Koko yön raivonnut netissä ja kun tutkintapyynnöllä uhattiin tunkkia niin alkoi heti selittely. Tuleva rosis pelottaa ja syystäkin.
Johanna Mia Tukiainen turha tehdä mitään tutkintapyyntöjä kun äitini voi myös hermostua jos sillepäälle sattuu! ihankuin olisitte itse jotain puhtaita pulmusia……..hihi 1 t
Paavo Oxxxx Äidilläsi olisi tosiaan syytä hermostua, kun kirjoittelet hänen fb tunnuksilla ja nolaat hänet. 1 t
JOHANNA TUKIAINEN PELKÄÄ POLIISIA
14
847
Vastaukset
- jhlkhljkh
Johanna Tukiainen jatkaa Elena Vikströmin kiusaamista ja jopa rikollista solvaamista
Alkoholistinainen on katkera Elenalle tämän ulkonäöstä! - järkikadonnut
TUNKKI KOKO YÖN SIKAILLUT MUIDEN SIVUILLA NETISSÄ. KÄNNISSÄ JA PILLEREISSÄ. USKOVAISETKIN ANTOIVAT KENKÄÄ.
Sari Nxxxx Johannan kommentit kertovat surullisesti hänen sisäisestä maailmastaan 🙁 32 min
Elena Vikström Mua ihmetyttää myös et johanna ylistää itseään lähes 10 vuotta vanhoilla kuvilla. Miksi yhtään kuvaa ei tule nykyisyydestä? 31 min
Elena Vikström Johanna minä en halua sinun kuviasi minun facebook seinälle. Käännä katseesi nyt takaisin omaan elämääsi ja häihisi. Minua ei kiinnosta sinun vanhat lomakuvat, etkä myöskään sinä ihmisenä. Mene pois! 33 min
Elena Vikström Johanna minä en halua sinun kuviasi minun facebook seinälle. Käännä katseesi nyt takaisin omaan elämääsi ja häihisi. Minua ei kiinnosta sinun vanhat lomakuvat, etkä myöskään sinä ihmisenä. Mene pois! 30 min
Elena Vikström MENE POIS! 30 min
Vera Txxxx Estä se? 29 min
Johanna Mia Tukiainen eli et todellakaan kestä katsoa meidän kuvia mm. Hugh Hefnerin kartanosta jne???? 27 min
Johanna Mia Tukiainen ja poistelet Julian kuvia täältä kokoajan, tämä kertoo kaiken susta! 27 min
Elena Vikström Onko alkoholi ja pillerit vieneet sulta lukutaidon? EN HALUA SUN VANHOJA LOMAKUVIA MUN SIVUILLE! 26 min
Johanna Mia Tukiainen jooooo, olen lähes yhtä aivoton kuin sinä! Onneksi olen sentään syntynyt naiseksi!!! 23 min
(muutamia Tuksun vanhoja kuvia välissä, jotka Elena poisti)
Johanna Mia Tukiainen Nostan sulle hattua sitten Elena kun tuonne olet päässyt! 31 min
Elena Vikström JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMEEN MENE POIS DEMONI! 30 min
Johanna Mia Tukiainen en ole demoni, olen ihminen. Tosin osoitan ne ihmiset joissa demonit ovat. Ja transuissa sellaisia piilee paljonkin! 28 min
Johanna Mia Tukiainen En pelkää Jeesuksen nimeä, sillä itse Häneen uskon ja Hänen ristinkuolemaansa. Olet todella häiriintynyt! 27 min
.
17.8.2016, 01:16 - Turavaksu
Huhhuh, olipa viihdyttävää lukemista tuolla Elenan sivuilla. :D Piristystä arkeen. On se Dunkku kyllä sekaisin, postailee vanhoja kuviaan toiselle ja luulee lyövänsä sillä että on tavannut jonkun Mickey Rourken ja ollut Playboy-talossa. :D
Dunkulle pitäisi tehdä niin kuin alkoholisteille ja huumeidenkäyttäjille ym. Eli jättää täysin oman onnensa nojaan, kukaan ei saisi ottaa hoteisiinsa niin että ostelisi ja maksaisi hänelle mitään. Alkoholistiasuntolaan vaan ja välttämättömimmät ruoat kustannettaisiin. Sitten saisi opetella ihan kunnon työssäkäyntiä. Josko tulisi nöyryyttä. Tietysti päähänsä tarvitsee apua. Ei kai noita tuollaisia tapauksia aina voi edes auttaa. Ihan mielenkiintoista kyllä seurata, mitä lähivuodet tuovat tullessaan. Sitä rukoilen ja toivon, ettei saisi lapsia. Se olisi hänelle itselleenkin paras, mutta ihan ehdottoman tärkeää että kukaan lapsi ei saa tuollaista äitiä. Toivottavasti se Veijo on käynyt napsimassa putket poikki.- poikkeusvahvistaasäännön
Sinähän olet poikkeus näätien joukossa, kun mielenkiinnolla seuraat, mitä lähivuodet tuovat tullessaan. Muut toivovat hänen kuolevan pikimmiten ja eräs ennusti sen tapahtuvan jo ennen seuraavaa joulu.
- Turavaksu
poikkeusvahvistaasäännön kirjoitti:
Sinähän olet poikkeus näätien joukossa, kun mielenkiinnolla seuraat, mitä lähivuodet tuovat tullessaan. Muut toivovat hänen kuolevan pikimmiten ja eräs ennusti sen tapahtuvan jo ennen seuraavaa joulu.
