Palstatrolli Lerpan viisi suosikki-nimimerkkiä

KolumboTietää

Tein hieman historiikki koostetta numeromiehen seikkailuista, jotta kaikki satunnaisetkin lukijat näkisivät millainen mielisairas multinikki-trollaaja palstalla riehuu, ja ettei tuon alzheimer-google matkailijan juttuja kannata lukea, saatika uskoa että niissä olisi sanakaan totta:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14127856/tainnut-pattaya-taantua

Tässä keskustelussa seikkailivat sekä Hiekkaharjun OtahanuriinPoju, että Hiekkaharjun ystävänsä 3rumaaTeroa ja kertoivat koiraharrastuksistaan.

Lerppa-numeromies irtisanoutuu noista kahdesta ja väittää niiden olevan mielikuvituksen tuotetta.

Tässä nimimerkki "Thaimaankävijä" kertoilee Pattayan rottaongelmasta jo helmikuussa ja mainostaa Hua Hiniä.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14132929/rottia-pattayalla-invaasio

Lerppa ei sanojensa mukaan ole nimim "Thaimaankävijäkään" :D
Samaan "Thaimaankävijän" rottaketjuun osallistuu OtaHanuriinPoju kohdassa
18.2.2016 15:01 kertoen mielikuvituskaveristaan hurjasta Terosta:
"Resuperse, kummalle viestisi tarkoitit minulle vai Terolle, kun se on duunikavereistani se vittumainen, minä olen se ymmärtäväinen, eikä meillä ole sellaista työnjakoa, olemme vaan sellaisia..."

Tässä ketjussa samoihin aikoihin kuin edellämainitut, rekisteröity nimimerkki zaphodbx kertoo jahtinsa sijaitsevan pran burin satamassa:
"pran burin satamaan etsimään jos pojujen rahat riittää, siellä jahteja riittää..."
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13902745/zaphobddx-jahtisi-kuvia-odotellaan

...Ja palasi "taistelemaan resuperseitä vastaan" tuohon samaan zaphodbx:stä kertovan ketjun lopuksi numeromiehenä kuukausien jälkeen. Uskottavaa että eri henkilö...? :D

Nimimerkki zaphodbx:n ura alkoi reipas vuosi sitten:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13773584/kirjallisuutta-hymyjen-maasta-

Teema ja argumentointi tuttua lerppa-numeromiestä.

Lapsikin näkee pienellä vilkaisulla että nuo kaikki viisi nimimerkkiä ovat tismalleen sama henkilö.

Uhrasin vartin elämästäni juuri tuohon sontaläjään...

27

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loisetkaupunginasunnossa

      Tuntuu olevan pizzanaamalla aikaa siellä kunnan vuokrayksiössä äitin kanssa tehdä analyyseja onanoinnin ohella. Koska äiti Amalia ja pizzapoika menee töihin?

      • UniMatti

        Nuku hyvin pikkuinen. Erinomainen pikakooste tuon lerpan totuudesta!


    • RockfordinPaperit

      Kirjoitetaan yhteen: 'suosikkinimimerkkiä'
      Kirjoitetaan yhteen: 'historiikkikoostetta'
      lisäksi
      'alzheimer-google -matkailijan'
      harjoittele enemmän

      • äikänläikkä

        Huomauttelijaksi lause- ja palstajakosi on varsin erikoinen.
        Lisäksi aloitat pikkukirjaimilla ja sinulta puuttuu pisteet ja pilkut.

        Harjoittele ennenkuin huomauttelet. Varalerppa.


      • höpöjäopetat

        RockfordinPaperit kirjoitetaan erikseen, tämän tietää ala-asteikäinenkin.


    • säälikäämmelerppaa

      Dissosiatiivisestä identiteettihäiriöstä kärsivällä lerpalla, se aiheuttaa aina kohtauksen, mikäli Hua Hinistä kerrotaan totuus, eikä lerpan levittämiä valheita!
      Säälikäämme häntä...

      Hui Hailaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Hui Hain nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

      Don Quijoten tavoin Hui Hailaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Hui Haita kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Pattayan, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.

      • seolisittensiinä

        "hebefreeninen skitsofrenian muoto" ..taisit lerppa juuri tehdä paljastuksen. Mites ridgebackit ja kaunis siviilivaimo voivat? Tuleeko jahtipäivä vai Nasan hommia kenties?


      • säälikäämmelerppaa

        Hei kaikille. Olen taas päässyt pois suljetulta osastolta ja olen valmis heiluttamaan miekkaani kaikkia vastaan, jotka puolustavat Hua Hiniä ja viihtyvät siellä.
        Minun pippelini on surkastunut ja siitä johtuu kaunani kaikkia naisia kohtaan. Koettakaa ymmärtää surkeaa tilaani.


      • 654767567657

        Noinko on sinulle resuperseelle käynyt, kannattaisiko vielä hakeutua takaisin hoitoon, jos elämä on noin surkea, reppana... saatko jotain nautintoa kun kirjoittelet aina noista lerppoistasi, reppana


      • LevynVaihto
        654767567657 kirjoitti:

        Noinko on sinulle resuperseelle käynyt, kannattaisiko vielä hakeutua takaisin hoitoon, jos elämä on noin surkea, reppana... saatko jotain nautintoa kun kirjoittelet aina noista lerppoistasi, reppana

        Sellaisen elämä on pakko olla surkea joka päivystää 24/7 Suomi24 keskustelupalstalla jankuttaen samoja juttuja kuten 654767567657 tekee. Köyhä sanavarasto tyhjässä päässä.


