Mies en tiedä tykkäänkö enää

hyvävaihuono

Pidän sinusta kaikin tavoin, mutta suuret tunteet ovat jo hieman hiipuneet. Toisaalta se on minulle hyvä asia, sillä en jännitä enää niin paljoa kohtaamisia. On kyllä aina mukava nähdä sinua silti ja kohtaamiset tuovat aina mukavaa piristystä päivään. Olen jo varmaan hyväksynyt tilanteen sisimmässäni, että mitään ei tule tapahtumaan ilman yhteyttä ja tutustumista. Aloitus naiselta tummalle miehelle.

15

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämän_kova_ääni

      No miksi et voi rikkoa kaavaa ja ottaa yhteyttä? Suomalaiset vanhat periaatteet, kun eivät enään tänäpäivänä pidä paikkaansa.

      Nainen voi ihan yhtähyvin kysyä mieheltä "Yhteyttä" ja tutustumista, kuten mieskin.
      Eletäänhän täällä tasa-arvon aikaa.

      Tuolla menolla saat vain riesa sakkia seuraksesi.

      • kyllähänhe

        tapaavat ja kpohtaavat, niinhän siinä sanottiin.


      • feminismiyhteiskunta

        Ei ole mahdollista. Feminismiin kuuluu se, että naiset saavat tehdä kaikkea siitä mitä mieskin JOS niin tahtovat.


      • hyvävaihuono
        feminismiyhteiskunta kirjoitti:

        Ei ole mahdollista. Feminismiin kuuluu se, että naiset saavat tehdä kaikkea siitä mitä mieskin JOS niin tahtovat.

        En tiedä mitään hänen ajatuksistaan. Voisi olla liiankin outoa lähestyä tuntemetonta ihmistä. Voi olla, että tunteeni ovat vain yksipuolisia ja toinen ei ole edes kiinnostunut minusta millään tavalla.


      • tekosyitäkeksit
        hyvävaihuono kirjoitti:

        En tiedä mitään hänen ajatuksistaan. Voisi olla liiankin outoa lähestyä tuntemetonta ihmistä. Voi olla, että tunteeni ovat vain yksipuolisia ja toinen ei ole edes kiinnostunut minusta millään tavalla.

        No se selviää vain kysymällä. Mieskö on velvoitettu ottamaan se riski? Voihan sitä varovasti tunnustella asiaa jos ei viitsi suoraan kysyä. Niin kuin ylempi kirjoittaja totesi, niin joudut tyytymään niihin jotka tyrkyttävät itseään sinulle, kun voisit saada mahdollisuuden sen ihmisen kanssa jota haluat.


      • Logical_View_Of_Data

        Kyllähän miehetkin joutuvat tutustumaan tuntemattomiin naisiin. Mutta naiset eivät tutustu tuntemattomiin miehiin? Such logic so wow


      • hyvävaihuono
        Logical_View_Of_Data kirjoitti:

        Kyllähän miehetkin joutuvat tutustumaan tuntemattomiin naisiin. Mutta naiset eivät tutustu tuntemattomiin miehiin? Such logic so wow

        Minä olen hänelle selvästi näyttänyt kiinnostukseni, mutta hänestä ei saa mitään selvää onko hän kiinnostunut minusta vai ei.


      • SuomalainenMies__

        Mies ymmärtää suoraa puhetta. Ei vihjeitä.


      • SuomalainenMies__ kirjoitti:

        Mies ymmärtää suoraa puhetta. Ei vihjeitä.

        Samaa mieltä.


      • siinäpäsitäsuoraapuhetta

        M miehelle selviä sanoja, taitaa olla palstan fiksuin mies, mistä hän lieneekään ?
        Osaa vastata aina asiallisesti, bojot siitä.


      • asianvierestä

        Mun muistaakseni kaipaa jotakin varattua,näin on ainakin joskus itse tänne siitä kertonut,niin että jotkut taitavat olla parempia antamaan muille neuvoa kun itse niitä toteuttaisi tai noudattaisi ja fiksuus taitaa olla sitä miten fiksuuden kukin näkee.


      • siinäpäsitäsuoraapuhetta

        Aijaa. Ei tässä nyt ole neuvottu ketään.
        Jokaisella olkoon oikeus mielipiteeseensä.
        Ja minkä sille voi, jos kaipaa varattua. Teot ne ratkaisee.


    • tummamiäs

      Ihan samaa olen ajatellut ja tuntenut. Tunteetikans hiipuvat päivittäin ja mielestäni se on
      hyvä asia. Aikansa kutakin.

      • hyvävaihuono

        Pidän kyllä paljonkin hänestä, mutta jos ei onnistu niin ei onnistu :(


    • elämäävaineisenkummempaa

      Hän, tumma mies ei ole kiinnostunut ja se siitä. Sen pituinen se stoori, sellaista sattuu.
      Turhaa haaveilua ja aika mennä eteenpäin. Hänelle vaan hyvää jatkoa ja olkoon onnellinen siellä, missä onkaan. Kaunis muisto jäi siltikin, symppis oli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe