Hei!
Minulla on muutamia kysymyksiä koskien poikien murrosiän joudutushoitoa, testosteroni injektioilla.
1. Kuinka vanha täytyy olla että kyseisen hoidon voi aloittaa? 14? 15?
2. Missä tapauksissa lääkäri määräisi tämmöisen reseptin?
3. Kuinka nopeasti ensimmäisen piikin jälkeen murrosiän merkit alkavat näkyä.
4. Jos poika on jo 15 ja hänen murrosikä on alkanut, mutta on jäljessä kehityksessä ja tämä haittaa häntä, voiko kuurin aloittaa.
5. Jos tämä kuuri aloitetaan, kauanko murrosikä kestää? Eli jos se aloitetaan esim. 15v pojalle loppuuko murrosikä jo 17v vai jatkuuko 19v asti?
Toivottavasti vastaisitte mahdollisimman pian kysymyksiin jos tiedätte vastauksen.
Kertokaa kokemuksia ja tietoa jos teille tai tiedätte jonkun jolle on annettu pistoksia.
Kiitos!
Joudutushoito
joudutushoito
3
175
Vastaukset
- Äiti---
Kysymäsi asiat riippuvat siitä, kuinka murrosiän myöhäisyys ilmenee. Eli kuinka asia ilmenee?
- joudutushoito
En aivan ymmärrä mitä tarkoitat. Tarkoitatko miten poika suhtautuu asiaan vai mitä?
- joudutushoito
Ei kun aivan. Nyt ymmärsin. LOL. aivokatkos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344511Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092314- 641538
- 571289
- 2611167
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1371140Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101026Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49876Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast33838Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39800