Seroquel ja Telfast: Väsymyshuippukokemuksia?

Telfast_Seroquel

Itse syön 300mg Seroquel XR lääkettä ylläpitohoitona.

Voisiko joku lääketieteen ammattilainen vastata, onko mahdollista, että Telfast 120 mg häiritsee Seroquelin normaalia imeytymistä, jos ne otetaan molemmat samaan aikaan illalla?

Otan lääkkeet samalla nielaisulla veden kanssa klo 20:00. Kerran pari viikossa saan tuon lääkkeiden oton jälkeen 1-2 tunnissa todella voimakkaan väsymysreaktion.

Telfastin fexofenadiini voimistaa Seroquelin ketiapiinin vapautumista maksan reaktioissa (CYP3A4)? Onko tuo mahdollista?

Ja voiko sillä olla merkitystä, että molemmat tarrautuvat kiinni H1 -reseptoreihin?

Olisin todella kiitollinen jos joku selittäisi asian koska ero on ilmeinen: Telfastin kanssa noita väsymyskohtauksia tulee iltaisin mutta esimerkiksi nyt olen ollut jo kuukauden ilman telfastia enkä ole saanut yhtään väsymyskohtausta illalla.

Ruokailustakaan ei ole kyse. Olen testannut kaikenlaisia ruokakombinaatioita.

2

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksbipo

Ota Telfast aamuisin, sehän piristää normaalisti yksin otettuna.

Itse en uskaltanut noita lääkkeitä edes samaan aikaan käyttää, vaikka psykiatri sanoi, että on OK. Fiksu yleislääkäri kuitenkin sanoi, että tuo Telfast rasittaa sydäntä samoin kuin Seroquel, joten yhteiskäyttö jäi sitten siihen. Seroquelin kanssa allergiaan auttoi Loratadin nenäsuihke rasvat (ihottumaan).

Loppujen lopuksi se Seroquelkin jouduttiin lopettamaan sydänvaivojen takia.

• S_R_

Muilla edellä mainittuja kokemuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe