Fiat Deltalle, Laakkoselle tai Pörhölle

Fiatille_maahantuoja

Hei,

Ehdotan FCA-konsernin maahantuonnin siirtämistä FCA Finlandilta Deltalle tai Laakkoselle, joka vastaisi maahantuonnin lisäksi mahdollisesti myös Alfa Romeon, Fiatin ja Jeepin huollosta ja jälleenmyynnistä. Pohjois-Pohjanmaalla Pörhö voisi hoitaa Alfa Romeon, Fiatin ja Jeepin huollon ja jälleenmyynnin.

9

249

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chrysler_Petri

Aivan :D

• Facif

Veho voisi suosiolla luopua Citroenistä, DS:stä ja Peugeotista. Alfa Romeo, Fiat ja Jeep tilalle ehdottomasti. Ei mitään muttia!

Ja sitten Citroen, DS ja Peugeot Groupe PSA:n maahantuontiorganisaatiolle, "PSA Finlandille" tai sitten Autokeskukselle tai Deltalle.

• PSA_pois_Pörhöltä

Niin Citikathan myydään täällä Suomessa DS:n kanssa samoissa myymälöissä toisin kuin Kiinassa ja eräissä muissa maissa :)

Olen samaa mieltä siitä, että Pösöjä ja Citikoita ei kannata myydä ainakaan Pörhön myymälöissä :D

• Vehontuoma

Aikanaan Veho toi maahan myös Fiatia. Minulla on Fiat vm.88 ja takaikkunassa edelleen tarra jossa lukee; Ciao! Tulen Vehosta.

• FIAThyviämuistoja

pitäs olla Fiatilla jotain mitä ostaa, nyt mallisto minulle ainakin ei niin kiinnistava. Minulle kelpaisi männä vuosien tyyppiset mallit mitä Stilo, Linea, Croma ja Bravo edustivat, Tietysti päivitettynä tähän päivään, noista esimerkeistä alkaa olemaan kymmenen vuotta kun niitä kaupasta saattoi ostella. Mutta automalleina niitä toivoisin Fiatin mallistoon. Joskus Dobloa katselin , tökkäsi moottori valikoimaan, nyt tuo 500X mutta sama juttu kiinnostus loppuu moottorivalikoimaan. Muille merkeille olen minäkin viime vuosina rahani antanut.

FIATISTA HYVIÄ MUISTOJA.

• 500X

Mielestäni 500X mallissa on ok moottorit. Varsinkin 140 hv 1.4 multiair ja dieselit myös.

• Fiat-Pörhö

Laakkonen ja Pörhö voisivat olla ihan ok, kun Oulussa ja Raahessa ei taida olla Fiat jälleenmyyjää? Oulun ja Raahen osalta jälleenmyyjänä voisi olla Pörhö.

• RaahevsRaahe

Mulla itselläni oli Fiat Grande Punto vm. 2005 ja se toiminut kuin junan vessa täällä Raahessa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 70
      539
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe