Aika on suhteellista juopotellessa

Oulun_mies

Luin jostain säännölisesti alkoholia käyttäneen ajatuksia siitä että ajan saa hidastumaan tissuttelemalla alkoholipitoista juomaa.
Einsteinin teorian käytäntö toteutuu juopottelun ohessa.Ensin aika hidastuu,sitten se nopeutuu ja lopulta aikaa ei ilmene muulla tavalla kuin että juoman myynti on sidottu kellonaikaan ja sitä ei jossain vaiheessa voi enää ostaa.

18

238

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiljainen.kostaja_

Elän siis pidempään.

• Olet.väärässä

Aika hidastuu, jos pystyt juopottelemaan miltei valon nopeuden vauhdissa. Pystytkö?

Asia on juuri päinvastoin. Aika matelee, kun olet selvinpäin jossakin raflassa juoppokuskina, mutta kun päätät, että menettekin taksilla kotiin valomerkin jälkeen ja alat itsekin juomaan, niin aikahan alkaa kiitämään.

• Miksi Oulu on nopeasti vilkaistuna vuodesta toiseen erittäin vahvasti edustettuna tämmöisellä palstalla?

• Nääs.päivää

Valehtelun voimalla. Voinhan minäkin kertoa, että olen Oulusta ja sinä ajattelet, että "Herran Jumala, tuokin tyyppi on Oulusta"

• Nääs.päivää kirjoitti:

Valehtelun voimalla. Voinhan minäkin kertoa, että olen Oulusta ja sinä ajattelet, että "Herran Jumala, tuokin tyyppi on Oulusta"

Eikö äiti ole opettanut että valehtelu on rumaa?

• Nääs.päivää
        sauna_timppa kirjoitti:

Eikö äiti ole opettanut että valehtelu on rumaa?

Eikö äiti ole opettanut, että useimmat ihmiset valehtelevat? Varsinkin juoppopalstoilla.

• Nääs.päivää kirjoitti:

Eikö äiti ole opettanut, että useimmat ihmiset valehtelevat? Varsinkin juoppopalstoilla.

Meillä taitaa olla eri äiti kun ei minulle mitään tämmöisistä palstoista ja juopoista äiti jauhanut

• Nääs.päivää
        sauna_timppa kirjoitti:

Meillä taitaa olla eri äiti kun ei minulle mitään tämmöisistä palstoista ja juopoista äiti jauhanut

Meillä on eri äidit. Pitää paikkansa.

• Oulun_mies

• Legendaako.vain
        sauna_timppa kirjoitti:

Tänne on aina pesiytynyt ihme hörhöjä jotka elää omissa maailmoissa

Osaavatko kaikki oululaiset todellakin joikata?

• Legendaako.vain kirjoitti:

Osaavatko kaikki oululaiset todellakin joikata?

Riippuen humalatilan vahvuudesta

• hiljainen.kostaja__

Palstan ehdoton eliitti todellakin on oulusta. Kylmis, santtu, oulun mies ja tietenkin minä palstan selkäranka hinljainen.kostaja. Itse en olisi koskaan jäänyt palstalle, jos Kylmis ei olisi täällä ja kylmis on myös vetyänyt palstalle santun, joten suurin yksittäinen syy palstan suureen oululaisten edustukseen on Kylmiksen magneettimainen vetovoima.

• Oulun_mies

En tiedä miten sen yksinketaisesti kerron ja sitähän ei tarvitse kertoa koska aiana joku josssain,mmärrät mikä on meidän oululaisten perusluonne,eli tiedät että olemme ja kirjoitamme jatkossa jos paska lopuu ja saamme tilaa.
        Hiljainen kostaja on asiaa ja sormeni jostain syysstä alkaa hyytymään.Lähden katsomaa,josLEFFAAillaalla?

• paska_kaupunni

Asuuhan perseenhaju ja marolofikin oulussa.

Pohjoisen valkeassa kaupungissa on jotain pahasti vialla.

• Radio.päässä

Asuuko maroolofi ent. Oolofi Oulussa?

• hiljainen.kostaja__

Tiesin missä perseenhaju asuu, mutta en sisällyttänyt tullista tullutta oululaisten eliittijoukkoon. PH on muuttanut raahesta Ouluun ryyppäämään. Ei siinä mitään, ihan hyvä paikka tämä on ryypätä.

• Nivustenhaju

Kaikki pahimmat hörhöt asuvat Oulussa, koska sinne ei aurinko paista, kun 2kk vuodessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1610
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      832
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      129
      578
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe