Muutimme äskettäin kaupungin keskustasta "maalle" ja koko ikäni keskustassa asuneena en varmaankaan ikinä ole lepakoita nähnyt, mutta täällä niitä riittää! Onko mitään järkevää syytä pelätä lepakoita? Nehän lentää 40cm päästä naamasta ja niitä todella on paljon. Voiko lepakko käydä kiinni jos muutoin tosi rauhallisella tiellä niitä häiritään kävelemällä koiran kanssa? Olen fikkarin kanssa osoitellut puita jos sitä pelkäisivät, mutta tuntuu enemmänkin ärsyttävän näitä linnun ja hiiren sekoituksia...
Lepakot riesana
Lepakot
2
103
Vastaukset
- eiriesaa
Ovat vai kiinnostuneet lampustasi, älä sohi sillä ympäriinsä. Itseni kimppuun, iholle eivät ole ikinä lepakot käyneet. Sinun vaan sopeuduttava, että maaseudulla on villieläimiäkin.
- jounilepakko
No ei taatusti tarvitse pelätä lepakoita ainakaan Suomessa. Ja kun niitä ei oikeastaan edes näe kuin elokuun pimeinä iltoina tai korkeintaan kuukauden aikana näin syksyllä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683