Asentoja joissa penis tuntuu paksummalta?

hoikka-joka-paikasta

Joka paikassa sanotaan nykyään, että peniksen paksuus merkitsee enemmän kuin pituus. Kertokaa naiset asentoja tai muita vinkkejä, joissa penis tuntuu paksummalta? Yksi asento se, että nainen laittaa lähetyssaarnaajassa jalat yhteen, mutta muuta en tiedä eikä tämäkään oikein ole mielestäni hyvä asento. Kivempaa on kun naisella on jalat levällään.

5

897

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LucyInTheSky

      Kyljellään lusikka-asennossa ainakin tuntuu paksummalta. Minusta tosin parempi keino on laittaa naiselle (eli minulle, olen siis itse nainen) dildo tai muu vastaava suoleen, niin pillussakin tuntuu täydemmältä.

      • alle10

        Hoikkakullisena on puolison kanssa etsiskelty asentoja, joissa kulli tuntuu isommalta. Kaikki jalat yhdessä asennot ainakin kelpaavat naiselleni, koska pillu on silloin tiukempi. Vatsallaan ja takaapäin osuu hänen mielestään hyvään kohtaan ja silloin ei paksuudellakaan ole niin paljon merkitystä.
        Joidenkin naisten mielestä kullini oli jopa parempi, koska anaaliyhdynnässä iso kulli on huonompi. En oikein ymmärrä dildon käyttöä, kun voisit ottaa miehen kullinkin peräaukkoosi. Mieskin voisi saada tosi tiukkaa, joka on meille pienikullisille aika harvinaista. Joitakin tosi tiukkapilluisiakin naisia on, mutta eihän sitä tiedä ellei pääse kokeilemaan.
        Klitoriksen hieronta säätää pillua paljonkin pienemmäksi, joten ei se tuntemus aina ole ihan miehen peniksen koonkaan varassa.


    • Paksuamammalle

      Pumppaat sen ja sen jälkeen kalurengas...

    • Kiristinmies

      En tiedä asennosta mutta itse käytän jotain kiristintä kalun ja pallien juuressa. Esim maitotölkistä leikkaan soiron jonka kieputan pallien juuren ympäri ja maalarinteipillä tiukkaan kiinni. Viisi senttiä leveä soiro jo mukavasti palleissa tuntuu, ja seisooooo

    • takaapäinonihquu

      Täh??? eikun takaapäin ja tyynyjä vatsan alle, niin että peppu nousee pystyyn ja siitä sitten. Muista klitta, sillä se on tärkeä …

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe