Mulla on -12 mallin Mazda6 ja ei kyllä onnistu puhelinnumeroita puhelimesta (Samsung s5) laittamaan. Handsfree bluetooth on ääniohjattu ja ei se kyllä meikäläistä tottele vaikka "Lontoota" lausunkin ok:sti. Siellä on kyllä komento "import" jonka kanssa olen onnistunut saamaan niin että, valitsen esim. perheen numerot ja lähetän ne bluetoothina mutta se pyytää nimeä ja eihän koko ryhmälle voi antaa nimeä ja jos annan nimeksi ”family” niin se ottaa sinne 3 numerosta vain yhden ja jos yritän yksittäin niin silloin tulee puhelimeen teksti ”vcard tai vain teksti” ja laittaa kumman vaan niin ei mene,,,siis ryhmässä useampi numero menee ,mutta tapahtuu just niin kun aiemmin sanoin.
Ja jos yrittää äänikomennolla laittaa yksittäin numeron niin se vastaa ihan omiaan numeroita ja kysyy ”is this correct” tai mee takas muuttaaksesi numero.
Onko kellään samanlaista systeemiä ja onko kukaan saanu toimimaan.
ps. paritus on tehty oikein ja kommunikoi kyllä hyvin ja soitto ja vastaaminen onnistuu mutta tää osoitekirja on ihan skeidaa.
Mazda6 ja sen älytön bluetooth!!!!!!!!!!!!!!
Mazda62012
6
370
Vastaukset
- Mazda62012
Voisko joku viisaampi vastata tähän. Kiitos
- mazda.lla
Jos, asia ratkeaa niin kerro sinäkin, mulle on uusi mazda tulossa joskus 2kk päästä..
- Mazda62012
Jos Mazda on 2013 tai uudempi ei mitään ongelmaa ottaa automaattisesti, kokeiltu on.
- Mazda62012
Mikä sulla on koitunut ongelmaksi,,onko Bosen 8kaiuttiminen järjestelmä
- Mazdalaatikko
Siirrä puhelinnumerot similtä puhelimen muistiin ja yhdistä bluetooth uudelleen, auttoi sinakin mun cx 5
- android-bluetooth
Toimiiko tässä yhteydessä meilien ja tekstiviestien luku vuoden 2015-mallisssa CX-5:ssä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399