Onko kellään kokemusta pohjalevyn kiinnityksestä vanhaan metallirunkoiseen peräkärryyn jonkin massan avulla ruuvien sijasta? Ostin tarkoitukseen filmivaneria ja kun vanha pohjalevy oli reunoistaan veden tuhoama niin ajattelin kiinnittää sen jollain massalla, joka samalla tiivistäisi vedenpitäviksi vanerin reunat.
Kertokaa kokemuksistanne, jos olette käyttäneet massaa filmivanerin kiinnittämiseen metalliin.
Vanhan peräkärryn pohjalevyn kiinnitys
8
10674
Vastaukset
- jgjugju
Miks ihmeessä mitään massaa? pistä muutamalla senkkikantaisella koneruuvilla kiinni pysyy ja toimii.porakoneella vaan joku reikä siittä kiinni. ite tein niin ja toimii ja on halpaa touhua.
- Reparireino
Veneisiin tarkoitettuja happoruuveja löytyi senkkikantaisena ja harkkikannalla.
Olivat muuten kalliimpia kuin 300ml liimatuubi. Luitko edes alustuksen? Selitin kyllä syyn massalla kiinnittämiseen. - maalari-
Reparireino kirjoitti:
Veneisiin tarkoitettuja happoruuveja löytyi senkkikantaisena ja harkkikannalla.
Olivat muuten kalliimpia kuin 300ml liimatuubi. Luitko edes alustuksen? Selitin kyllä syyn massalla kiinnittämiseen.Maalaa ne levyn reunan sahapinnat.
- Reparireino
Se massa ajaisi sen maalin tarkoituksen ja lisäksi kiinnittäisi sen levyn siihen runkoon mutta olisi kiva kuulla kokemuksista jos jollain sellaisia on.
- 5---
Kokemusta on. Kiinnitin pohjalevyn liimamassalla. Vaneriin kiinnitin kuormansidontakoukut. Äkkijarrutuksessa (hirven väistö) peräkärryssä oleva raskas ajoleikkuri irtosi pohjavanerin kanssa. Se siitä liimamassasta.
- Reparireino
No niin kiinnitimpä sen pohjalevyn sitten ruuveilla ja massalla. Mutta kaivelemaan jäi että miksi joku kiinnittää jonkin painavan kuljetettavan kappaleen pohjalevyyn...... Se ei oikeen ole järkevää kun kerran noissa peräkärryissä yleensä on kiinnityskoukut reunoilla.
- koivuvaneri
Jos kiinnityskoukut ovat pelkästään reunoilla, miten kiinnität esim. vanerilevyt kiinni?
- Tein.sen.itse
Itse kiinnitin isokantaisilla alumiinisilla popniiteillä. Löytyy rautakaupasta. Levyn reunat maalasin jollakin maalilla.
Popniiteillä se oli alkuperäinenkin levy kiinni Muulissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848