Hei!
Minulla on muutamia kysymyksiä koskien poikien murrosiän joudutushoitoa, testosteroni injektioilla.
1. Kuinka vanha täytyy olla että kyseisen hoidon voi aloittaa? 14? 15?
2. Missä tapauksissa lääkäri määräisi tämmöisen reseptin?
3. Kuinka nopeasti ensimmäisen piikin jälkeen murrosiän merkit alkavat näkyä.
4. Jos poika on jo 15 ja hänen murrosikä on alkanut, mutta on jäljessä kehityksessä ja tämä haittaa häntä, voiko kuurin aloittaa.
5. Jos tämä kuuri aloitetaan, kauanko murrosikä kestää? Eli jos se aloitetaan esim. 15v pojalle loppuuko murrosikä jo 17v vai jatkuuko 19v asti?
Toivottavasti vastaisitte mahdollisimman pian kysymyksiin jos tiedätte vastauksen.
Kertokaa kokemuksia ja tietoa jos teille tai tiedätte jonkun jolle on annettu pistoksia.
Kiitos!
Joudutushoito
joudutushoito
3
208
Vastaukset
- Äiti---
Kysymäsi asiat riippuvat siitä, kuinka murrosiän myöhäisyys ilmenee. Eli kuinka asia ilmenee?
- joudutushoito
En aivan ymmärrä mitä tarkoitat. Tarkoitatko miten poika suhtautuu asiaan vai mitä?
- joudutushoito
Ei kun aivan. Nyt ymmärsin. LOL. aivokatkos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?485958Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki613595- 1862769
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t152735mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132319- 342287
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/182077- 181935
- 1481409
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2821344