Ostosmatka komppiin

Maijalaat

Olimme tänään perheen kanssa Parkanosta ostosmatkalla kompissa. Kiertelimme kaupoissa parituntia. Parkkipaikalle tullessamme huomasimme konepellillä tuoreet paskat! Semmoista vetelää lillua. On kyllä ihmeellistä kuinka joku viitsii tehdä tälläista.

16

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulle tuli kakkahätä yllättäen. Perheen äitikö pyyhki kakat pois?

    • Maijalaat

      Meidän perheeseen ei kuulu naisia. Asumme Toivon ja kahden poikalapsemme kanssa Parkanon perällä.

    • ainon.kiimaripuli

      Aino niminen pulu on pysäköintialueen riesana ollut jo
      vuoden ajan koska sen vatsa löystyy aina kun näkee
      alueella Riitialan miehiä joten ulosteita tippuu
      tiheään tahtiin.

      • ainon.jakotavara

        Aino pulu tunnetaan tiheästä paskomistahdistaan
        pysäköintialueella ja myös siitä että se antaa kaikkien
        polkea itseään, jopa varikset ja naakat pääsevät pukille.


      • puntunlahdelta.lähtöisin
        ainon.jakotavara kirjoitti:

        Aino pulu tunnetaan tiheästä paskomistahdistaan
        pysäköintialueella ja myös siitä että se antaa kaikkien
        polkea itseään, jopa varikset ja naakat pääsevät pukille.

        Aino pulu elää sosiaaliavustuksilla kun joku heittää
        muruja kadulle niin aino nokkii se sieltä ja joskus
        aino varastaakin syötävää kaupasta tulijoilta.
        Kiitokseksi kaikesta aino paskoo pysäköintialueella
        olevat autot.


      • Autoihin paskominen on minun erikoisalaani. En halua kilpailua näille markkinoille.


      • Anonyymi
        puntunlahdelta.lähtöisin kirjoitti:

        Aino pulu elää sosiaaliavustuksilla kun joku heittää
        muruja kadulle niin aino nokkii se sieltä ja joskus
        aino varastaakin syötävää kaupasta tulijoilta.
        Kiitokseksi kaikesta aino paskoo pysäköintialueella
        olevat autot.

        Nyt Jampekin elää sosiaalitoimen kustannuksella.


    • Raamatussa kerrotaan Egyptiä kohdanneesta seitsemästä vitsauksesta. Ilmeisesti Jumala rankaisee Ikaalisia nyt omanlaisella vitsauksellaan, eli autoihin ilmestyvillä ulosteilla. Voi miksi ikaalislaiset ette tee parannusta?

      • lahja.täti

        Rouva Kakkala taas muistelee kasvattajatätinsä opetuksia.


      • homosteleeko.veljekset

        Rouvan suvusta pitääkin alkaa uutta juttua palstalla.


      • hoikkalat.in

        Saispa lisää juttuu esim juhanista, tarjasta,katrista, vesasta ja irmelistä.


      • Sisaruksistani saa kirjoittaa hauskoja tarinoita palstalle.


      • kotona.junassa
        leppäsen.täti kirjoitti:

        Sisaruksistani saa kirjoittaa hauskoja tarinoita palstalle.

        Onneksi ne sisaruksesi ovat pysyneet Ivalossa.


      • Eikös siskosi Irmeli asu vielä Tukholmassa ja Katri jossain Uudellamaalla?


    • Suvustapitkää

      Unohtamatta Jaakko, Reiskaa, nannaa, Kaitsua ja Tindeä.

    • Ei ole ihan normaalia muualla Suomessa, paitsi toki Kauhajoella ja Ikaalisissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe