greditguru

juuuuu43

Mun oli ihan pakko tulla kertomaan että älkää ottako tuolta senttiäkään vippiä!

olen tapellut 20e vipin takia viikon, kaiken maailman tili ja hoito maksuja, aina kun luulen että velka kuitattu he lähettää mulla jonkin uuden tilihoitomaksun

ei juma... että ottaa tuo paikka päähän!!!

29

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooooo43

      Näin on, mullakin homma pelasi mallikkaasti. Noooh, minä en olekaan törppö.

    • 2plus14

      Tuo tilinhoitomaksu kuulostaa kummajaiselta joka koskee sitten mitä ajankohtaa kun uusivat samaa maksua.

    • jhtjhjihjihjity87

      Siis te ihan oikeasti haette lainaa sivustolta, jolla on yhteystietoina:

      FourFinance Global SA
      Quai du Montblanc 33
      106988
      CH – 1201 Genf

      Kyllä nyt teitä raukkoja pissataan silmään oikein huolella.

      • eurVSzar

        Piilosta tavoittamattomista voi tilinhoitomaksuja lähetellä. Ne tekee onneksi jostain afrikan rikkurivaltiosta käsin yhden virheen, hakijalle ei myönnetä kuin muutamia kymppejä. Suomalainen elintaso on niin korkea et hakija selviää kyllä tilinhoitomaksuista ja viisas hakija näyttää pierureikää niiden jälkeen.


      • 1plus19

        Kerran jos kokeilee mut ihan suositeltavaa hankkiutua eroon kuin munasiltaan vessan ikkunasta huono ilotalo. Sen verran vaarallisessa hengessä palvelua tarjoillaan otsikkosivun rehtiydestä huolimatta.


      • 1plus19

        Pyhän eemelin nimeen, älkää toistakertaa mänkö sinne. Tuolta oh todennäk yhteys naruja suuntaan jos toiseen. hävitä koneelta kaikki tieto. säiilytä kuitit.


      • 1plus19

        Myöskin tarkista laskulipukkeen jokainen luku vaikka kaksikymmentä kertaa. Olkoot raha miten tiukassa, älä ylitä rajaa, shän vinkataan elokuvassakin.


    • vippienhelvetti

      Ei niitä tule ihan loputtomasti. Maksaa heti et ehtii eräpäivään. Niiden asiakaspalvelua kun ei kannata vaivata parin kympin takia :D Saattaa jossain päin maailmaa olla tuon tapainen vippailu olla hyväksyttyä sitten luoneet pankki yhteydet suomeen.

    • looolz

      Miks mä oon ihan varma, et toi on sama ku se "Suomen rahoitusyhtiö" eli Siljalainat, Finnlainat jne..? Sivustot täysin samanlaiset, ja tulee juurikin lisämaksuja. Sehän suljettiin talvella, ja nyt ovat ilmeisesti pistäneet uudenlaisen vippipalvelun pystyyn. :D

      • eskorotta

        juu sama palvelutarjoaja kyseessä. suomessa kun laki muuttui niin joutuivat pistämään firmansa muualle.


    • vippienhelvetti

      Minun arvaus on et tuo on joku ulkomaalainen yrittäjä joka haisteltuaan lain porsaanreiät luonut pankki yhteydet suomeen. orkia siljalaina finlainan ym jatkuminen pysäytettiin oikeudessa uhkasakkoon vedoten. Tää oli sitten arvaus sillä ulkomailla on mitä epämääräisempiä vippaajia joille velkaa ei saa lyhennettyä tuskin mitenkään. Tässä on samaa lemua, pienillä virhe tekemisillä saa kasaan nopeasti hurjan velkasadon.

    • rikkovatlakia

      Samaa roskaa orkia ja noiden kanssa. koittakaa mennä orkian sivuille .fi pääte perään niin ohjaa tänne. Toivottavasti suljetaan pian! Nää huijaa urakalla! Lainrikkojat.

    • rikkovatlakia

      Lisäys: silja laina . fi ohjaa samaten tuonne! Eli Suomen rahoitusyhtiö 100% kyseessä. Älkää ikinä lainatko täältä, huijatuksi joudutte.

    • Anonym1

      Te jotka täältä lainasitte, missä vaiheessa saitte laskun?

    • äläedesharkitse

      lainatun rahan maksusta parin viikon kuluessa kaksi tilihoito maksua lyhyellä maksuajalla. ei kannata viivytellä tai kysellä niiltä / 50 tunti veloitus / sakkoja jos ties mitä keksivät

    • Anonym1

      ^^ Osaatko siis sanoa koska se ensimmäinen lasku tulee? Itse menin lainaamaan 30e tänään päivällä enkä mitään laskua ole saanut vieläkään?

