Oon siis tosiaan 13-v tyttö, ja mua palelee jatkuvasti. Tälläkin hetkellä talossa on 22 astetta lämmintä, ja jalat ja kädet vähän palelee ku olin syömässä, mutta ku makoilen sängyllä ni ei enää palele. Äiti sano että jos mua jatkuvasti palelee ni meijän pitää käyä lääkärissä, ja mulla on ihan kamala lääkärikammo :(
Kilpirauhasen vajaatoiminta lapsella...??
paniikissa_oleva
1
103
Vastaukset
- tutkimuksiin_vaan
Juttutuokiota lääkärin kanssa nyt ainakaan ei kannata pelätä.
Pikkasen saattaa kirpasta verikokeen otto. Viimeksi minulla oli kyllä niin osaava hoitsu että meni melkein huomaamatta
Maailmalla muuten yhäkin käytetään heräämislämpöä diagnoosissa. Useampana aamuna kuumemittari kielen alle suuhun heti herättyä, peiton alla pysyen ja mahdollisimman vähän liikkuen. Ainakin 35-alkuiset lukemat viittavat vajaatoimintaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315