Hienosti tiedotettu

Missä-tiedotus

Luin tänään 15.8. Metrosta, että eilen sunnuntaina 14.8. Eiranrannassa yritettiin rikkoa naku-uinnin maailmanennätystä. Jäätiin ennätyksestä alle puoleen. Eikä ihmekään, sillä olihan tapahtuma kuin tarkoin varjeltu salaisuus. Turha siinä on säätä syytellä, järjestäjille riittää peiliin vilkaisu.

9

246

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TaisiOlla

Radiokanavan järjestämä, ja siellä ei ole juuri muusta puhuttukaan.
      Mutta laita heille viestiä, ehkä osaavat ensi vuonna paremmin, kolmas kertahan on ilmeisesti tulossa.

• Missä-tiedotus

Joka päivä ylenaikainen auki ja ei sanaakaan. Onkohan kyseesä joku marginaaliryhmien kanava.

Miten niin kolmas kerta. Onko joskus jo ollut ensimmäinen (salainen) kerta?

• TaisiOlla
        Missä-tiedotus kirjoitti:

Joka päivä ylenaikainen auki ja ei sanaakaan. Onkohan kyseesä joku marginaaliryhmien kanava.

Miten niin kolmas kerta. Onko joskus jo ollut ensimmäinen (salainen) kerta?

Radio Rock.
        Heidän sivuiltaan löydät tiedot tapahtumasta, sekä voit laittaa omia ajatuksiasi ko. tapahtumasta että sen tiedotuksesta. Itse ainakin olisivat toivoneet enemmän osallistujia.

• Missä-tiedotus
        TaisiOlla kirjoitti:

Radio Rock.
        Heidän sivuiltaan löydät tiedot tapahtumasta, sekä voit laittaa omia ajatuksiasi ko. tapahtumasta että sen tiedotuksesta. Itse ainakin olisivat toivoneet enemmän osallistujia.

Olisivat käyttäneet jotain yleistä mediaa.

Minä en koskaan moista kanavaa kuunnellut ja tuskin tulen kuuntelemaankaan. Vaikuttaa lapsille suunnatulta.

• Missä-tiedotus
        Missä-tiedotus kirjoitti:

Olisivat käyttäneet jotain yleistä mediaa.

Minä en koskaan moista kanavaa kuunnellut ja tuskin tulen kuuntelemaankaan. Vaikuttaa lapsille suunnatulta.

Nyt tuli käytyä heidän sivuillaan. Siellä ei ole edes palautelomaketta!

Tarkistin vielä kerran Naturistiliiton, Naturistiklubin ja Luonnonmukaisten sivut. Niillä ei ollut mitään koko uinnista.

Joten eipä tuo radia tiedä tiedottamisesta mitään!

• ohi-meni-minultakin
        TaisiOlla kirjoitti:

Radio Rock.

Yhdellä rock-kanavalla puhuminen on liian suppeaa. Itse olen ihan jo nimen perusteella jättänyt ko. kanavan avaamatta, ja saa jäädä jatkossakin. Viime vuoden uintiin kävin osallistumassa, kun täysin sattumalta kuulin jonkun puhuvan tempauksesta. Tänä vuonna missasin, koska en tiennyt ennen kuin tapahtuma oli jo ohi. Ensi vuonna jää luultavasti myös väliin, jos tiedotus ei parane. Tässä ketjussa jo mainittujen tiedotusmahdollisuuksien lisäksi kanavina voisi olla esim. tämä palsta ja muut vastaavat, Helsingin matkailu/tapahtumainfosivut, lööppilehdet, uutisointi (eli lehdistötiedote), some...

Se on kyllä valitettava totuus, että kaikenlaisista tapahtumista tiedottaminen ylipäänsä on hankalaa, kun ei ole sellaista yhtä paikkaa, missä kaikki tapahtumat olisivat. Jos sellainen olisi, kaikki tietäisivät seurata sitä ja kaikki tapahtumajärjestäjät tietäisivät laittaa tapahtumansa sinne.

• SamiJuha-

Toista oli silloin melkein päivälleen neljä vuotta sitten, kun aamuvarhain käyskelin muiden joukossa täysin alastomana Helsingin kauppatorilla. Ei ollut edes kelloa ranteessa, ei sormuksia eikä edes silmälaseja. Tunnelma oli tiivis ja lämmin.

Silloin tiedotus pelasi. Kaikki kanavat olivat valjastetut.

• entinen_kuuntelija

Radio rock hakee sensaatiota ihan mistä vaan. Täyttä p-tä koko kanava. Musiikkikin jotain niin so last season kuin vain voi olla. Kuunnelkaapa hetki niiden juontajien omia mielipiteitä. Vahvempi lääkintä olisi paikallaan.

• Anonyymi

Ennätys tuli 10 000 litraa spermaa valui mäkeä alad

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      146
      5347
    2. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      102
      5052
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      53
      4315
    4. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      12
      3801
    5. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      54
      3706
    6. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      32
      3634
    7. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      55
      3383
    8. Anna palautetta kaivatullesi.

Sana on vapaa!
      Ikävä
      195
      2404
    9. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2383
    10. HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00

KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!
      Hyrynsalmi
      26
      1269
    Aihe