Kyseinen firma myy henkilöautoihin halpoja sähköosia jotka ei edes toimi.
Pyysivät lähettämään vialliset osat heille takaisin mutta eivät suostu palauttamaan rahojani takaisin
Vaikka osilla on vuoden takuu.
Heidän takuu ohjeissa lukee että autokorjaamon täytyy todistaa onko varaosa asennettu oikein!!
Eli jos asennat osan itse niin ei ole mitään takuuta.
Kyseisiä sähköosia ei voi edes asentaa väärin koska liitin ei käy kuin yksinpäin.
kannattaako tuommoisesta kusetus firmasta ostaa yhtään mitään.
Olen kysellyt useamman kuukauden ajan rahojani takaisin mutta viesteihini ei vastata ollenkaan.
Mulla oli ainakin viimeinen kerta asioida kyseisessä firmassa.
nimark oy myy kelvottomia varaosia
6
5105
Vastaukset
- Anonyymi
Oisit lähettänyt sen osan niille ja ne ois varmasti lähettänyt uuden. Sähköosia ei yleensä varaosaliikkeet ota takaisin vaikkei sitä olisi asiakkaan mukaan käytetty. Jotkut liikkeet eivät palauta rahoja jos kauppa on tehty ja osa kunnossa. Yleensä tällaisessa tapauksessa saat ostaa osan hinnan arvosta muita tuotteita.
- Anonyymi
Tämä firma kanattaa kiertää kaukaa. Lähettivät ilmastoinnin osia jotka eivät sopineet
autoon. Kehoittivat palauttamaan osat mutta eivät hyväksy palautusta kun
laatikoihin oli liimattu tarroja, siis posti liimasi tietenkin osoitetarran.
Tällaisesta huijarifirmasta on tehtävä tutkintapyyntö jos mistä. Kannattaa muistaa
nimi Nimark jos ei halua tulla huijatuksi. Ja vielä kerran Nimark jo haluat pettyä! - Anonyymi
Samoja huonoja kokemuksia nimarkista. Ylimielinen asenne. Huonolaatuisen varaosan vaihto ei onnistu, ei myöskään hinnan alennus. Tietääpähän vastaisuudessa välttää asiointia nimarkilla..
- Anonyymi
Itse käytän nimarkkia korjaamoni varaosahankintoihin ja kaikki on toiminut hyvin jo monta vuotta.
- Anonyymi
ei vakuuta
- Anonyymi
Ainakin Skoda Octavian monitoimiviikset toimivat. Ei mitään moittimista. Hinta oli seitsemäsosa alkuperäisen hinnasta.
Korjaamo epäili, etteivät toimi ollenkaan mutta yllättyivät positiivisesti. Aika tietenkin näyttää tuotteen kestävyyden. Täysin identtinen ulkonäkö alkuperäiseen nähden.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823596Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735