Hei,
Ehdotan FCA-konsernin maahantuonnin siirtämistä FCA Finlandilta Deltalle tai Laakkoselle, joka vastaisi maahantuonnin lisäksi mahdollisesti myös Alfa Romeon, Fiatin ja Jeepin huollosta ja jälleenmyynnistä. Pohjois-Pohjanmaalla Pörhö voisi hoitaa Alfa Romeon, Fiatin ja Jeepin huollon ja jälleenmyynnin.
Fiat Deltalle, Laakkoselle tai Pörhölle
9
178
Vastaukset
- Chrysler_Petri
Aivan :D
- Facif
Veho voisi suosiolla luopua Citroenistä, DS:stä ja Peugeotista. Alfa Romeo, Fiat ja Jeep tilalle ehdottomasti. Ei mitään muttia!
Ja sitten Citroen, DS ja Peugeot Groupe PSA:n maahantuontiorganisaatiolle, "PSA Finlandille" tai sitten Autokeskukselle tai Deltalle.- PSA_pois_Pörhöltä
Niin Citikathan myydään täällä Suomessa DS:n kanssa samoissa myymälöissä toisin kuin Kiinassa ja eräissä muissa maissa :)
Olen samaa mieltä siitä, että Pösöjä ja Citikoita ei kannata myydä ainakaan Pörhön myymälöissä :D
- Vehontuoma
Aikanaan Veho toi maahan myös Fiatia. Minulla on Fiat vm.88 ja takaikkunassa edelleen tarra jossa lukee; Ciao! Tulen Vehosta.
- FIAThyviämuistoja
pitäs olla Fiatilla jotain mitä ostaa, nyt mallisto minulle ainakin ei niin kiinnistava. Minulle kelpaisi männä vuosien tyyppiset mallit mitä Stilo, Linea, Croma ja Bravo edustivat, Tietysti päivitettynä tähän päivään, noista esimerkeistä alkaa olemaan kymmenen vuotta kun niitä kaupasta saattoi ostella. Mutta automalleina niitä toivoisin Fiatin mallistoon. Joskus Dobloa katselin , tökkäsi moottori valikoimaan, nyt tuo 500X mutta sama juttu kiinnostus loppuu moottorivalikoimaan. Muille merkeille olen minäkin viime vuosina rahani antanut.
FIATISTA HYVIÄ MUISTOJA.- fiatonlaatuauto
Tipo on tuloillaan: http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000005019460.html
Tipo korvaa Bravon. Luulisi kelpaavan niille, joilla on ollut aiemmin Tipo, Brava, Bravo tai Stilo, joka on toiminut niin kuin junan vessa.
- 500X
Mielestäni 500X mallissa on ok moottorit. Varsinkin 140 hv 1.4 multiair ja dieselit myös.
- Fiat-Pörhö
Laakkonen ja Pörhö voisivat olla ihan ok, kun Oulussa ja Raahessa ei taida olla Fiat jälleenmyyjää? Oulun ja Raahen osalta jälleenmyyjänä voisi olla Pörhö.
- RaahevsRaahe
Mulla itselläni oli Fiat Grande Punto vm. 2005 ja se toiminut kuin junan vessa täällä Raahessa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579