Kukkiakukkia

Kukkaseppel

Mitä M....Mies harrastaa?

8

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuntosalilla tuli tänään käytyä kaverin kanssa ja eilen olin toisen kaverin kanssa frisbee golfia heittämässä Malminiityn kentällä. Niitä on tullut viime aikoina harrasteråttua säännöllisesti. Mitäs aloittaja harrastaa?

      • Tuntuu pahalle kun ei ole enää yhteyttä siihen mieheen ja se myös kun se oli niin ilkeä kukaan ei ole ollut koskaan mulle niin ilkeä.
        No en tiedä pitääkö kukaan näitä harrastuksena mutta joskus olen jumpannut nyt on ollut kuukausi taukoa, käyn joskus lenkillä kävelemässä tämä ei varsinaisesti harrastus ole mutta tykkään leipoa herkkuja pidän siitä kovasti.
        Sulkapalloa olisi kiva ruveta harrastamaan. Pyöräily jonkin verran kiinnostaa mutta en kauheasti ole pyöräillyt vaikka pidän myös siitä. Elokuvia tykkään katsoa mutta ei ole ollut aikaa enkä monesti jaksa ruveta katsomaan.


    • Nuo kaikki ovat hyviä harrastuksia ja niitä kannattaa alkaa tekemään aktiivisesti niin saat muuta ajateltavaa ja hyvää mieltä. :) Herkkuja kannattaa leipoa, mutta kutsu ystäviä ja sukulaisia kylään ettei tule liikaa herkuteltua yksin. Yhdessä herkuista nauttiminen ja jutteleminen on paljon mukavempaa. :) Rohkeasti vaan pyöräilemään, jumppaamaan ja kysymään kavereita pyörälenkille ja muihin liikuntaharrasteisiin.

      Sinun ei kannata jonkun miehen ilkeilyitä miettiä...maailmasta löytyy mukavia ihmisiä ja ehkäpä se mieskin ymmärtää joskus vielä anteeksi pyytää.

      Kivaa iltaa sinne ja kauniita unia. :)

      • Kyllä hänkin mukava on hänellä on vaan ollut vaikeaa yritti olla mun ystävä ja palasin kaiken mutta
        mun pitää nyt kokonaan unohtaa hänet.
        Juu en minä yksin ruukaa niitä herkkuja syödä perhe auttaa ja sukulaiset käy välillä ystäviä mulla ei ole joskus on ollut kaikki vaan muuttaneet eri paikkakunnille. Enkä joka päivä leivo vaan innostuksen mukaan tietenkin jos joku juhla on niin pitää leipoa.
        Kyllä tässä kun pääsee rytmiin niin tulee innostus erillaisiin liikunta muotoihin. : )
        Asutko sinä siellä vantaalla vai oletko vaan käymässä?


      • Olen aina asunut vantaalla ja samassa kaupunginosassa. Tuli vietettyä jopa 35 vuotta samassa korttelissa ja talonyhtiössä. :) Nyt olen asunut kaksi vuotta vanhan ala-asteeni vieressä, Voi perustellesti sanoa, että olen Tikkurilalainen. :) Mitenkäs sinulla?


      • Pohjois-pohjanmaan alueella asustelen: ) rupesin keittelemään ilta palaksi puuroa.


      • Kukkaseppel kirjoitti:

        Pohjois-pohjanmaan alueella asustelen: ) rupesin keittelemään ilta palaksi puuroa.

        Sinne on täältä pitkä matka. Mukavaa iltaa ja hyviä unia. :)


    • utelia

      Missä kukkaseppel asuu. Paikkakunta? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe