Eikö nykyään lääkärit kuuntele enään potilasta? Olen ollut lääkärin vastaanotolla tarkoituksena oli saada B-lausunto. Lääkäri kysyi, että lähettääkö hän lausunnon KELAAN sanoin, että lähettää sen minulle kotiin niin lähetän sen sitten ketä sitä tarvitsee. Olen odottanut lausuntoa reilun 2viikkoa (en ole vieläkään sitä saanut) niin KELALTA tuli kirje, että ovat saaneet B-lausunnon ja nyt tarvitsevat työkyvyttömyyseläkkeen hakemuksen. Lausunto pitäisi lähettää aivan toiseen paikkaan jossa käsittely taas kestää reilun viikon ainakin. Tältä ajalta reilu kk en ole saanut mistään mitään korvausta. Lääkärien pitäisi varmaan mennä johonkin jatko koulutukseen jossa perehdytään siihen, että potilastakin pitäisi kuunnella ja myös ymmärtää mitä hän sanoo!!!!! Eei ole ensimmäinen kerta eikä varmaan viimeinenkään.
Kaarinan terveyskeskuksen lääkärit
4
3782
Vastaukset
- kabul
enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN
ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä - haluaatarvishetisaada
Voi sinua raasua, eiköhän ne maksa takautuvastikkin noita korvauksia.
Kipitä konttorille,ja tarkista asia.Kaikki mulle heti nyt, ei toimi , on muitakin haluajia, ja tarvisijoita yllin kyllin.- extohtori
lääkärillä oli vaikkua korvissa.
- setoinenosaapuolikin
Onko ulosanti ollut riittävä, onko tarkistettu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516530- 685216
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1004779Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273555- 2043174
- 412975
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242844mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132789- 1561641
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3441592