MV Lehden lukijoiden koulutustaso

Antitrusti

16% ammattikoulu
8% opistotaso
75% peruskoulun 9 luokkaa
1% peruskoulun 10 luokkaa

No ei ihme

Lähde:stat2016

42

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylioppilas_Larvanto

      Mitäs tällä tiedolla tehdään?

      • Antitrusti

        hyödyllistä tilastotietoa tietenkin


    • josflaksikävis
      • Antitrusti

        Kylläpä taas kalikka kalahti, otappa ruokasoodaa tohon sun angstiin.


      • ihanaunelma

      • haiseekonenään

      • Antitrusti

        Kylläpä nyt vajakkiin kolahtaa, kaikki osuu.


      • Vilosoohvi
        Antitrusti kirjoitti:

        Kylläpä nyt vajakkiin kolahtaa, kaikki osuu.

        Vajakki. Hauskaa tämä nyky-suomi vajakkeineen, musuineen, rajakkeineen ja mokuttamisineen. Mahtaa olla tulevaisuudessa tutkijoilla ihmettelemistä tämän nykykielen kanssa.

        Oma veikkaukseni on, että vuodet 2010-2020 tullaan muistamaan ns. pölhöpopulismin kulta-aikana. Oli Soinia, persuja, Trumppia, brexittiä, jotka vastustivat kaikkea ilman uskottavaa vaihtoehtoa. Internetin tuoma tiedonvälityksen nopeus oli yhtenä suurena mahdollistajana asioiden globaalissa jakelussa. Samalla kun länsimainen velaksieläminen veteli viimeisiään, globalisaation kelkasta pudonneet turvautuivat näihin vihaisiin ja kaikesta ongelman tehneisiin menneisyyden kannattajiin. Maailma kuitenkin menee koko ajan eteenpäin, ja nämä pölhöpopulismin edusjoukot vaikenevat parissa vuodessa, kun yhteiskunnan tukien maksusta tulee taas varmuus ja kaupasta saa kaljaa.

        Tällaista se on elämä. Välillä ollaan yhdessä viisaampia ja välillä tyhmempiä. Nyt ollaan vähän tyhmempiä, kun tutkimusten mukaan populistien ajamat asiat eivät hyödytä edes heitä itseään. Mutta pääasiahan onkin, että saa vastustaa.


      • Yxhullu

        Älyllinen rappio = MV


    • mahtavaaaaaaa

      MV-lehti on mahtava lehti! Kaikkien kannattaa tutustua ja lukea kannesta kanteen!

      • 3ddd33

        Sönkkiläisetkin lukee sitä tosin salaa kavereilta kotona kaapissa ählypuhelimillaan.


    • mitähelvv

      Yliopiston käynyt DI.

      Mihin mä kuulun.

      • Antitrusti

        Valahtelijoihin


      • tolloo

        Tuupas sanopaan paikanpäälle.


    • hulujusientoimintaa
    • kylmä-totuus

      Suvakkien olematon arvaus joka menee pahasti metsään. MITÄ VITTUA lehteä lukevat niin politikot kuin tuomaritkin niin lääkärit kuin papaitkin.

    • Antitrusti

      Kyllä taas tuli todeksi todistettua. Vajakit vinkuu hädissään.

      • Syöpötelenpötkötellen

      • hopihopiluuseri

      • Antitrusti

        Teen jo vapaaehtoista työtä pylly paljaana. Tirsk!
        Rajakeilla kurjaa ja rasseja rassaan. Tirsk!


    • Tää on niin hauskaa kun idiootit väittelee...

      • aikasjysky


    • Vala_velvoittaa

      Muutamassa kommentissa mainitaan "eivät hyödy itsekkään" Minä en ainakaan etsi mitään "omaa hyötyä" kun vastustan tätä sekasorron edistämistä vaan teen niin koska se on OIKEIN. Oman edun tavoittelijat häipyvät paikalta kun tilanne tiivistyy, samoin kuin nämä meille tulleet rintamakarkurit tekivät omassa kotimaassaan. Alimmainen teko minkä pystyy tekemään, siksi tämä sakka on poistettava Suomesta ettei kyseinen syöpä pääse leviämään tännekkin. Pesäkkeitä on jo havaittavissa...

      • rewqqwerffe

        Mutta otat kyllä vastaan kaikki yhteiskunnan sinulle maksamat tuet?


      • trwtw

        Ovat pienimmästä päästä yhteiskunnan kuppaajia ne jotka jotakin sossutukea tai työttömyyskorvausta nostavat.


      • sossutuet

        Jaa on vai? Ensin roikutettu peruskoulussa 9 vuotta, sitten emiksessa kolme vuotta ja mikään ei maistu. Eikun menolippu somaliaan niin näkisi mistä työ on tehty


    • Suurin osa ei edes tunnistaisi koulun ovea jos sellaisen näkisi. Luku- ja kirjoitustaidottomia juoppoja kaikki.

      • Mieronpurmoonmieroo

        Niinhän ne onkin. Säälittäviä pellejä


      • Puna.Vihreä.Kupla

        Taidat itse olla Lapualla Minnesotahoidos.
        oot pyytäny jotain valvojaa kirjoittamaan sanelusi mukaan, kun on niin kova horkka päällä


      • Mieronpurmoonmieroo

        Soitin äirilles. Se sano notta oot sen takia pihalla kun et koskaan nähny isääs. Soon valitettava totuus


    • tyhmällevastaan

      mikähän sun taso on mahtaa olla aika matala

    • kouluunsiitä

      Peruskoulupohjalta nyt ei paljoakaan ymmärrä. Ei oo kummakaan notta sillä ilimajoen messialla on kannatusta jos joukot on vietävissä kuin pässi narusta.
      Ja sitten vielä ihmettelette kun matut viää naiset, työpaikat, sossutuet ja polokupyärätkin. Menisittä kouluun niin saisitta eres opintotuet

    • ertrertr

      Tutkittu juttu: Koulutustaso ei juurikaan korreloi älykkyden tai viisauden, ja varsinkaan arkipäivän viisauden kanssa. En tiedä aloittajan koulutustasoa, mutta heikon älykkyystason huomaa selkeästi.

      • Boornnegroo

        Aloittaja on "rikastetun" suwakin rakkauslapsi, kysyi äiteeltään; olisko sulla näyttää kuvaa ISIStäni? No suwakkiäitee avasi pöyrälle Somalian kartan.
        - se kyllä osaltaan selittää ton alhaisen älykkyyden.


      • MrJuha82outolintu

        Lapset menkää nukkumaan.


      • taidatitteollavähä

        Olet väärässä. Koulutus on kuitenkin yksi ihan hyvä mittari älykkyydelle.

        Millä mittaat älykkyyttä, sillä sitä on monella tasolla? Varmaan on olemassa ns. maalaisjärki, kun jotkut on sosiaalisesti älykkäitä ja toiset matemaattisesti älykkäitä.


    • korkeakoulutettu_77

      tyhmäthän niitä juttuja lukee ja vielä tyhmemmät uskovat

      • todettuon

        Viksu omaa sen verran lähdekritiikkiä ja tajuaa luettuaan mitä voi uskoa ja mitä ei.

        Suomalaiseen massamediaan ei ole enää yhtään uskoa jäljellä.


      • TulejärkiisiSuomalainen

    • uutisvuoto44

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe