eipä ole näkynyt tätä. paavo pentikäinen oli siinä ja muut taisi olla amatööri-näyttelijöitä. tuli joskus 80-puolen välin tienoilla tai lopussa telsusta. ei löydy dvd.nä eikä netistä.
tv-elokuva Rajankäynti
8
1588
Vastaukset
- Magisteri
Onko kyseesä elokuva, jossa PP vanhana rajamiehenä joutuu nuorten tulokkaiden työpaikkakiusaamaksi? Muita näyttelijöitä muistaakseni olivat ainakin Sulevi Peltola eläköityvänä rajamiehenä jaTimo Torikka työpaikkakiusaajana.
- ekaluokka
just se, en muistanut että siinä olis sulevi ja torikka. oliko se kuvattu jossain kainuussa ellen väärin muista ,mutta voin kyllä väärinkin muistaa.
- Anonyymi
Löytyisikö jostain, allkirjoittanut oli siinä venäläinen rajanvartija, Kuusamossa kuvattu siltä osin
- Anonyymi
Pitäisi alkaa joukolla toivomaan Yle Areenaan, minulla oli tuo joskus VHS:llä, nyt ei löydy mistään.
- Anonyymi
KIINNOSTAA SINÄNSÄ KOSKA EI PAAVO PENTIKÄISEN ROOLILUETTELO MAINITSE SANALLAKAAN TÄSTÄ
- Anonyymi
ELONETIN MUKAAN TULLUT 7.3 1985 TELEVISIOSTA
- Anonyymi
Just katselen tuota elokuvaa tuli mulle Nipussa vahhoja vhs elokuvia voin ottaa siitä DVD Ripin kunhan keriän
- Anonyymi
Oletko vielä kerinny ottaa DVD rippiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151479
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881317Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1381087- 68984
- 39927
- 69884
- 97877
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54862- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39794