Eikö säännot koske pyörilijöitä?

Ritu82

13

161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säännötOnKaikille

Pyöräilijät vaativat kunnioitusta ja oikeuksiensa noudattamista. Minun kunnioituksen ja arvostuksen saa vain sitten kun pyöräilijät alkavat noudattaa yhteisiä liikenne sääntöjä ja arvostavat myös jalankulkijoita.
      Pelkällä vetoomuksella piiperrykseen eivät saa minun kunnioitusta.

• oikeemeni

Ihan oikein ajoi.
      Pitää ajaa samalla lailla kuin autoilijat.

• Kekez

Et taida uskoo tohon itsekkään. kunhan provoot.

• nykymaailmanmenoa

Pyöräilijät ovat nykyään näköjään ottaneet mallia autoilijoista.

• kaupunkilainenmummo

Jos autoilija ajaisi niin kuin pyräilijät eli punaisia päin, jalkakäytävillä, käätyisivät kiellettyyn suuntaan, jne (tätä voisi jatkaa loputtomiin), niin kyllä meillä jalankulkijoilla liikkuminen olisi yhtä helvettiä.

• Isommatedellä
        kaupunkilainenmummo kirjoitti:

Jos autoilija ajaisi niin kuin pyräilijät eli punaisia päin, jalkakäytävillä, käätyisivät kiellettyyn suuntaan, jne (tätä voisi jatkaa loputtomiin), niin kyllä meillä jalankulkijoilla liikkuminen olisi yhtä helvettiä.

Noinhan autolla joka päivä ajetaan.

• juurinäinonkin
        kaupunkilainenmummo kirjoitti:

Näinhän se nyt onkin yhtä helvettiä. Ei ne autoilijat anna esteetöntä kulkua yli suojatien, vaan lisäävät kaasua. Eivät autoilijat pysähdy suojatien eteen pysähtyneen auton viereen, vaan ajavat surutta ohi. Yhtä helvettiä siis liikkuminen jalan on.

• ilman.valoja

On se hyvä ettei maalla ole liikennevaloja, ei pyöräilijät aja päin punaisia.

• haukutväärääpuuta

Autoilijoiden takiahan nuo valot on jouduttu tuohonkin laittaa.

• Oikeaansuuntaan

Joka päivä näkee, kun erittäin monet pyöräilijät ajavat Mannerheimintien pyöräkaistaa väärään suuntaan. Pyöräkaista on aina yksisuuntainen eli siinä ajetaan samaan suuntaan kuin vieressä kulkevat autot. Pyöräkaistalla on jopa suuntanuolet, mutta eivät minäminä pyöräilijät niistä välitä. Nämä minäminä pyöräilijät aiheuttavat vaaratilanteita, sillä ei se pyöräkaista ole niin leveä että siinä mahtuu turvallisesti kaksi pyörää kohtaamaan. Minäminä pyöräilijät joutuvat ainakin minua oikeaan suuntaan ajavaa pyöräilijää väistämään. En ole poliisien nähnyt puuttuvat väärään suuntaan ajaviin.

• uusintauutta

En ole käynyt vuosiin pääkaupungissa. Vai että siellä on nykyään sellaiset kaistat. Hyvä tietää.

• pyöräpois

Joku mummo tuo on pyörästä päätellen, voi olla ettei näe kovin hyvin enää.

• määää1

kaikille mamileille, et vois siihen osamaksu 3000e cannondaleen jostain hommata sen soityokellon, ja jos se sattuu siinä jo olemasn niin KÄYTTÄKÄÄ sitä s...tanan apinat!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5014
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1792
    3. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      1681
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      289
      1656
    5. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1625
    6. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1458
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1250
    8. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1190
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      69
      1141
    10. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1139
    Aihe