi ehkä saada tunnelmaa erivärisillä Led-kynttilöillä, ja ne ovat turvallisempia kuin oikeat kynttilät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe