Airpro cabin crew 2016 kakkoshaastattelufiiliksiä

Haastateltu

2. haastattelussa käyty. Mukavat haastattelijat oli, vaikka jännitin niin, että vatsa oli kipeä. Nyt vaan odotellaan, mitä päättävät.

Unohdin kysyä, että paljonko hakijoita oli ja paljonko kurssille otetaan. Tietääkö/kysyikö kukaan?

11

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Airpp

      Ainakin ekassa haastattelussa puhuttiin, että hakijoita reilu 300 hlö yhteensä airprolle ja n. 10-15 otetaan kurssille.

    • Aiinooo

      Tuille palkataan 20-40 ei ollut vielä varmuutta tuleeko kaksi vai yksi kurssi, ja thomasille noin 20.

      Minkälainen oli 2.vaiheen haastattelu? Oliko pääasiassa millä kielellä? Olitko Tuilla vai Thomasilla?

    • Haastateltu

      Thomasille. Englanniksi ja ruotsiksi pari kysymystä.

    • Haastateltu

      Hylky tuli. Onneksi. Olin jo päättänyt kieltäytyä, jos tarjoavat paikkaa.

    • sädexxx

      Läpi mene? Nyt on helpottunut olo!. Miten hyvin uudet pääsee lentämään thaimaaseen? Onko thaimaassa joku firman lääkäri jos tulee vaikka kipeäksi eikä pääse lennolle niin voiko sitten jäädä odottamaan seuraavan viikon lentoa suomeen?

      • näinpäjuuri

        Kiinnostaako sinua enemmän se työ vai Thaimaassa oleilu?
        Tiedän pari todella hyvää tyyppiä, jotka karsiutuivat jo 1. vaiheessa Vaikea usko, että kursseille valittujen taso olisi tämä.
        Näköjään on liikkeellä myös niitä, jotka olivat miettineet kieltäytyvänsä, jos tulisivat valituiksi. Veitte varmaan 2. haastattelupaikan joltakulta, joka oikeasti olisi ollut valmis sitoutumaan työhön.


      • Juurikinnäin

        Airprolla merkkaa ainoastaan sujuva kielitaito ja siinä kaikki mitä vaaditaan.


      • gfcv

        "Onko thaimaassa joku firman lääkäri jos tulee vaikka kipeäksi eikä pääse lennolle niin voiko sitten jäädä odottamaan seuraavan viikon lentoa suomeen?"

        Kyllä lennoilla kuljetetaan hyvin sairaitakin, joten kotiin pääsee saman tien. Jos tulet niin sairaaksi, ettei voida ottaa lentokoneeseen, ylimääräisestä viikosta Thaimaassa ei ole iloa.


    • Haastateltu

      Ymmärsin, että ainakin Thomas Cookilla lentoja Thaimaaseen on vähän.

      Itse tein lopulliset päätelmät työstä 2. haastattelun jälkeen. Liikaa poissaoloa kotoa, ei lentoetuja eikä juuri toiveita vakinaistamisesta. Siksi ei haitannut, ettei paikka auennut.

      • arkikoittaa

        Lentoyhtiöt elävät päivän tai korkeintaan kuukauden kerrallaan. Siinä ei voi vakinaistamista luvata kenellekään. Tänään ei tiedä, onko lentoyhtiötä vuoden kuluttua olemassakaan.

        Aika itsestään selvää luulisi olevan, että lentohenkilöstön työajat ovat epämukavat ja vaativat paljon poissaoloa kotoa.

        Lomaviikot Thaimaassa voi työn puitteissa unohtaa.

        Työ on raskasta, työajat epämukavat ja palkka huono. Tulevaisuus epävarma. Mutta koulutus on lyhyt, joten voi sitä kokeilla paremman tekemisen puutteessa.


    • Haastateltu

      On eroa epäsäännöllisillä työajoilla ja sillä, että Suomessa oloa vain 8 päivää kuussa. Epäsäännölliset työajat ei haittaa yhtään, mutta mulla ei ole mitään mielenkiintoa viettää aikaa pois perheen luota kokonaan suurinta osaa kuusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe