S.O.O Orimattila, Kiitos toiminnastanne!

IsoKiitos

Esitän kiitokseni ja suuren kunnioitukseni SOO:n Orimattilalais jäsenille siitä että he ovat liittyneet SOO:n ja että ovat täällä tasapainottamassa tilannetta.

Hienoa Toimintaa, Jatkakaa Samaan Malliin!

22

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mammanpoijaat

      Heeeheh. Eippä paljo ole näkynynnä nuita heppuleita katu kuvassa. Ovat varmaan kotona pelänneet peiton alla. Mistä niittä pitäsi kiittää?

      • olet.ollut.piilosa

        Etpä ole tainnut paljon kylillä liikkua kun et ole heitä nähnyt. Olet tainnut olla kotosalla peitonalla piilossa pahalta maailmalta. Kyllä heitä on liikunt kylillä.


    • IsoKiitos

      Hyvä kun pellet lopetti touhunsa. siitäppä vasta iso kiitos.

    • olenylpeäsuvakki

      Tokkopa kannata niitä kiitttää.Munasisivat Orimattilan maineen ja kaikkien mielestä nyt takapajuinen Junttimattila.Vieläpä kutsuivat muun Suomen avuksi lampsimaan kun eivät uskaltaneet yksin 5 reppanaa mennä.Onkohan mikään porukka Orimattilan historiassa saanut niin paljon myötähäpeää mutta toisaalta hilpeyden aihetta kuin tuo selkänsä kääntävä pyllistelevä "soturi"joukko vesipyssyleikkeineen

      • olet.ollut.piilosa

        Juu raukkoja olivatten eipä heistä ollut muuta kuin häpiää Orimattilalle. No sai paikalliset nauraa näitä sotureita kuallakseen.


    • reppanoota

      Hyvä oli myös kirjoitus piturissa kun paikalliset pelkäävät soldiersit ovat onnettomia kavereita joten mitä hyvää teissä on. Ja mitä minä tunnen niin teissä on juuri yhteiskunnan varoja käyttäviä. Työt ei kelpaa. Ressukoita koko joukko.

      • mitä.missä.milloinnnn

        Mikä kirjoitus, milloin oli jne.

        Keksit koko jutun?


      • lisäysssss

        Niin ja käyppäs avuton pelle kertomassa Odinelle face to face tuo sama mitä kirjoitit tännä. SIIHEN SINUSTA MITÄTTÖMYYS EI OLE!


      • avuton.pelle
        lisäysssss kirjoitti:

        Niin ja käyppäs avuton pelle kertomassa Odinelle face to face tuo sama mitä kirjoitit tännä. SIIHEN SINUSTA MITÄTTÖMYYS EI OLE!

        Ketä on odinit? Kerro nimiä.


      • dfghjkjhgfd
        avuton.pelle kirjoitti:

        Ketä on odinit? Kerro nimiä.

        Kysy nimimerkki " repanoota" :lta


      • reppanoota
        avuton.pelle kirjoitti:

        Ketä on odinit? Kerro nimiä.

        Säälittävä on odinille. Kerros miten se face to face voi toteentuu kun te oman pelkonne vuoksi kuljette porukassa. Niin, kyllähän sitä räkä poskella voi toisten selän takana huudella. Kannattaa säälittäviä on odinit ryhmän tutkia tarkemmin olan sanomat tällä viikolla. Siellä on viisaan ihmisen kirjoitus ,ei ole keksitty juttu


      • Kerrohan.lisää
        reppanoota kirjoitti:

        Säälittävä on odinille. Kerros miten se face to face voi toteentuu kun te oman pelkonne vuoksi kuljette porukassa. Niin, kyllähän sitä räkä poskella voi toisten selän takana huudella. Kannattaa säälittäviä on odinit ryhmän tutkia tarkemmin olan sanomat tällä viikolla. Siellä on viisaan ihmisen kirjoitus ,ei ole keksitty juttu

        Minkä päivän lehti ja kenen kirjoitus?


      • lukutoukkako
        Kerrohan.lisää kirjoitti:

        Minkä päivän lehti ja kenen kirjoitus?

        Eipä niitä lehtiä kovin usein ilmesty. Meneppä valitsemaan niistä oikea ja lue pois. Vai eikö teidän keltaisessa koulussa opetettu tarpeeksi hyvin lukemaan.


      • valehtelit.taas
        lukutoukkako kirjoitti:

        Eipä niitä lehtiä kovin usein ilmesty. Meneppä valitsemaan niistä oikea ja lue pois. Vai eikö teidän keltaisessa koulussa opetettu tarpeeksi hyvin lukemaan.

        Tämän viikon lehdissäei ole kyseistä juttua. Olen lehden tilaaja.


      • slaikka.jonesy
        valehtelit.taas kirjoitti:

        Tämän viikon lehdissäei ole kyseistä juttua. Olen lehden tilaaja.

        Vai että oikein tilaaja olet. Salli minun nauraa sinulle. Kuka muu kuin homoseksuaali tilaa olan sanomia. Ei jumankaita neiti. Haluaisitko ottaa yhteyttä minun kulliin?


      • rotta.odinit
        avuton.pelle kirjoitti:

        Ketä on odinit? Kerro nimiä.

        Nyt niitä nimiä arvon kullin lutkuttaja. Vai menikö taas pupujussinpussit väärään osoitteeseen? Ei teistä tai oikeastaan sinusta ole siihen. Pelle porukkaa koko sakki. Hahaa pellet. Te olette niin säälittävää ihmiskunnan saastaa.


    • Herätkää_pahvit

      Orimattilan maine? Voi taivas näitä juttuja...

      • pahvit_herää

        Nyt pitäsi valita nämä pellet vuoden Orimattilaiseksi sillä niin upeaa työtä ne on tehny meidän kaikkien hyväksi.


    • Anonyymi

      Aika nostaa esiin Orimattilan pelastajat. Kiitos vielä kerran S. o. O

      • Anonyymi

        Myös täältä Mallusjoelta kiitos vielä kerran Orimattilan upeille Odineille. On ollut rauhallista ja mukavaa elellä. Ei tarvi pitää tallin ovia lukossa öisin.


    • Anonyymi

      Kiitosta Odineille täältä Virenojaltakin. Oli vaikeaa aikaa mutta hienosti puolustitte Orimattilaa. Mitallin paikka.

      • Anonyymi

        Toivottavasti vielä ehtii. Sama täältä Luhtikylästä vielä isot kiitokset Orimattilan Soldiers Of Odinille. Olette tosi taistelijoita. Anteeksi pikku myöhästyminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe