Moi!
Varmaan väärä aihealue, anteeksi!
Elikkä, jalassani on sellainen vaiva, että en voi kävellä, koska jalkani on niin kipeä "vaivani"(todella paha liila, turvonnut, verinen ja märkivä kynsivallin tulehdus, ja löi varpaan kovaa kivilattiaan, kun lensin pää edellä, koska minut kampattiin, ja nilkkani on myös aina kipeä, näiden takia syön kuudet lääkkeet päivässä) takia, ja epäilen että sielä on hiusmurtuma.
Kaverini sanoi, että voi lainata omia kyynärkeppejään(vai kyynärsauvojaan?), Minulle, että minun ei tarvitse jäädä kotiin.
Äitini sanoi heti että ei ei ei koulussa mitään keppejä käytetä, joko jään kotiin, tai mennään lääkäriin, ja jos joku paha diagnoosi tulee, niin saan ehkä kepit. Yritin selittää, että terkkarikin on yhdelle toiselle tytölle sanonut, että on hyvä kun käyttää kaverini keppejä, vaikka ei ole lääkärintodistusta, mutta vastaus on "Ei jonkun varpaan takia keppejä ole, pyh!!"
Mitä mä teen, pitääkö varata lääkäri ja sitten ostaa kepit, ja jäädä koulusta pois?
Äiti ei anna käyttää keppejä
Riddikulus
1
114
Vastaukset
Anteeksi sekava teksti, kiitos jos luit<3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486008Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki623699Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t162840- 1862779
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132339- 362325
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/182147- 212129
- 1491428
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2871380