eipä ole näkynyt tätä. paavo pentikäinen oli siinä ja muut taisi olla amatööri-näyttelijöitä. tuli joskus 80-puolen välin tienoilla tai lopussa telsusta. ei löydy dvd.nä eikä netistä.
tv-elokuva Rajankäynti
8
1657
Vastaukset
- Magisteri
Onko kyseesä elokuva, jossa PP vanhana rajamiehenä joutuu nuorten tulokkaiden työpaikkakiusaamaksi? Muita näyttelijöitä muistaakseni olivat ainakin Sulevi Peltola eläköityvänä rajamiehenä jaTimo Torikka työpaikkakiusaajana.
- ekaluokka
just se, en muistanut että siinä olis sulevi ja torikka. oliko se kuvattu jossain kainuussa ellen väärin muista ,mutta voin kyllä väärinkin muistaa.
- Anonyymi
Löytyisikö jostain, allkirjoittanut oli siinä venäläinen rajanvartija, Kuusamossa kuvattu siltä osin
- Anonyymi
Pitäisi alkaa joukolla toivomaan Yle Areenaan, minulla oli tuo joskus VHS:llä, nyt ei löydy mistään.
- Anonyymi
KIINNOSTAA SINÄNSÄ KOSKA EI PAAVO PENTIKÄISEN ROOLILUETTELO MAINITSE SANALLAKAAN TÄSTÄ
- Anonyymi
ELONETIN MUKAAN TULLUT 7.3 1985 TELEVISIOSTA
- Anonyymi
Just katselen tuota elokuvaa tuli mulle Nipussa vahhoja vhs elokuvia voin ottaa siitä DVD Ripin kunhan keriän
- Anonyymi
Oletko vielä kerinny ottaa DVD rippiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337