https://ennustuksia.com/2013/05/15/sienerin-nayt-tulevaisuudesta/
Tässä Nicolaas van Rensburgin (1864-1926)
ennustuksia tulevasta maailman menosta.
Mitäs tuumaatte, olisko nähnyt oikein?
Muinaisia ennustuksia
9
462
Vastaukset
- Maailmanmatkaaja5
Olen lukenut joskus Norjalaisesta naisesta, silloin 86 vuotiaasta. Hän oli ennustanut aiemmin kuin Rensburg niin että eurooppalaiset siirtyvät asumaan Afrikkaan ja afrikkalaiset eurooppaan. Ennustus oli aika tarkoin selitetty. Molemmat ennusti siis samaa muutosta ja molemmat ottivat näkynsä Raamatusta. Sieltä tosiaan löytyy muutamia asioita mitä voidaan yhdistellä tähän päivään ja tulevaisuuteen vilkkaalla mielikuvituksella. Muutamat Rensburgin näyt ovat ristiriidassa keskenään, ehkä jonkinlaista toiveajatteluakin, varsinkin kun joissain luotettavissa lähteissä on paljastettu Rensburgin näkyjä muokatun ja lisätyn sopiviksi. Mielenkiintoista jokatapauksessa tuo eurooppalaisten siirtyminen Afrikkaan ja afrikkalaisten eurooppaan. Ne ovat ainoat ennustukset joita ei ole muokattu vaan ne ovat molempien, sekä norjalaisen rouvan että Rensburgin "raamatullisia" näkyjä.
Monet ennustajat ovat todella tienneet jo tapahtuneita asioita hämmästyttävällä tavalla.
- remontum
ennustitko kokoomuksen vasemmistolaistumisen 60-luvulla?
- ei_pidä_paikkaansa
Epätarkkoja ennustuksia voi jokainen tulkita miten haluaa.
- Omen-2
Kirkon oppinut pyhä Malakia ennusti satoja vuosia sitten, että nykyinen paavi olisi viimeinen lajissaan...ehkäpä se pian selviää........
https://ennustuksia.com/2014/01/13/franciscuksen-ennustus-franciscuksesta/- Parasitoidimatut
George Orwell totesi, että ”yleismaailmallisen petoksen aikana totuuden kertominen on vallankumouksellinen teko”
Tuo lienee jehovien sanomana jotain sellaista mitä ei tule ikinä unohtaa...
https://www.youtube.com/watch?v=N2RK6OGNMCY
- voivoisentähren
Uskooko joku oikeasti tällaiseen huuhaaseen?
- lökölkklöklö
Sinä saatanan suvakki uskoisit ja vankasti jos joku olisi ennustanut mehmettien olevan hyödyksi Euroopalle.
- suvakit_saunan_taa
"Rotujen välinen sota" on helppo ennustaa, koska se toteutuu ihmiskunnan historian aikana AINA. Kiitos suvakkien. Tällä kertaa sodan päättää ydintuho. Siinä sitä on suvakeille meriittiä kerrakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514