Aika on suhteellista juopotellessa

Oulun_mies

Luin jostain säännölisesti alkoholia käyttäneen ajatuksia siitä että ajan saa hidastumaan tissuttelemalla alkoholipitoista juomaa.
Einsteinin teorian käytäntö toteutuu juopottelun ohessa.Ensin aika hidastuu,sitten se nopeutuu ja lopulta aikaa ei ilmene muulla tavalla kuin että juoman myynti on sidottu kellonaikaan ja sitä ei jossain vaiheessa voi enää ostaa.

18

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiljainen.kostaja_

      Elän siis pidempään.

    • Olet.väärässä

      Aika hidastuu, jos pystyt juopottelemaan miltei valon nopeuden vauhdissa. Pystytkö?

      Asia on juuri päinvastoin. Aika matelee, kun olet selvinpäin jossakin raflassa juoppokuskina, mutta kun päätät, että menettekin taksilla kotiin valomerkin jälkeen ja alat itsekin juomaan, niin aikahan alkaa kiitämään.

    • Miksi Oulu on nopeasti vilkaistuna vuodesta toiseen erittäin vahvasti edustettuna tämmöisellä palstalla?

      • Nääs.päivää

        Valehtelun voimalla. Voinhan minäkin kertoa, että olen Oulusta ja sinä ajattelet, että "Herran Jumala, tuokin tyyppi on Oulusta"


      • Nääs.päivää kirjoitti:

        Valehtelun voimalla. Voinhan minäkin kertoa, että olen Oulusta ja sinä ajattelet, että "Herran Jumala, tuokin tyyppi on Oulusta"

        Eikö äiti ole opettanut että valehtelu on rumaa?


      • Nääs.päivää
        sauna_timppa kirjoitti:

        Eikö äiti ole opettanut että valehtelu on rumaa?

        Eikö äiti ole opettanut, että useimmat ihmiset valehtelevat? Varsinkin juoppopalstoilla.


      • Nääs.päivää kirjoitti:

        Eikö äiti ole opettanut, että useimmat ihmiset valehtelevat? Varsinkin juoppopalstoilla.

        Meillä taitaa olla eri äiti kun ei minulle mitään tämmöisistä palstoista ja juopoista äiti jauhanut


      • Nääs.päivää
        sauna_timppa kirjoitti:

        Meillä taitaa olla eri äiti kun ei minulle mitään tämmöisistä palstoista ja juopoista äiti jauhanut

        Meillä on eri äidit. Pitää paikkansa.


      • Oulun_mies


      • Legendaako.vain
        sauna_timppa kirjoitti:

        Tänne on aina pesiytynyt ihme hörhöjä jotka elää omissa maailmoissa

        Osaavatko kaikki oululaiset todellakin joikata?


      • Legendaako.vain kirjoitti:

        Osaavatko kaikki oululaiset todellakin joikata?

        Riippuen humalatilan vahvuudesta


    • hiljainen.kostaja__

      Palstan ehdoton eliitti todellakin on oulusta. Kylmis, santtu, oulun mies ja tietenkin minä palstan selkäranka hinljainen.kostaja. Itse en olisi koskaan jäänyt palstalle, jos Kylmis ei olisi täällä ja kylmis on myös vetyänyt palstalle santun, joten suurin yksittäinen syy palstan suureen oululaisten edustukseen on Kylmiksen magneettimainen vetovoima.

      • Oulun_mies

        En tiedä miten sen yksinketaisesti kerron ja sitähän ei tarvitse kertoa koska aiana joku josssain,mmärrät mikä on meidän oululaisten perusluonne,eli tiedät että olemme ja kirjoitamme jatkossa jos paska lopuu ja saamme tilaa.
        Hiljainen kostaja on asiaa ja sormeni jostain syysstä alkaa hyytymään.Lähden katsomaa,josLEFFAAillaalla?


    • paska_kaupunni

      Asuuhan perseenhaju ja marolofikin oulussa.

      Pohjoisen valkeassa kaupungissa on jotain pahasti vialla.

      • Radio.päässä

        Asuuko maroolofi ent. Oolofi Oulussa?


      • hiljainen.kostaja__

        Tiesin missä perseenhaju asuu, mutta en sisällyttänyt tullista tullutta oululaisten eliittijoukkoon. PH on muuttanut raahesta Ouluun ryyppäämään. Ei siinä mitään, ihan hyvä paikka tämä on ryypätä.


    • Nivustenhaju

      Kaikki pahimmat hörhöt asuvat Oulussa, koska sinne ei aurinko paista, kun 2kk vuodessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe