PLOKI: RUTOSTI PAREMPI

lue_poloinen_plokia

PLOKI
RUTOSTI PAREMPI
18.8.2016 TIMO SOINI

Kun Perussuomalaiset saivat Jytkyn 2011 Ruotsin media antoi minulle huutia , jopa rutosta puhuttiin.

Viime syksyllä SDP ja RKP syyttivät minua Ruotsi-suhteiden vaarantamisesta. Palturia puhuivat. Perussuomalainen ulkoministeri ottaa koville.

Kävin eilen Ruotsissa ulkoministeri Margot Wallströmin kutsusta ja vieraana. Kävimme hyvät keskustelut. Tulemme hyvin toimeen, vaikka erilaisia olemme. Maidemme väliset suhteet ovat erinomaisessa kunnossa.

Ruotsin media ei puhunut enää rutosta yhtään mitään. SDP ja RKP eivät sano sanakaan. Mitä tästä opimme? Ulkopolitiikkaa ei kannata käyttää sisäpolitiikan lyömäaseena.

Valheella on lyhyet jäljet.

http://timosoini.fi/category/ploki/

10

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta.joka.sana

      Ainakin viimeinen lause.

      7,6%.

    • RuskeaKieli

      Timo, valheella on erittäin lyhyt jäljet. Olette pettäneet äänestäjät ja niin tulette tekemään jatkossakin. En ikinä tule äänestämään ketään PS:n sontiaispuolueen jäsentä, en ikinä. Olen todella pettynyt PS:n liki ala-arvoiseen kokoomuksen ja kepun nuoleskeluun.

    • Harjaajille_töitä

      TSoinilla näyttää hätä hupenevasta kannatuksesta kasvavan. Omakehu haisee.

      TSoini sanoo "Ulkopolitiikkaa ei kannata käyttää sisäpolitiikan lyömäaseena".
      Mutta mitä TSoini itse samaisessa lokissaan tekee? Yrittää epätoivoisena lyödä demareita ja hurreja (mihin vihervassarit unohtu?) niinsanotun ulkopolitiikkansa avulla.

      Ja samaan aikaa pressan pitää selitellä, ettei Suomen ulkopolitiikan toimintatavoissa ole mitään epäselvyyttä. Mistähän aihe tällaiseen poikkeukselliseen selittelyyn taat tuli? Ei ole eka kerta kun TSoinin jälkiä pitää pressankin harjata.

      • 11-4

        Oikeastaan Soinin kannattaa nyt keskittyä vertaisiinsa eli RKP:hen ja KD:hen ja jättää isompansa rauhaan.


    • sakiainen

      Mitäpä sitä ruotsalaiset olisikaan naapurimaan satiaispuolueesta kiinnostuneita.

    • LuotanAurinkoiseen

      Ihana aito "tapaamishymy" molemmilla.

    • "Viime syksyllä SDP ja RKP syyttivät minua Ruotsi-suhteiden vaarantamisesta. Palturia puhuivat. Perussuomalainen ulkoministeri ottaa koville."

      Ehkäpä molemmat lauseet ovat totta. Persulainen ulkoministeri ottaa koville, koska Ruotsi-suhteet vaarantuvat. Kyl ulkoministerin(!) pitäisi ruotsia osata puhua. Hävetti katsoa Soinin englannin kielistä sönkkäystä TV:stä.

    • hyvääsoini

      Oletteko huomanneet, että kaikista ulkomaanreissuista Soini raportoi aivan samalla copy and paste -tekniikalla. Tällä kertaa puutui se , että ruoka oli hyvää ja sitä oli riitävästi:

      "Kävimme hyvät keskustelut. Tulemme hyvin toimeen"

      Tuomiojan näyte ruotsin vielrailusta:
      "Behovet av att omfatta nya modeller gäller också maktpolitik och användingen av militära medel. De flesta, om inte alla, av hoten mot säkerheten i dagens värld är sådana som inte enbart kan avvärjas med militära medel. Och de förmåner som man i en tidigare värld, åtminstone under vissa omständigheter och under en viss tid, hade kunnat vinna med maktpolitik för att främja det egna nationella intresset på andras kostnad, kan inte längre uppnås och bevaras på ett hållbar sätt med maktpolitik."

    • 6549833

      Soini halveksii taas oppositiota samalla tavalla kun halveksi itse ollessa oppositiossa hallitusta. Vain hän on hyvä, ei muut. Onneksi äänestäjät näkevät mikä mies Soini on ja kannatus laskee kuin lehmän häntä.

    • EroaSoini

      Soinin narsismilla ei näytä olevan mitään rajaa. Kuka muu ministeri kuin Soinin alkaisi kehua itseään käytyään rutiinimatkalla naapurimaassa? Kuinka kauan tätä idiotismia pitää vielä sietää?

      Suomella ei kerta kaikkiaan ole varaa näihin apukouluministereihin, joita persut ovat hallitukseen tuoneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      218
      7053
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2462
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      36
      1872
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1758
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      332
      1683
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1664
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1661
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1519
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1457
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      337
      1275
    Aihe