Moi!
Varmaan väärä aihealue, anteeksi!
Elikkä, jalassani on sellainen vaiva, että en voi kävellä, koska jalkani on niin kipeä "vaivani"(todella paha liila, turvonnut, verinen ja märkivä kynsivallin tulehdus, ja löi varpaan kovaa kivilattiaan, kun lensin pää edellä, koska minut kampattiin, ja nilkkani on myös aina kipeä, näiden takia syön kuudet lääkkeet päivässä) takia, ja epäilen että sielä on hiusmurtuma.
Kaverini sanoi, että voi lainata omia kyynärkeppejään(vai kyynärsauvojaan?), Minulle, että minun ei tarvitse jäädä kotiin.
Äitini sanoi heti että ei ei ei koulussa mitään keppejä käytetä, joko jään kotiin, tai mennään lääkäriin, ja jos joku paha diagnoosi tulee, niin saan ehkä kepit. Yritin selittää, että terkkarikin on yhdelle toiselle tytölle sanonut, että on hyvä kun käyttää kaverini keppejä, vaikka ei ole lääkärintodistusta, mutta vastaus on "Ei jonkun varpaan takia keppejä ole, pyh!!"
Mitä mä teen, pitääkö varata lääkäri ja sitten ostaa kepit, ja jäädä koulusta pois?
Äiti ei anna käyttää keppejä
Riddikulus
1
118
Vastaukset
Anteeksi sekava teksti, kiitos jos luit<3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272085
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221480Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis661175Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111089Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101077- 88962
- 80819
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681