    • urpåloan

      juu aivan p¤rseestä on. 30 euron laina tuli maksamaan yht. n.55e kun keksivät siihen sivuun ties mitä tilinhoitomaksuja sun muuta, ja vielä erillisillä laskuilla viikon maksuajalla jotka sain vasta kun valitin sinne että laskua ei ole tullut. Älkää lainatko täältä!

    • choo

      Tää samainen GREDITGURU lähettelee laskuja pelkästään lainan hausta? Mukana rahastamassa ja perimässä on AVIRA FINLAND OY joka on tunnettu hämärä FIrma!!!!

    • Greditpulu

      30e summa oli äkkiä muuttunut 126euroksi sekä joku tilinhoitomaksu 4,33eurosta 60euroon. Suosittelen ottamaan.

    • gredit

      tuli sms että ota kaks kymppi. vastasin että olen ulosottos ilman teidängi ja älkää lähetage mulle niitä sms-ea. Sain lasku 5-delle eurolle - että lähetasin viesti, sanottu laskussa noin että nämat otavad viesti hakemuksena ja jogaisesta hakemuksesta veloitettan see 5eur. en ole maksanut hujarile, mutta nyt on seurava lasku jopa 78 eur. - viivastuskorgo ja mida muuda viela. ei ole saanud tämästa kontorista senti rahaa.

    • tästävieläsoppasyntyy

      Olen kauhuissani lueskellut viime aikoina näitä fourfinancen ja creditgurun tapauksia... Aivan kamalaa rahastusta. Mutta uskon ettei tämä loputtomiin voi jatkua... joskus tuo firmakin on vielä oikeuden edessä.

    • JUUSO-007

      FourFinance Global SA nimellä lähetetyissä laskuissa on seuraava y-tunnus:

      Lammin Apteekki

      Y-tunnus 1911152-8

      Henkilökohtaisen mielipiteeni mukaan, kyse ei ole vertaispalvelusta vaan yksinomaan yrityksen 1911152 harjoittamasta liiketoiminnasta.

      Lainoihin noudatetaan myös kuluttajansuojalain määräämää korkokattoa (50 %). Tästä syystä lainan (50 euroa) lisäksi maksettavaa avausmaksua tai vastaavaa (15 euroa) ei tule maksaa, jos laina-aika on 7 tai 14 päivää. Tuo palvelu ei tosiasiassa ole mikään tililuotto tai muu vastaava, jossa lainanottaja saisi vallintaansa yli 2000 euron lainan..

      Eli FourFinance Global SA on kusetusta ja tehty tarkoituksella johtamaan kuluttajaa harhaan.

      EIKÄ NÄITÄ LÖYDY ALUEHALLINTOVIRASTON YLLÄPITÄMÄSTÄ LUOTONANTAJA- JA VERTAISLAINANVÄLITTÄJÄREKISTERISTÄ:

      https://www.avi.fi/documents/10191/...i_060313/44cb059e-268a-4aef-a0fc-51fc622c4d4e

      • diiewfh

        Korkein oikeus on linjannut, että luotonantajarekisteriin kuulumattomien pikavippifirmojen lainoista ei tarvitse maksaa takaisin muuta kuin pääoma.


    • Riistetty

      Löytyykö lista mitkä virmat kuuluvat tuohon rekisteriin tai mitkä eivät kuulu?

    • Huolestunut11

      Hei Tiedättekö mitä tehdä kun menin ottamaan tuon lainan 50e ja sain sen kyllä tilille. Epäilyttää suuresti tämä kun lukee näitä juttuja ja asiakaspalveluun ei ole mahdollista saada yhteyttä. Kannattaako maksaa lasku pois vai joutuuko maksamaan joka tapauksessa kauheat määrät liikaa, ellei ota yhteyttä viranomaisiin?

      • ihanhirvitti

        Maksa pois päivä ennen eräpäivää. Anankin minä pääsin eroon, maksumuistutus ym joutavaa ja otin eston jokaiseen FourFinance Global SA et loppui se tekstiviestien jatkuva piipitys. Ei ne enää anna vaikka miten yrittäis.


      • ihanhirvitti

        Yhen jutun kerron vielä. Älä ota lainaa mistään vaikka saisi korolla 0%. Rahan ostoarvo on Suomessa jo niin pielessä ettei pikalainoja voi hyödyntää tuskin mitenkään.


      • ihanhirvitti kirjoitti:

        Yhen jutun kerron vielä. Älä ota lainaa mistään vaikka saisi korolla 0%. Rahan ostoarvo on Suomessa jo niin pielessä ettei pikalainoja voi hyödyntää tuskin mitenkään.

        Mä olen hyödyntänyt ahkerasti näitä 0% korkoja maksamalla niillä korollisia velkoja pois tunkemalla rahat pörssiin jos ollut hyvä ostotilaisuus.

        Tietysti pitää olla rahaa ennen eräpäivää riittävästi, että ei tule kuluja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe