Kävinpä auditoimassa Kären baarin, ABC:n ja pari muuta paikkaa tänään. Eipä näkynyt eikä kuulunut, vaikka olin korva tarkkana, sellaista ukkokööriä joka olisi keskustellut Lieksa sivulle tulevista asioista. Sitäkään nuorempaa kirjuria ei näkynyt. Sen sijaan näin vanhan koulukaverin jota en ole nähnyt melkein viiteenkymmeneen vuoteen.
Kyläkierros
14
350
Vastaukset
- Diggergirl
Mulukkumarttojako kaepailet,lie olleet jossain toisessa kahvilassa.
- ässään.sitten
Nämä ko. martat ovat vallanneet sittarin kahvilan, ei sinne tavan ihminen ainakaan aamulla sovi.
- hissanmaikk
Sinä itse olet kamuttaja älä tule tänne lässyttämään vaan hae hoitoon itsesi kamuttaja.
Niin en minä ole monta, olen vaan yksi vanha ukkeli Pielisjärveltä lähtöisin.
- AsuntoVaara
Kannattaisi varmaa käydä kulmilla hieman useampaan jos ei koulukaveria nähnyt 50vuoteen !
Kaikki LUOKKAKOKUKSET ovat tainneet jäädä väliin ?- rotestimökinpoika
Jopas jotain, tuota en ajatellutkaan.
- Pipipipion
Jospa kävisit terkkarilla, siellä ne minun kaverit on.
En tiedä onko montakaan minun kansakoulukaveria enää hengissä, ei taida olla.
Siihen aikaan ei vielä puhuttukaan peruskoulusta.- vuokatineinoeno
tapasin martat sittarin baarista. Teemat oli selvillä. Jarkko norsunluutornissa ja Tero lähössä.
- IteKinnunen
Minusta on todella harmi ettei ihmiset ole juuri kiinnostuneita luokkakokouksista ja siitä että miten kavereilla menee nykyään !
Itse kävin katsomassa elokuvan jossa kaverit tapasivat toisiaan monen vuoden jälkeen ja kaikilla oli niin mukavaa !- olkoot.poissa
Kävin toissakesänä luokkakokouksessa, mutta ei paikkakunnalla asuvat, mielestään "paremmat" ihmiset vaivautuneet tulemaan.
Eipä ole mennyt kaikki niin kuin elokuvissa. Ei ole ollut elämä pelkkää juhlaa, se on
ollut ruusuilla tanssimista. Piikikkäiden. Enpä kovasti kaipaa sen aikaisia koulukiusaajia, tosin muutama on jo Mähkönkankaassa. Reilu vuosi sitten soittelin
varmaan toistakymmentä puhelua entisille koulukavereille, eipä ole tullut kuin pari soittoa takaisin. Että silleen. Tuskin olen mielestäni sen parempi kuin muutkaan.
- jokutolokkukuitennii
Voe veikkonen, eihän nuo vanahat luokkakaverit etes tervehi, niin mitävarten niitä pitäs vielä häiritä jollain kokoontumiskutsulla? Varmaan sanosivat, jotta kokoonnu yksinäs!
En minäkään ole käynyt yksissäkään kokoontumisissa, enkä aio mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664