No harva kai sentään kuolemaa toivoo. Todennäköiseltä se varmasti monista näyttää. Eikä kai mielenkiinnolla seuraaminen välttämättä tarkoita että odotta/olettaa jotain positiivista tapahtuvan. Tietysti sitä ihmiselle kuin ihmiselle hyvää toivoo, mutta sen verran Ulla Taalasmaata ainakin minussa on että mehevä juttu on aina... mehevä juttu. Dunkun tapauksessa valitettavasti ei toiveet ole kovin korkealla, onhan se nähty jo niin monet kerrat, että kaikki suunnanvaihtamisyritykset katkeavat alkuunsa. Tuskin moni uskoi että tämä "uskoontulokaan" mitenkään muuten olisi päättynyt kuin näin, ennemmin tai myöhemmin.
- Turavaksu
Turavaksu kirjoitti:
No harva kai sentään kuolemaa toivoo. Todennäköiseltä se varmasti monista näyttää. Eikä kai mielenkiinnolla seuraaminen välttämättä tarkoita että odotta/olettaa jotain positiivista tapahtuvan. Tietysti sitä ihmiselle kuin ihmiselle hyvää toivoo, mutta sen verran Ulla Taalasmaata ainakin minussa on että mehevä juttu on aina... mehevä juttu. Dunkun tapauksessa valitettavasti ei toiveet ole kovin korkealla, onhan se nähty jo niin monet kerrat, että kaikki suunnanvaihtamisyritykset katkeavat alkuunsa. Tuskin moni uskoi että tämä "uskoontulokaan" mitenkään muuten olisi päättynyt kuin näin, ennemmin tai myöhemmin.
Ja ennen kuin kukaan ehtii näsäviisastella, niin tokihan kuolema on enemmän kuin todennäköinen meidän kaikkien kohdalla. :D Siis sanotaan että todennäköiseltä se lähitulevaisuudessa varmasti monista Duksun kohdalla näyttää.
- hänenvalintansa
Turavaksu kirjoitti:
Näätien toiveiden/odotustenmukaisestiko Tuksun pitäisi muuttua?
- maailmanparantajat
hänenvalintansa kirjoitti:
Näätien toiveiden/odotustenmukaisestiko Tuksun pitäisi muuttua?
Totta kai pitäisi. Niin kauanhan näädät näätii, kunnes Tuksu on ottanut neuvoista vaarin.
- Turavaksu
Eiköhän ihan yleisten käsitysten mukaan. Ja ei kai meillä näädillä mitään yhtä ainoaa toivetta/odotusta ole, kun kerran osa toivoo kuolemaa, osa normaalia elämää, ja aika moni vielä jotain siltä väliltä. Eiköhän Duks duks jonkun odotukset joka tapauksessa tule täyttämään.
- jokaisellajokutoive
Turavaksu kirjoitti:
Eiköhän ihan yleisten käsitysten mukaan. Ja ei kai meillä näädillä mitään yhtä ainoaa toivetta/odotusta ole, kun kerran osa toivoo kuolemaa, osa normaalia elämää, ja aika moni vielä jotain siltä väliltä. Eiköhän Duks duks jonkun odotukset joka tapauksessa tule täyttämään.
Niitä toivomuksia on yhtä monta, kuin on näätiäkin.
- Turavaksu
jokaisellajokutoive kirjoitti:
Niitä toivomuksia on yhtä monta, kuin on näätiäkin.
Näin juuri, ollaan yhteisymmärryksessä asiasta.
- yhteisymmärrystä
Turavaksu kirjoitti:
Näin juuri, ollaan yhteisymmärryksessä asiasta.
Toverinäätien pitäisi tehdä lista, mistä kävisi selvästi ilmi, mitä Tuksulta toivovat, että Tuksukin sen tietäisi mitä häneltä toivotaan/odotetaan.
- johannatukiainenperse
TUKSU YRITTÄÄ ESTÄÄ ELENAN VASTAUKSET ELENAN OMALLA SEINÄLLÄ. VITTU SE ON SEKAISIN.
Johanna Mia Tukiainen Ella Salmo: siellä näyttä oikein ”reilukerho” taas pyörivän!7 t
Johanna Mia Tukiainen ahaa, laiton uhkaus! 7 t
Johanna Mia Tukiainen Mies joka on leikannut itsensä naiseksi, on nykyisin muodissa. No se on sitä jota kutsutaan Raamatun ”lopunajaksi.” Pyysit mua poistumaan Aleksi Kanniainen, joten estän sut nyt, mutta pyydän perhettäni rukoilemaan sun puolesta! Kaunis Jasminekin voi rukoilla sun puolesta eheytymään! 6 t
Johanna Mia Tukiainen ”Elena” ei todellakaan ole mikään hyväntahtoinen. No onneksi totuus tekee vapaaksi! The truth will set u free! 6 t
Johanna Kxxxxxxxxx Mua vaan ihmetyttää että mitä sä tällä julkisella somekeuhkoamisella haet? Jos koet oikeasti että sinulta on varastettu, niin rikosilmoitus kehiin. Tää julkinen vikinä kitinä ja nimittely on vain lapsellista. Faktaa tiskiin ja rikosilmoa kehiin, eiköhän sitten selviä kuka valehtelee ja kuka ei. 6 t
Johanna Kxxxxxxxxx ja tämä siis johannalle 6 t
Johanna Mia Tukiainen jos talosta katoaa tavaraa niin siihen tarvitaan todisteet, vaikka asianomistajat itse tietäisivät, että kyseessä oli kotirosvo, en jaksa tätä enää jauhaa! 6 t
Johanna Kxxxxxxxxx No tee se perkeleen ilmoitus poliisille hyvä ihminen. Ei tää täällä keuhkoamine asiaa auta 6 t - Koskis_mor
Tunkero on vastenmielinen mutta niin on reikäpoika Elkkukin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2123916Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii632485Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922326- 472243
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561257
- 721186
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136