nimark oy myy kelvottomia varaosia

varaosatakuu

Kyseinen firma myy henkilöautoihin halpoja sähköosia jotka ei edes toimi.
Pyysivät lähettämään vialliset osat heille takaisin mutta eivät suostu palauttamaan rahojani takaisin
Vaikka osilla on vuoden takuu.
Heidän takuu ohjeissa lukee että autokorjaamon täytyy todistaa onko varaosa asennettu oikein!!
Eli jos asennat osan itse niin ei ole mitään takuuta.
Kyseisiä sähköosia ei voi edes asentaa väärin koska liitin ei käy kuin yksinpäin.
kannattaako tuommoisesta kusetus firmasta ostaa yhtään mitään.
Olen kysellyt useamman kuukauden ajan rahojani takaisin mutta viesteihini ei vastata ollenkaan.
Mulla oli ainakin viimeinen kerta asioida kyseisessä firmassa.

6

5105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oisit lähettänyt sen osan niille ja ne ois varmasti lähettänyt uuden. Sähköosia ei yleensä varaosaliikkeet ota takaisin vaikkei sitä olisi asiakkaan mukaan käytetty. Jotkut liikkeet eivät palauta rahoja jos kauppa on tehty ja osa kunnossa. Yleensä tällaisessa tapauksessa saat ostaa osan hinnan arvosta muita tuotteita.

• Anonyymi

Tämä firma kanattaa kiertää kaukaa. Lähettivät ilmastoinnin osia jotka eivät sopineet
      autoon. Kehoittivat palauttamaan osat mutta eivät hyväksy palautusta kun
      laatikoihin oli liimattu tarroja, siis posti liimasi tietenkin osoitetarran.
      Tällaisesta huijarifirmasta on tehtävä tutkintapyyntö jos mistä. Kannattaa muistaa
      nimi Nimark jos ei halua tulla huijatuksi. Ja vielä kerran Nimark jo haluat pettyä!

• Anonyymi

Samoja huonoja kokemuksia nimarkista. Ylimielinen asenne. Huonolaatuisen varaosan vaihto ei onnistu, ei myöskään hinnan alennus. Tietääpähän vastaisuudessa välttää asiointia nimarkilla..

• Anonyymi

Itse käytän nimarkkia korjaamoni varaosahankintoihin ja kaikki on toiminut hyvin jo monta vuotta.

• Anonyymi

ei vakuuta

• Anonyymi

Ainakin Skoda Octavian monitoimiviikset toimivat. Ei mitään moittimista. Hinta oli seitsemäsosa alkuperäisen hinnasta.
        Korjaamo epäili, etteivät toimi ollenkaan mutta yllättyivät positiivisesti. Aika tietenkin näyttää tuotteen kestävyyden. Täysin identtinen ulkonäkö alkuperäiseen nähden.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      82
      3596
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1792
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1075
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe