eipä ole näkynyt tätä. paavo pentikäinen oli siinä ja muut taisi olla amatööri-näyttelijöitä. tuli joskus 80-puolen välin tienoilla tai lopussa telsusta. ei löydy dvd.nä eikä netistä.
Vastaukset 8
- Magisteri
Onko kyseesä elokuva, jossa PP vanhana rajamiehenä joutuu nuorten tulokkaiden työpaikkakiusaamaksi? Muita näyttelijöitä muistaakseni olivat ainakin Sulevi Peltola eläköityvänä rajamiehenä jaTimo Torikka työpaikkakiusaajana.
- ekaluokka
just se, en muistanut että siinä olis sulevi ja torikka. oliko se kuvattu jossain kainuussa ellen väärin muista ,mutta voin kyllä väärinkin muistaa.
- Anonyymi
Löytyisikö jostain, allkirjoittanut oli siinä venäläinen rajanvartija, Kuusamossa kuvattu siltä osin
- Anonyymi
Pitäisi alkaa joukolla toivomaan Yle Areenaan, minulla oli tuo joskus VHS:llä, nyt ei löydy mistään.
- Anonyymi
KIINNOSTAA SINÄNSÄ KOSKA EI PAAVO PENTIKÄISEN ROOLILUETTELO MAINITSE SANALLAKAAN TÄSTÄ
- Anonyymi
ELONETIN MUKAAN TULLUT 7.3 1985 TELEVISIOSTA
- Anonyymi
Just katselen tuota elokuvaa tuli mulle Nipussa vahhoja vhs elokuvia voin ottaa siitä DVD Ripin kunhan keriän
- Anonyymi
Oletko vielä kerinny ottaa DVD rippiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811233- 42824
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga72719Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden240717Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35591- 46575
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77560- 37512
- 24505
- 26482