Hei,
Ehdotan FCA-konsernin maahantuonnin siirtämistä FCA Finlandilta Deltalle tai Laakkoselle, joka vastaisi maahantuonnin lisäksi mahdollisesti myös Alfa Romeon, Fiatin ja Jeepin huollosta ja jälleenmyynnistä. Pohjois-Pohjanmaalla Pörhö voisi hoitaa Alfa Romeon, Fiatin ja Jeepin huollon ja jälleenmyynnin.
Fiat Deltalle, Laakkoselle tai Pörhölle
9
161
Vastaukset
- Chrysler_Petri
Aivan :D
- Facif
Veho voisi suosiolla luopua Citroenistä, DS:stä ja Peugeotista. Alfa Romeo, Fiat ja Jeep tilalle ehdottomasti. Ei mitään muttia!
Ja sitten Citroen, DS ja Peugeot Groupe PSA:n maahantuontiorganisaatiolle, "PSA Finlandille" tai sitten Autokeskukselle tai Deltalle.- PSA_pois_Pörhöltä
Niin Citikathan myydään täällä Suomessa DS:n kanssa samoissa myymälöissä toisin kuin Kiinassa ja eräissä muissa maissa :)
Olen samaa mieltä siitä, että Pösöjä ja Citikoita ei kannata myydä ainakaan Pörhön myymälöissä :D
- Vehontuoma
Aikanaan Veho toi maahan myös Fiatia. Minulla on Fiat vm.88 ja takaikkunassa edelleen tarra jossa lukee; Ciao! Tulen Vehosta.
- FIAThyviämuistoja
pitäs olla Fiatilla jotain mitä ostaa, nyt mallisto minulle ainakin ei niin kiinnistava. Minulle kelpaisi männä vuosien tyyppiset mallit mitä Stilo, Linea, Croma ja Bravo edustivat, Tietysti päivitettynä tähän päivään, noista esimerkeistä alkaa olemaan kymmenen vuotta kun niitä kaupasta saattoi ostella. Mutta automalleina niitä toivoisin Fiatin mallistoon. Joskus Dobloa katselin , tökkäsi moottori valikoimaan, nyt tuo 500X mutta sama juttu kiinnostus loppuu moottorivalikoimaan. Muille merkeille olen minäkin viime vuosina rahani antanut.
FIATISTA HYVIÄ MUISTOJA.- fiatonlaatuauto
Tipo on tuloillaan: http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000005019460.html
Tipo korvaa Bravon. Luulisi kelpaavan niille, joilla on ollut aiemmin Tipo, Brava, Bravo tai Stilo, joka on toiminut niin kuin junan vessa.
- 500X
Mielestäni 500X mallissa on ok moottorit. Varsinkin 140 hv 1.4 multiair ja dieselit myös.
- Fiat-Pörhö
Laakkonen ja Pörhö voisivat olla ihan ok, kun Oulussa ja Raahessa ei taida olla Fiat jälleenmyyjää? Oulun ja Raahen osalta jälleenmyyjänä voisi olla Pörhö.
- RaahevsRaahe
Mulla itselläni oli Fiat Grande Punto vm. 2005 ja se toiminut kuin junan vessa täällä Raahessa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346