Kausala mielessäin

EntinenNuori80

Mitä kaikkea Kausalassa on menneinä vuosina ja -kymmeninä tapahtunut?
Asuin siellä 80-luvulla, kun oli vielä Ömpön eväs, Ravilinnan grilli ja koulussa oli jossain keskusteluissa mainittu Sippel opettamassa enkkua? Yläasteen reksinä oli Manelius muistaakseni... Kokoonnuttiin silloin Iitin Sähkön lipan alle, hengailtiin torilla, Matkahuollolla, nuorisotalolla yms. Kesällä oltiin Saukonkallion lavalla :)
Ovatko kaikki tyypit muuttaneet sieltä pois?

11

4967

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KuolluttaOn

Ei tapahdu yhtään mitään.

• KuolluttaNiinKuollutta

Joku lähti ABC:lta mopolla, muutoin on yhä hiljaista. Temosen pariskunta on kiitettäväsi yrittänyt saada kylille sitä elämää, mutta aika laihaksi on jäänyt.

• Manseelius

Juuri Sippelin ja Marteliuksen aikoihin eräs luokkatoverini vittuili minulle. Löin häntä palleaan. Hän löi tunnin päätyttyä takaisin.

• Anonyymi
        Manseelius kirjoitti:

Juuri Sippelin ja Marteliuksen aikoihin eräs luokkatoverini vittuili minulle. Löin häntä palleaan. Hän löi tunnin päätyttyä takaisin.

Teidän tulee pöyhäistä palleaa pitkällä sivukoukulla.Ja tietenkin sillä vahvemmalla kädellä.Varteenotettava vaihtoehto on myös jonkinlainen iskukombinaatio,esim.vasen koukku maxan kärkeen,oikea palleaan.Itse olen saanut näin usean vittuilijan kippuraan kanveesille.Kerrankin Reijo Niemisen matikan tunnilla.Tahi mixi jättää pöyhäisyyn?Iskusarja palleaan saa vittuilijan takuulla linkkuun!Vote viimeistellä uhrin polvella vastapalloon.T.Sensei Vepa

• C.w

Moro
      Asuit oikeaan aikaan, nykyään siellä EI ole mitään. Kaikki myyty naapuriin, kouvolaan. Manseelius, taidan tuntea sinut. Aloittaja, laitatko nimen ja sukunimen ekat kirjaimet tähän?

• Paikallaan

Pysyyköhän mikään niin paikallaan kun Kausala. Ravilinna ehkä hiukan laajentanut repertuaariaan.

• Anonyymi

Sitten oli myös 60-luku kun lukiota rakennettiin. Harjakaiset oli melkoiset, Työmaakoppien seinät voisivat kertoa jotain mutta eivät kerro.

• Anonyymi

Ei ollut 60-lukua.Kukaan ei muista sitä. Oli liikaa fyysistä "rakkautta" ja pitkätukkaisia pilven pössyttelijöitä😔

• Anonyymi

Sippeliä en kyllä muista. Olisiko ollut ennen/jälkeen aikani...

• Anonyymi

Hyvihän myös tääl jaksetaan. Väki vanhenee, ja asunnot halpenee.
      Yritystoiminta kukoistaa. Tillolaa vähä kaivettii, ja asvalttii laskettii. Hyvä juoksurata tul.
      Raja-autaaki suunniteltii Kouvolan välil, mut tuo demarien idea ei oikein ottant tuulta, jot ollaan nyt vaan Lahen syrjäkylä.

• Anonyymi

Raja-aitaaki (korjaus)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe