https://ennustuksia.com/2013/05/15/sienerin-nayt-tulevaisuudesta/
Tässä Nicolaas van Rensburgin (1864-1926)
ennustuksia tulevasta maailman menosta.
Mitäs tuumaatte, olisko nähnyt oikein?
Muinaisia ennustuksia
9
466
Vastaukset 9
- Maailmanmatkaaja5
Olen lukenut joskus Norjalaisesta naisesta, silloin 86 vuotiaasta. Hän oli ennustanut aiemmin kuin Rensburg niin että eurooppalaiset siirtyvät asumaan Afrikkaan ja afrikkalaiset eurooppaan. Ennustus oli aika tarkoin selitetty. Molemmat ennusti siis samaa muutosta ja molemmat ottivat näkynsä Raamatusta. Sieltä tosiaan löytyy muutamia asioita mitä voidaan yhdistellä tähän päivään ja tulevaisuuteen vilkkaalla mielikuvituksella. Muutamat Rensburgin näyt ovat ristiriidassa keskenään, ehkä jonkinlaista toiveajatteluakin, varsinkin kun joissain luotettavissa lähteissä on paljastettu Rensburgin näkyjä muokatun ja lisätyn sopiviksi. Mielenkiintoista jokatapauksessa tuo eurooppalaisten siirtyminen Afrikkaan ja afrikkalaisten eurooppaan. Ne ovat ainoat ennustukset joita ei ole muokattu vaan ne ovat molempien, sekä norjalaisen rouvan että Rensburgin "raamatullisia" näkyjä.
Monet ennustajat ovat todella tienneet jo tapahtuneita asioita hämmästyttävällä tavalla.
- remontum
ennustitko kokoomuksen vasemmistolaistumisen 60-luvulla?
- ei_pidä_paikkaansa
Epätarkkoja ennustuksia voi jokainen tulkita miten haluaa.
- Omen-2
Kirkon oppinut pyhä Malakia ennusti satoja vuosia sitten, että nykyinen paavi olisi viimeinen lajissaan...ehkäpä se pian selviää........
https://ennustuksia.com/2014/01/13/franciscuksen-ennustus-franciscuksesta/- Parasitoidimatut
George Orwell totesi, että ”yleismaailmallisen petoksen aikana totuuden kertominen on vallankumouksellinen teko”
Tuo lienee jehovien sanomana jotain sellaista mitä ei tule ikinä unohtaa...
https://www.youtube.com/watch?v=N2RK6OGNMCY
- voivoisentähren
Uskooko joku oikeasti tällaiseen huuhaaseen?
- lökölkklöklö
Sinä saatanan suvakki uskoisit ja vankasti jos joku olisi ennustanut mehmettien olevan hyödyksi Euroopalle.
- suvakit_saunan_taa
"Rotujen välinen sota" on helppo ennustaa, koska se toteutuu ihmiskunnan historian aikana AINA. Kiitos suvakkien. Tällä kertaa sodan päättää ydintuho. Siinä sitä on suvakeille meriittiä kerrakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331522- 73944
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290829Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74754Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii259715- 69684
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O43660- 33583
- 74577
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty52566