      • itselleenvastaajalerppa
        säälikäämmelerppaa kirjoitti:

        Hei kaikille. Olen taas päässyt pois suljetulta osastolta ja olen valmis heiluttamaan miekkaani kaikkia vastaan, jotka puolustavat Hua Hiniä ja viihtyvät siellä.
        Minun pippelini on surkastunut ja siitä johtuu kaunani kaikkia naisia kohtaan. Koettakaa ymmärtää surkeaa tilaani.

        Lerppa kirjoittelee ja itselleen aina vastailee...

        Dissosiatiivisestä identiteettihäiriöstä kärsivällä lerpalla, se aiheuttaa aina kohtauksen, mikäli Hua Hinistä kerrotaan totuus, eikä lerpan levittämiä valheita!
        Säälikäämme häntä...

        Hui Hailaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Hui Hain nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

        Don Quijoten tavoin Hui Hailaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Hui Haita kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Pattayan, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.


      • itselleenvastaajalerppa
        itselleenvastaajalerppa kirjoitti:

        Lerppa kirjoittelee ja itselleen aina vastailee...

        Dissosiatiivisestä identiteettihäiriöstä kärsivällä lerpalla, se aiheuttaa aina kohtauksen, mikäli Hua Hinistä kerrotaan totuus, eikä lerpan levittämiä valheita!
        Säälikäämme häntä...

        Hui Hailaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Hui Hain nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

        Don Quijoten tavoin Hui Hailaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Hui Haita kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Pattayan, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.

        Pakko minun on kirjoittaa itselleni, koska toiset säälivät minua pienen pippelini takia. Naiset suorastaan nauraa minulle kun joskus yritän paljastaa itseäni pusikosta. Ainoat ystäväni ovat mopopojat joiden kanssa tulen hyvin juttuu. Sika Amaliakaan ei enää pidä minusta.


      • Anonyymi

        Khijaiii.!


    • rahiks

      Mitä Pattayaukot kyselee eläkeiästä kun itse ovat sairaseläkkeellä tai jollain muulla loisvempalla omien huonojen elintapojen vuoksi jo 40-vuotiaana.

      • Anonyymi

        Kysy joltakin mielikuvitusystävältäsi.


    • surullinenpuolestasi

      Hanki elämä ämmä satuilee päivästä toiseen milloin minäkin hahmona.
      Muut on niin tyhmiä,etä vastailee sun idioottimaisuuksiin ja jopa suuttuu niistä ja sinä saat siitä jotain outoa tyydytystä.
      Montako viestiä olet laittanut tai lukenut sinulla on mennyt aikaa aika vitusti jos kerran olet resuperseitä parempi niin luulisi sinulla olevan parempaa tekemistä.
      Toivottavasti keksit elämääsi sisältöä tollainen mielikuvitus hahmo joka vihaa ihmisiä tekee sinulle hallaa.
      Ps. toivotavasti voit kääntää vielä elämäsi parempaan kokeile aluksi vaikka viikko olla ilman suoli 24.
      Pps vihakirjoittelu tekee sinusta entisestään huonomman yksilön.

      • Timpurihessu

        menes nukkumaan läski pallomaha sika!


      • enämpihetero

        Olipa hienosti sanottu.Keksitkö ihan itse.


      • surullinenpuolestasi
        enämpihetero kirjoitti:

        Olipa hienosti sanottu.Keksitkö ihan itse.

        Äiti auttoi.


    • atrhatd

      Tällainen on hurja lerppa

      • MaijaOnBimbo

        Kertoisitko meille tervepäisille minkälainen tyydytyksentunne tulee kun aktivoi oman vanhan aivopierun ?


      • lerpantarina
        MaijaOnBimbo kirjoitti:

        Kertoisitko meille tervepäisille minkälainen tyydytyksentunne tulee kun aktivoi oman vanhan aivopierun ?

        "Meille Tervepäisille"? Vitsin nakkasit. Tämä on sinulle Alzheimer Lerpalle siksi että tajuaisit trollanneesi täällä jo vuosia ja että kaikki olivat sinuun kypsiä jo kaksi vuotta sitten. Ymmärtäisit vaan poistua sovinnolla. Kulje valoa kohti!


    • kolumbo

      Kukahan on palstan multitrollaaja? Kenellä vitun köyhällä on aikaa etsiä jonkun ilmaissaitilla kirjoittelevan nimimerkin kommentteja vuodenkaan takaa? Liittää ne jonkinmoiseen omaan aikajanaansa? Arvuutella itsekseen kuinka monella nimimerkillä joku anonyymi kirjoittelee?? Voin kertoa, että sulla poika ei ole ainakaan töissä kiireitä. Ei sulla ole töitä, sä vaan kommentoit työmarkkinatuella matkailu foorumilla? Sillä " jokainenhan meistä jonkun jäljen tänne jättää" En tiedä kuka sun kuvioistas jotenkin hyötyy?? Et varmasti tiedä sitä itsekkään. Köyhä poika istuu kotona ja purkaa ajatuksiaan tuntemattomille? Tuntuuko arjelta, kohdallasi?

      • vaikka-apinatemppeli

        Uniapnea herätti lerpan kommentoimaan. Kerro Pattayan seikkailuistasi, kiitos!?


    • Anonyymi

      Tässähän näitä.

    • Anonyymi

      Lerppiksen maailma ja mielenterveys romahti jo kauan sitten. Tuolla makoilee lepositeissä suljetulla huomattavasti terveempiä potilaita. Tämä on ilmeisimmin julistettu parantumattomaksi tapaukseksi ja on jätetty avohoitoon. Vaaraton kuitenkin muille paitsi itselleen.

    • Anonyymi

      Hän oli myös vanha ja upporikas mies Hua Hinista, jolla Pranburissa miljoonajahti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe