Kenelle kuuluu uskonnon vapaus ?

Tosiuskova

Lisääntyvässä määrässä näillä sivuilla mitätöidään Raamattuun perustuvia
totuuksia.Lukemattomat sekaantujat esittävät luulojaan faktoina,vaikka ne
eivät edes ole lähelläkään mitä pyhissä kirjoituksissa esiintyy.Yleinen virhe
on suoranainen väärentely pelastuksesta.Monet järjestäytyneet lahkot ja
"lohkot" yrittävät selittää ihmisten pelastuvat juuri nyt,ja muka syntyvät
uudestaan NYT meidän aikanamme,sitä ei oppia ei Raamattu tue ollenkaan.
Ensiksi on Kuninkaan palattava ottamaan maapallon hallinta,vasta sen jälkeen
asiat alkavat kehittyä parempaan tulevaisuuteen ihmiskunnalle.Siitäkin voi olla
eri mieltä mutta se on todistettava Raamatulla eikä omilla luuloilla.

8

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskonnonvapaus kuuluu kaikille yksilöille sillä alueella, missä sellainen vallitsee. Kuten itse käsitteestä pitäisi käydä vastaansanomattomasti ilmi, niin kenenkään käsityksillä "Raamatun totuuksista" ei ole mitään merkitystä tämän asian suhteen, vaan kukin on siis täysin vapaa muodostamaan omat uskonnolliset näkemyksensä tuostakin asiasta tai jättämään ne muodostamatta aivan itse.

    • Mainittakoon esimerkki absurdista uskonnonvapautta koskevasta väärinkäsityksestä tuolta Profetiat-palstalta. Siellä tuppaa esiintymään vähän väliä sellaista näkemystä, että uskonnonvapaus tarkoittaa vain kristittyjen uskonnon vapautta. Tuollainen ajattelu on tietysti perusteettomana ja lain tarkoittaman uskonnonvapauden vastaisena typerää, röyhkeää ja syrjivää.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Uskonnonvapaus
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Uskonnonvapauslaki

    • uskonnonvapaus kuuluu uskovaiselle, silloin kun uskovainen haluaa julistaa sanaa.

      muille se ei kuulu, varsinkaan heille jotka eivät jaksaisi millään kuunnella kadulla hihhulin höpinöitä käydessään K-paupassa ostamassa jauhenlihaa ja tarjouskananmunia.

    • tunnustaa

      Uskonnonvapaus on jännä termi. Uskonto kun lähtökohtaisesti kahlitsee ihmistä valtaansa joka pahimmillaan johtaa hyväksikäyttöön.

      • e4t4gt

        Totta , kun uskonnot on vääristelty kauas alkuperäisestä sanomastaan jotta ihmiset olisivat orjia valtaapitäville.


      • Uskonto muodostuu samoin uskovien yhteisöstä. Ei siinä sen kummemasta ole kysymys. Tässä mielessä myös kristinusko on uskonto, koska se koostuu niistä, jotka uskovat Jeesuksen Kristuksen olevan Jumalan Poika.


    • lollzp99

      Kaikille se kuuluu.

      Viralliset uskonnot on ok ja luonto.

    • virallinenko

      Mitä tarkoitat virallisilla uskonnoilla? Mikä on epävirallista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe