Ensimmäinen päänsiirtoleikkaus tosiasia

kaksoiselämää

Pian tehdään historiaa:
Venäläisen insinöörin pää siirretään uuteen ruumiiseen!
Harvinaisesta ja kuolemaan johtavasta lihasrappeumasairaudesta kärsivä mies on antanut suostumuksensa tähän vaaralliseen leikkaukseen.
Se tulee kestämään kaksi vuorokautta ja sen jälkeen potilasta pidetään koomassa kuukauden, jotta paraneminen voisi alkaa kaikessa rauhassa.

Meille se on täysin uusi uutinen, mutta Venäjällä siitä on ollut viitteitä jo pitemmän aikaa:
Kansa on kiinnittänyt huomionsa siihen seikkaan, että kaikki Putinia muistuttavat miehet ovat hävinneet katukuvasta ja ilmeisesti kuljetettu Kremlin kellareihin.
Presidentti Putinin valtakausi tullee jatkumaan vähintään 800 vuotta...

4

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vladimir-putti-pää

Pää riippuu ja roikkuu siitä seikasta, tekeekö siirron sähköinsinööri, vai ukrainalaissyntyinen ydinvoimalainsinööri vai krim-inaalinen lääkäri? Yli pään millainen kokoonpano on operatiivinen ryhmä?
      Onko päätä säilytetty kremlin kellareissa oikeaoppisessa kosteudessa, mitä vuosimallia irto pää on? Stalin vai Lenin mallinen?

• Lotenaa

Tämän vuoden Tiede-lehdessä oli varsin tarkka kuvaus päänsiirrosta, sen teknisestä toteuttamisesta sekä jälkihoidosta. Tieto oli todellinen vallankumous lääketieteen historiassa. Erittäin vaikeaa päänsiirto on, jokainen voi tutkia anatomiaa mitä kaikkea ihmisruumiin elintoimintoja pää - aivot hallitsevat.

Järkevästi ajatellessa, ihmisille tehtävät elinsiirrot ovat usein jo "vanhaa kauraa". JOkainen voi miettiä mitä kaikkea elinsiirtoja on jo tehty, siirrännäisen saaneet henkilöt voivat hyvin siirron jälkeen.

Onnea tiedemiehille kaikilla osa-alueilla, tulokset tulevat meidän kaikkien hyödyksi.

• Kyllä harmittaisi pitää vanha naama uudessa nuoressa kropassa.

• Ei.stemmaa.tämäkään

Entä nuoren ihmisen pää rypistyneessä kropassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      66
      3982
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      15
      2087
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      6
      1857
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1204
    5. 27
      1199
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      9
      875
    7. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      70
      818
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      40
      774
    9. Tuntuu että sulla on uusi ihastus

Toivottavasti vain harhailen.
      Ikävä
      38
      680
    10. Peuran liikenne ajovaloissa

Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup
      Ähtäri
      24
      664
    Aihe