lähetyssaarnaaja vaikea

h2oo2

Kaipaisin neuvoja miten lähis oikein kuuluu tehdä. Olen siis mies ja jostain syystä kysinen asento tuntuu aina epämukavalta, epävarmalta. Tuntuu, että teen ihan väärin ja on käynyt niinkin, että suorituspaineista erektio hiipunut. Sama juttu on ollut eri naisten kanssa. Erään pitemmän kanssa (n. minun pituisen) on ainoastaan onnistanut. Muut naiset ovat olleet minua lyhyempiä. Johtuuko vaikeudet osittain siis pituuseroista? Miten kädet kuuluisi olla? Pitääkö itse olla suorana kuin lauta? Missä pää? Kuulostaa varmaan typerältä, mutta asia vaivaa paljon. Olen melko kokematon, ujo ja huomaan jo välttelevän asentoa.

6

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mällilensi

      pane takaapäin tai anna akan ratsastaa jotkut takapilluset akat on huonoja painaa edestä silloin täytyy nostaa jalat ylös panemisen ajaksi. tosin kuten varmaan sitten huomaat takaapäin paneminen on helppoa
      erät tyttöystävä oli niin takapillunen että kun tuli päälle niin se pystyi yhdellä perseen pyörytyksellään saamaan kullin sisään ilman muita kommervenkkejä ja pystyi aloittamaan raivokkaan orgasmin metsästyksensä
      vieläkin joskus ihmettelen sen tekniikkaa,muut ei ole sellaseen pystynyt ja oli tiukkapillu synnyttämätön nainen

    • h2oo2

      Takaapäin on tietenkin hauskaa, mutta haluaisin saada lähetyssaarnaajankin toimimaan. Varsinkin kun haluan sitä läheisyyttä kasvokkainkin. Kaipaisin siihen niitä oikeita vinkkejä, enkä mitään kulli toisessa kädessä kirjoitettuja kiimasen äijän hoirinoita

    • Micce_73_

      Tyyny naisen takapuolen alle, niin on vähän ylempänä.

    • kokokhgfder

      enkä mitään kulli toisessa kädessä kirjoitettuja kiimasen äijän hoirinoita
      kyllä ihan normaalisti sinua neuvoin tuossa äsken, jatkan ohjeistusta, jotkut naiset on niin etupillusia että hätäkin pystyin naimaan edestä siten että naisen jalat oli yhdessä ja minun sen jalkojen ulkopuolella eli ikäänkuin H asennossa työntelin lyhyttä munaani sisään niin kauan kuin mälli taas lensi,nainen kiihottuin asennosta kovasti koska se kutitti nänen klittaansakkin kivasti
      seuraavalla kerralla kun olet räplännyt pillun märäksi kiepahda haarojen väliin työnnä kulli käsin koskematta sisään, juu se menee kun pillu on liukas ilman käsin ohjaamista
      aloita naiminen ja nostele perseestä jaloista mistä nyt haluat paraan asennon saamiseksi itsellesi sillä totuushan on että jokaine hoitakoon omat orgasminsa itse

    • 1806

      Ei taida selkälihaksesi olla kunnossa. Et tarvitse kun selkälihakset kuntoo ja nivuset samoin. Ja jos käsissä on voimaa niin ei lähetyssaarnaaja ole mikään ongelma.

      Oma naiseni tykkää kun lähetyssaarnaajassa laitan kädet hänen pakaroiden alle ja puristan pakaroista pimpan kireäksi. Sitten käsivarsilla nostetaan yläkroppa ilmaan niin että oma paino ei ole naisen päällä. Nainen tuntee vain pakaroillaan puristelevat kämmenet ja kullin pillussaan. Ja saa aina taivaallset orgasmit. Kas kun pystyy itse hieromaan klitoristaan ja tyrkyttämään nänniä suuhun. On kuulemma paras asento.

    • Anonyymi

      Hyvä keino on kun otat pussit kunnolla suuhun, ja sitten tömäytät kädellä alaleukaa ylöspäin kunnolla, kyllä tulee lähetyssaarnaajat mieleen välittömästi.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe